Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه علوم پزشکی تهران، کنفرانس علمی «خودمراقبتی در بستر فضای مجازی» را همزمان با روز جهانی خودمراقبتی برگزار می‌کند.

به گزارش ایسنا، همزمان با فرارسیدن روز جهانی خودمراقبتی کنفرانس علمی «خودمراقبتی در بستر فضای مجازی» توسط دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می شود. این کنفرانس، روز دوشنبه دوم مرداد از ساعت ۸ تا ۱۴ برای رشته‌های علوم پزشکی با امتیاز بازآموزی و برای اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها با امتیاز فرهنگی و اجتماعی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، این کنفرانس از چهار پنل: سواد رسانه مجازی و کاربرد آن در خودمراقبتی، خودمراقبتی پایدار در محیط پایدار، اینفودمیک و نگاهی به آموزش‌های خودمراقبتی در فضای مجازی کشور تشکیل شده است. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه تهران فضای مجازی فضای مجازی علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۸۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همسر ابراهیم رئیسی و انسیه خرعلی از یکجا پُست جدید گرفتند

همسر ابراهیم رئیسی مسئولیت جدید گرفت.

براساس خبری که خبرگزاری مهر منتشر کرده است، روز گذشته در مراسم افتتاح دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران، جمیله علم الهدی عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی و همسر رئیسی به عنوان عضو هیأت اجرایی جذب هیأت علمی دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران معرفی شد.

محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران همچنین در این مراسم با اعطای حکمی انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور را به عنوان عضو وابسته هیأت علمی و عضو هیأت اجرایی جذب هیأت علمی دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران معرفی و منصوب کرد.

دیگر خبرها

  • همسر ابراهیم رئیسی و انسیه خرعلی از یکجا پُست جدید گرفتند
  • همسر رئیسی پُست جدید گرفت
  • دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان: زهرا ملکی قربانی در تهران فوت کرده نه جاسک!
  • همسر ابراهیم رئیسی پُست جدید گرفت+جزئیات
  • حکم رییس دانشگاه تهران برای همسر و معاون رییس جمهور
  • برگزاری اردوی جهادی در روستا‌های بخش روداب سبزوار
  • جزو چند کشور اول جهان در زمینه علوم هسته‌ای و پزشکی هستیم
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران