Web Analytics Made Easy - Statcounter

 در ادامه اقدامات و فعالیت‌های شهرداری قم در جهت بسترسازی برگزاری باشکوه دومین کنگره ملی شهدای استان، مدیران مجموعه مدیریت شهری قم با حضور در منزل ۳۰ شهید گران‌قدر شهر قم با خانواده‌های آن‌ها دیدار و گفت‌وگو کردند.

مدیران مناطق و سازمان‌های تابعه شهرداری قم نیز در قالب این دیدار‌ها ضمن ارائه گزارشی از اقدامات شهرداری در خصوص ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تابلوی فرش منقش به عکس شهید نیز به خانواده شهدای گران‌قدر اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدمرتضی سقائیان نژاد شهردار قم در خلال این دیدار‌ها با حضور در منزل شهید سیدمحمد بنی‌هاشمی جوزدانی ضمن گفت‌وگو با خانواده این شهید دوران دفاع مقدس گزارشی از فعالیت‌های شهرداری قم در حوزه ایثار و شهادت ارائه کرد.

شهید سید محمد بنی‌هاشمی دارای مدرک فوق‌دیپلم و یکی از معلمان شهید دوران دفاع مقدس بود که در آبان ماه سال ۴۴ در شهر نائین متولد و در عملیات کربلای ۵ سال ۶۷ در منطقه شلمچه به شهادت رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کنگره شهدا شهرداری قم دیدار با خانواده شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۷۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر شهید دفاع مقدس پس از ۴۰ سال وارد بوشهر شد

به گزارش خبرنگار مهر، نعمت الله غلامپور ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهید مرتضی غلامی (دشتی نظری) از شهدای والامقام ارتش جمهوری اسلامی در هوابرد شیراز، متولد روستای خواجه گیر شهرستان دیلم است که در اسفند ماه سال ۱۳۶۳ در منطقه شرق دجله به شهادت رسید.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر با بیان اینکه پیکر مطهر این شهید والامقام در سال ۱۳۸۸ تفحص و به عنوان شهید جاویدالاثر و گمنام در نجف آباد اصفهان به خاک سپرده شد گفت: در جریان شناسایی شهدا در آذر ماه سال ۱۴۰۰ شهید تعیین هویت شد و خانواده این شهید به دلیل همجواری با مزار شهید محسن حُجَجی رضایت خود را مبنی بر باقی ماندن مزار در نجف آباد اعلام کردند.

وی ادامه داد: اکنون خانواده شهید مرتضی غلامی دشتی نظری تصمیم گرفتند پیکر این شهید در زادگاهش در گناوه و در کنار همرزمانش به خاک سپرده شود.

غلامپور گفت: روز شنبه همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع) پیکر مطهر این شهید بر روی دستان مردم تشییع و بعد از آن در گلزار شهدای گناوه به خاک سپرده می‌شود.

کد خبر 6095158

دیگر خبرها

  • تشییع دو شهید گمنام دفاع مقدس در مسجد مقدس جمکران
  • پیکر شهید دفاع مقدس پس از ۴۰ سال وارد بوشهر شد
  • فیلم| بازگشت پیکر شهید دفاع مقدس پس از ۳۷ سال انتظار به آغوش خانواده
  • شناسایی پیکر مطهر شهید دفاع مقدس پس از ۴۲ سال
  • فرهنگ ایثار و شهادت گنجی است که باید تبیین شود
  • تشییع و خاکسپاری پیکر ۲۰ شهید دفاع مقدس در ۹ استان‌
  • شهدای کربلای ۵ و عاشورا مهمان مسجد مقدس جمکران
  • فرهنگ ایثار و شهادت تبیین شود
  • تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • مسئولان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را تکلیف دینی خود بدانند