Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@03:01:45 GMT

نصب آسانسور ساختمان خود را به چه شرکتی بسپاریم ؟

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۳۸۰۷۷

نصب آسانسور ساختمان خود را به چه شرکتی بسپاریم ؟

با گسترش روز افزون جمعیت و مهاجرت انسان‌ها به شهرها و کلان‌شهرها، شکل خانه‌ها عوض شده است... - اخبار بازار -

اهمیت نصب آسانسور

با گسترش روز افزون جمعیت و مهاجرت انسان‌ها به شهرها و کلان‌شهرها، شکل خانه‌ها عوض شده است. دیگر خبری از خانه‌های ویلایی و حیاط‌دار در شهرهای بزرگ نیست. امروز، عصر ساختمان ها و اپارتمان های  چند طبقه است که افراد زیادی را در خود جای می‌دهند و هر چه جلوتر می‌رویم بر تعداد طبقات آنان افزوده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل آسانسور تبدیل به یک الزام شده است.

امروزه در طراحی و نقشه کشی ساختمان، جانمایی و مکان یابی آسانسور یکی از مهم ترین اجزاء نقشه ساختمان محسوب می شود.

حادثه در آسانسور یکی از خطرات آپارتمان نشینی محسوب می شود.. این خطرات گاهی علاوه بر خسارات مالی منجر به خسارات جانی نیز می شود . از جمله خطرات آسانسور می توان به قفل شدن آسانسور بین طبقات، قفل شدن درب آسانسور یا سقوط آن اشاره کرد .

در صورتیکه از ابتدا توسط یک شرکت معتبر ، آسانسور خود را نصب و راه اندازی نمایید و ماهانه توسط تکنسین های فنی  بازرسی لازم از اسانسور انجام شود میتوان از بروز حوادث جلوگیری کرد .

اگر از بهترین قطعات در آسانسور خود استفاده کنید ولی یک تیم نصب حرفه ای کار راه اندازی آن را انجام ندهد ممکن است بدلیل راه اندازی غیر استاندارد در اینده دچار مشکل شوید . اینجاست که اهمیت  نصب آسانسور  مشخص می شود .

ذکر این نکته ضروری است که اگر نصب آسانسور شما توسط شرکت های دارای پروانه طراحی و مونتاژ انجام نشود ، برای دریافت گواهی استاندارد با مشکل مواجه می شوید  .

برای  اینکه برای ساختمان خود یک آسانسور استاندارد و مناسب داشته باشیم در نظر گرفتن دو مورد زیر ضروری است :

استفاده از قطعات با  کیفیت و متناسب  با پروژه نصب و راه اندازی اصولی و استاندارد آسانسور

در توضیح موارد ذکر شده باید گفت که اگر شما از قطعات بی کیفیت استفاده کنید حتی اگر بهترین نصاب ،کار نصب آسانسور شما را انجام دهد قطعا در طی زمان به مشکل خواهید خورد و همچنین اگر بهترین قطعات را استفاده کنید ولی نحوه اجرا استاندارد  و مناسب نباشد ممکن است دچار سوانح غیر قابل جبرانی شود . پس اینجاست که اهمیت نصب اسانسور توسط یک شرکت معتبر مشخص می شود .

آشنایی با شرکت بالابان صنعت

گروه صنعتی بالابان  با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه واردات ،فروش قطعات آسانسور ، تولید موتور و تابلو ایرانی و همچنین خدماتی از جمله نصب و راه اندازی اسانسور و تعمیر و نگهداری آن توانسته نامی آشنا در این صنعت باشد . گروه صنعتی بالابان در حال حاضر در پایتخت و  استان های اصفهان ، شیراز ، خراسان رضوی  ، تبریز ، قم  و کردستان نمایندگی فروش و نصب و راه اندازی آسانسور دارد .

