Web Analytics Made Easy - Statcounter

سریال یاغی جدید ترین سریال نمایش خانگی، هر پنجشنبه ساعت 8 صبح در رسانه اینترنتی ویلم منتشر میگردد. جهت دانلود و تماشای آنلاین قسمت 10 سریال یاغی به لینک درج شده در همین پست مراجعه فرمایید.

یاغی یک سریال جنایی و درام، حول محور یک ورزشکار به نام جاوید (علی شادمان) و یک مرد عاشق کشتی با گذشته ای تاریک به نام بهمن (پارسا پیروزفر) می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارگردانی این سریال برعهده "محمد کارت" و نویسندگی دستخوش "پدرام پورامیری ، "حسین دوماری"  است.

برای دانلود به روی لینک زیر کلیک فرمایید:

دانلود سریال یاغی قسمت 10

آنچه در قسمت قبلی گذشت

همسر سابق بهمن (نیکی کریمی)، برای انتقام از بهمن با باج خواهی از جاوید میخواهد تا در این کار او را همراهی کند...

رسانه اینترنتی ویلم چیست؟

ویلم پلتفرم تماشای آنلاین و دانلود فیلم و سریال، در راستای بهبود تماشای آنلاین همواره تلاش میکند تا شما عزیزان تجربه خوبی از این تفریح سالم داشته باشد.

ویلم تی وی چیست؟

تلویزیون آنلاین ویلم، یک پلفترم ساده جهت الهام بخشی و پُر کردن اوقات فراغت، برای کسانی که ایده ای از دانلود یا تماشای فیلم و سریال ندارند.

آفتاب پرست جدیدترین عنوان سریال نمایش خانگی است، این سریال حول محور دو دوست خفتگیر به نام جمال و منوچ می باشد، هر دو عشق سطح یک شدن در خفت گیری را دارند اما از جایی که بسیار دست و پا چلفتی هستند گیر پلیس ها می افتند و روانه زندان می شوند. اما در زندان هم باد سطح یک شدن از کَله آنها بیرون نمی آید و با ادعای سطح یک بودن، جمال در زندان به همه می‌گوید که در سطح یک فقط پورشه‌سوار خفت کرده‌اند و به همین خاطر به جمال پورشه معروف می‌شود و...

برای دانلود به روی لینک زیر کلیک فرمایید:

دانلود سریال آفتاب پرست

نویسنده: امیر برادران، کارگردان: برزو نیک‌نژاد

با ویلم فیلم ببین

wilm.ir

کد خبر 691917 برچسب‌ها رپرتاژ آگهی فیلم و سریال ایرانی سریال خانگی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: رپرتاژ آگهی فیلم و سریال ایرانی سریال خانگی سریال یاغی سطح یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۷۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی محمد نبی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک فوتبال گفت: این جلسه با حضور رئیس، نواب رئیس ، دبیرکل، ارکان قضایی، روسای دپارتمان‌های  روابط عمومی، داوران و فناوری اطلاعات به همراه رئیس، دبیر و مسئولان مسابقات سازمان لیگ فوتبال برگزار و موارد مختلفی درباره رقابت‌های لیگ فوتبال در هفته‌های پایانی به بحث و بررسی گذاشته شد.

وی افزود: مقرر شد نمایندگان ارکان قضایی در جلسه هماهنگی قبل از هر مسابقه در هفته‌های پایانی حضور یافته و موضوعات مرتبط را مطرح و تایید کنند. همچنین قرار شد حضور تماشاگران متعاقب با آیین‌نامه بلیت فروشی مسابقات برگزار شود و هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند.

دیگر خبرها

  • رایگان شدن تماشای بازی مس رفسنجان و پیکان تهران در جام حذفی
  • به تماشای بوستان‌های شهرکرد در بهار بنشینید + تصاویر
  • دانلود پدرخوانده فصل ۳ قسمت ۱ اول ( قسمت 1 فصل 3 پدرخوانده ) با حجم نیمه رایگان
  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • پایان‌ راز آلود قسمت ۱۰ سریال شوگون؛ فصل دوم حماسه پرطرفدار ژاپنی در راه است؟
  • عکس| گریم متفاوت بازیگر سریال یاغی/ عکس‌های علی شادمان در سریال جدیدش
  • شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون
  • سریال کره‌ای Hide؛ جاذبۀ معماهای تمام‌نشدنی
  • سریال ادامه‌دار VAR؛ قسمت بیست‌وسوم
  • دانلود سریال افعی تهران قسمت ۸ هشتم کامل