Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@18:45:01 GMT

آمریکا به تمامیت ارضی سوریه احترام بگذارد

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۳۸۸۸۶

آمریکا به تمامیت ارضی سوریه احترام بگذارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیاالیوم، وانگ ون بین سخنگوی وزارت امور خارجه چین امروز چهارشنبه از امریکا خواست ضمن احترام به حاکمیت و تمامیت ارضی سوریه، غارت نفت سوریه خواند را متوقف کند و تحریم‌ها علیه این کشور را لغو کند.

این دیپلمات چینی افزود که امریکا همچنان به اشغال مناطق مهمی در سوریه از نظر برخورداری از غلات و نفت ادامه می‌دهد و ثروت ملی سوریه را غارت می‌کند و این موضوعی است که باعث رنج مردم می شود و آنها را از یک بحران انسانی به بحران دیگر سوق می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی وزارت امور خارجه چین همچنین گفت که امریکا باید به حاکمیت و تمامیت ارضی سوریه احترام بگذارد و با پاسخ دادن به درخواست سوری‌ها، تحریم های یکجانبه علیه این کشور را لغو کند.

گفتنی است که آمریکا به دزدی نفت و محصولات کشاورزی سوریه ادامه می دهد. این علاوه بر تحریم های ظالمانه واشنگتن علیه ملت سوریه است.

کد خبر 5543249

منبع: مهر

کلیدواژه: چین سوریه ایالات متحده امریکا ایالات متحده امریکا روسیه رژیم صهیونیستی اوکراین جو بایدن عربستان سعودی جنگ اوکراین ایران عراق ترکیه فلسطین عادی سازی روابط با اسرائیل نشست جده عربستان اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۸۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چاپلوسی فرانسه برای تل آویو: به دنبال تحریم‌های جدید علیه ایران هستیم

استفان سژورن، وزیر امور خارجه فرانسه در دیدار روز سه شنبه در اورشلیم با هدف چاپلوسی و جلب رضایت مقامات صهیونیستی به همتای اسرائیلی خود یسرائیل کاتز گفت که فرانسه قصد دارد در نشست آتی شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی (IAEA) در ماه مه تحریم‌های جدیدی را علیه ایران پیشنهاد کند.

وزیر امور خارجه فرانسه که همواره از حامیان حملات اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق بوده، در این دیدار ضمن لفاظی علیه ایران گفت: «ما با تمام توان خود در نشست ماه آینده آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای اعمال تحریم‌های هسته‌ای، موشکی و پهپاد‌ها علیه ایران تلاش خواهیم کرد تا ثابت کنیم که فشار‌ها در حال افزایش است». 

مقامات همچنین در مورد "تلاش‌ها برای جلوگیری از به رسمیت شناختن کشور فلسطین" گفتگو کردند.

طبق گزارش کانال ۱۲، تقریباً در همان زمان، وزیر امور خارجه فرانسه به نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل توصیه کرد که "حمله اسرائیل به رفح ایده بدی است و چیزی را حل نمی‌کند. "

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل ایران

دیگر خبرها

  • چاپلوسی فرانسه برای تل آویو: به دنبال تحریم‌های جدید علیه ایران هستیم
  • آمریکا تحریم‌ها علیه ۱۰ بانک بزرگ روسیه را کاهش داد
  • جنایات رژیم اسرائیل تحولات سوریه را دچار خدشه کرده است
  • گفت‌وگوی نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه با «خاجی»
  • لرستان استانی امن و فعال با مشارکت مردم
  • خلیج فارس اصلی‌ترین نماد تمامیت ارضی کشور است
  • دلیل پاشینیان برای «واگذاری روستاها به آذربایجان»
  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم
  • عالم غرب مدرن وارد دوران بحران انحطاط خود شده است
  • زرشناس: عالم غرب مدرن وارد دوران بحران انحطاط خود شده است