مزایای همکاری با شرکت بالابان صنعت

دارای پروانه طراحی و مونتاژ آسانسور عضو سندیکای آسانسور ایران دارای تیم حرفه ای و متخصصمشاوره و بازدید رایگان از محل پروژهامکان پرداخت اقساطی هزینه نصب و راه اندازی آسانسور  تحویل به موقع پروژه خرید کامل قطعات و نصب و راه اندازی کامل توسط شرکت بالابان صنعت خدمات پس از فروش نمایندگی چندین شرکت معتبر اروپایی در زمینه موتور آسانسور و ریل آسانسور قیمت مناسب

برای نصب و راه اندازی آسانسور  در مرحله اول نیاز دارید که فضای ساختمان را بسنجید. در این شرایط هم شرکت فروش آسانسور، مهندسان و تکنسین های خود را به محل اعزام می‌کند تا مکان را از نظر ابعاد و اندازه بررسی کنند. در صورتیکه آسانسور طبق استانداردهای مربوطه نصب نمی شود  ممکن است شاهد مشکلات  مالی  و یا حتی جانی شویم . که در این چند سال اخیر ، سوانح جانی زیادی بدلیل استاندارد نبودن اسانسور ها در کشور اتفاق افتاده است .

نحوه عقد قرارداد نصب آسانسور  با شرکت بالابان صنعت

یکی از شرکت های دارای پروانه طراحی و مونتاز ، شرکت بالابان صنعت است که  نصب انواع آسانسور های کششی و هیدرولیکی را برای انواع ساختمان های مسکونی ، تجاری ، اداری ،صنعتی  و بیمارستانی انجام میدهد.

نحوه کار با واحد نصب شرکت بالابان به این صورت است که واحد نصب گروه صنعتی بالابان  بصورت تلفنی ، یکسری مشخصات از پروژه شما دریافت میکند و راهنمایی ها و مشاوره های لازم  درباره قطعاتی که میتوانید با توجه به بودجه خود در پروژه استفاده نمایید ارائه مینمایند . در صورت توافق اولیه ، کارشناسان شرکت به محل پروژه مراجعه کرده  و بررسی لازم را بعمل خواهند آورد .

در صورت توافق دوجانبه قراردادی نصب و راهنمایی صفر تا صد اسانسور امضا شده و مبلغی بابت پیش پرداخت به شرکت پرداخت می شود . ,سپس قطعات مورد نیاز پروژه خریداری شده  و متناسب با برنامه زمابندی واحد فنی  پروژه اجرا می شود و پس از نصب کامل آسانسور ، مراحل لازم جهت اخذ استاندارد توسط شرکت انجام می شود و پروزه بصورت کامل تحویل داده می شود . مابقی هزینه نیز در حین انجام پروژه دریافت می شود .

 

"این مطلب تبلیغاتی است"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نصب و راه اندازی نصب آسانسور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۸۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ۳ ماهه استاندار لرستان جهت تکمیل برج امید

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، سردار ابوطالب شفقت دقایقی پیش با حضور در پروژه ساختمان استانداری از طبقات مختلف این پروژه بازدید کرد .

در این بازدید استاندار خطاب به معاون عمرانی گفت : مرحله انتخاب پیمانکار جهت تکمیل از فردا آغاز شود و ظرف ۳ ماه و نیم بایستی معاونت امور عمرانی استانداری در ساختمان جدید مستقر شود .

شفقت افزود : در بحث جانمایی واحدها و طبقات نیز تغییرات و اصلاحات ضروری است که طی جلسه ای که در استانداری تشکیل خواهد شد اصلاحات مورد نیاز ساخت و ساز واحدها و اتاق های ساخته شده تصمیم گیری خواهد شد .

استاندار لرستان اظهار داشت : این پروژه برای تکمیل نهایی بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که با برنامه ریزی هایی که خواهیم نمود به مرور با تامین اعتبار این پروژه به سرانجام خواهد رسید .

لازم به ذکر است عملیات اجرایی ساختمان جدید استانداری لرستان در ۱۲ طبقه موسوم به برج امید از ۱۰ سال گذشته آغاز گردیده است .

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899722

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی مرمت ساختمان ساعت
  • پزشکان می‌گویند آسانسورسواری عمر را کوتاه می‌کند؛ جایگزین استفاده از راه‌پله!
  • رابطه استفاده از آسانسور با کاهش عمر
  • استفاده از آسانسور عمر شما را کوتاه می‌کند!
  • ۱۱ کشته و ۷۵ مجروح در سقوط باورنکردنی آسانسور
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی
  • التیماتوم ۴ ماهه شفقت برای معاونت عمرانی‌ استانداری
  • التیماتوم ۴ ماهه «شفقت» برای معاونت عمرانی‌ استانداری
  • مهلت ۳ ماهه استاندار لرستان جهت تکمیل برج امید
  • کمبود اعتبار ۲۵۰میلیاردی برای احداث ساختمان استانداری لرستان