Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رضا لعلی ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بناب با اعلام این مطلب افزود: مدارس هیأت امنایی می‌بایست با جلب و جذب مشارکت‌های مردمی اداره شوند.

رئیس شورای آموزش و پرورش بناب با انتقاد از وجود تبعیض و ناعدالتی در ساختار نظام آموزشی کشور گفت: استفاده از عناوین مختلف در تقسیم بندی مدارس، وجود مافیای کنکور در شرایطی که بخش زیادی از مردم توان رقابت با این شرایط را ندارند، منجر به افزایش فاصله طبقاتی می‌شود و با عدالت آموزشی منافات دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لعلی خاطرنشان کرد: در این خصوص لازم است آموزش و پرورش بناب در سطح شهرستان در تقسیم بندی معلمان دقت کنند تا دانش آموزان در مناطق کم برخوردار شهر نیز بتوانند از ظرفیت معلمان مجرب و توانمند بهره مند شوند!

وی سپس با تأکید بر ضرورت ساماندهی آموزشگاه‌های آزاد علمی، مشاوره‌ای و هنری تصریح کرد: متأسفانه فعالیت برخی از این آموزشگاه‌ها از ضوابط قانونی خارج شده و برخی از آنها بدون اخذ مجوزهای لازم فعالیت می‌کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بناب اخذ شهریه‌های نامتعارف و نداشتن صلاحیت علمی و فردی در برخی از صاحبان و مدرسان این آموزشگاه‌ها را از دیگر مواردی برشمرد که مردم از آن شاکی هستند.

لعلی در ادامه ضمن اعلام حمایت از آموزشگاه‌های دارای مجوز که در چارچوب قانون فعالیت می‌کنند و ضابطه مند هستند؛ گفت: با آموزشگاه‌هایی که صلاحیت لازم را ندارند، برخورد جدی خواهیم کرد و در این خصوص یکی از مراکز آموزشگاهی بدون مجوز نیز پلمب شده است.

کد خبر 5543230

منبع: مهر

کلیدواژه: بناب فرماندار بناب آموزشگاه فنی عید غدیر 1401 عید غدیر خم بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا شیراز شیوع کرونا اربعین حسینی عکس استانها غدیر خم خراسان رضوی ایلام جهرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۸۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمود حافظی با اشاره به اینکه جلوگیری از فعالیت مؤسسات غیرمجاز ضامن سلامتی مردم است، اظهار کرد: پلیس در راستای تحقق برنامه‌های پیشگیرانه و مقابله با اقداماتی که سلامتی مردم را به خطر می‌اندازد از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

وی در ادامه با بیان اینکه مأموران پاسگاه انتظامی لاکان به همراه نماینده اداره بهزیستی از یک مرکز ترک اعتیاد در سطح حوزه استحفاظی بازدید کردند، افزود: طی بررسی‌های صورت گرفته غیرمجاز بودن فعالیت این مرکز برای پلیس محرز و با هماهنگی قضائی نسبت به پلمب و جلوگیری از ادامه فعالیت آن اقدام شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت از انتقال ۱۰ معتاد که به اجبار در این مکان نگهداری می‌شدند به مرکز بازپروری و ترک اعتیاد مجاز خبر داد و بیان‌داشت: متصدی ۴۸ ساله این مرکز به دلیل انجام موارد متعدد تخلف و پذیرش بدون مجوز افراد پس از تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی در پایان ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری خوب مردم با پلیس و با تاکید بر نظارت مستمر پلیس بر واحدهای صنفی و برخورد قانونی با متخلفان از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه در اماکن عمومی از سوی افراد فرصت‌طلب و قانون‌گریز، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به برخورد قانونی با خاطیان اقدام شود.

کد خبر 6088608

دیگر خبرها

  • معاون علمی رئیسی: افرادی که از کشور خارج می‌‎شوند با منِ نوعی مشکل دارند نه با ایران
  • مشاورین املاک و خودرو باید دارای پروانه فعالیت باشند
  • آغاز انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • برای رفع موانع حقوقی و قانونی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی باید برنامه جمعی داشت
  • مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت پلمپ شد
  • پیشنهاد افزایش ۴۰ درصدی تعرفه شهریه آموزشگاه‌های آزاد هنری یزد
  • پلمب مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت
  • آموزشگاه‌های آزادهنری معاف از مالیات می‌باشند
  • هواشناسی اصفهان هشدار سطح زرد صادر کرد