Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@23:58:29 GMT

خانم گل ایران و سودای درخشش در لیگ قهرمانان آسیا

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۳۶۸۵۳

خانم گل ایران و سودای درخشش در لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش "ورزش سه"، خانم گل لیگ برتر زنان بعد از کسب ۳ عنوان خانم گلی در ایران حالا هدف‌های بزرگ‌تری برای دست‌یابی دارد.
زهرا قنبری فوروارد با تجربه تیم ملی و تیم خاتون بم که سال گذشته موفق شد با به ثمر رساندن ۳۹ گل عنوان خانم گلی رقابت‌ها را کسب کند این روزها در حال آماده سازی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا و کسب عنوان خانم گلی در این رقابت‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قنبری پیش از این هم موفق شده بود در سال‌های ۹۷ و ۹۸ به ترتیب با به ثمر رساندن ۴۱ و ۵۱ گل عنوان خانم گلی لیگ برتر را به دست آورد.
زهرا قنبری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزش سه ضمن امیدواری برای کسب عنوان خانم گلی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا تأکید کرد: موفقیت تیم برای همه‌ی ما در اولویت است و تمام تلاشمان را برای قهرمانی در این رقابت‌ها خواهیم کرد.

عکس از: کیمیا قاسم زاده

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: زهرا قنبری عنوان خانم گلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۶۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باقر محمدی بلیت فینال آسیا را مهر کرد

به گزارش ورزش سه، ملی‌پوشان فوتسال در دیدار نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا موفق شدند در ضربات پنالتی تیم ملی ازبکستان و مربی مشهور اسپانیایی‌اش را کنار بزنند و حریف تایلند در فینال رقابت‌ها شوند. این مسابقه در وقت قانونی و اضافی با تساوی سه بر سه به پایان رسید و در ضیافت پنالتی‌ها با درخشش باقر محمدی بهترین دروازه‌بان فصل گذشته لیگ برتر که روی دو ضربه پنالتی بازیکنان ازبک واکنش خیره کننده‌ای را داشت، به پیروزی دست یافت.

باقرمحمدی که چندی پیش با ۹ کلین‌شیت رکورد بزرگی را از خود در بالاترین سطح فوتسال باشگاهی ایران برجای گذاشته بود و در سالیان اخیر به مرد شماره یک قفس توری تیم ملی تبدیل شده است، در این نبرد تماشایی و حساس باری دیگر شایستگی‌ها و هنرنمایی خود را به رخ کشید تا ایرانی‌ها برای پانزدهمین بار به فینال جام ملت‌های آسیا راه پیدا کنند.

این بار اولی نیست که تیم ملی فوتسال در ضربات نفس‌گیر پنالتی رستگار شده است. در جام جهانی ۲۰۱۶ ملی‌پوشان فوتسال ایران در جدال رده‌بندی برابر پرتغال و با درخشش سپهر محمدی به مقام سوم دنیا یافته بودند و باری دیگر خاطرات شیرین ضیافت پنالتی‌ها برای اهالی فوتسال ایران تداعی شد

باقر محمدی با توجه به درخشش خود در دوئل نیمه‌نهایی برابر ازبکستان و نمایش خوبی که در مراحل گروهی داشته است، در یک قدمی تصاحب دستکش طلایی آسیا قرار دارد. سنگربان ۳۳ ساله تیم ملی در لیگ برتر فوتسال ایران با پیراهن گیتی‌پسند اصفهان و با کمترین گل خورده، عنوان بهترین دروازه‌بان سال را به خود اختصاص داده است.

دیگر خبرها

  • قالیباف: توانمندی قهرمانان ما فراتر از قاره پهناور آسیا است
  • این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌ جوانان این مرز و بوم است
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • باقر محمدی بلیت فینال آسیا را مهر کرد
  • سهمیه‌ کشورها در فصل آینده باشگاه‌های آسیا تعیین شد
  • سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا؛ نیم تیم کمتر از عربستان!
  • سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد
  • کاهش سهمیه‌های باشگاهی ایران در آسیا
  • تعیین سهمیه‌ کشورها در فصل آینده؛ ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا
  • انگیزه سرمربی الهلال: فرصت جدید برای موفقیت!