Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، خانواده  سارا به تهیه کنندگی و کارگردانی روح الله کریمی تولید سال ۱۴۰۰ است. کریمی درباره فرایند شکل گیری خانواده ی سارا گفت: این فیلم بدون اسپانسر و با هزینه ای بسیار پایین ساخته شده و سرمایه ی اصلی این پروژه، همدلی گروهی کاربلد و پای کار بوده است.

کریمی اضافه کرد: این فیلم در فضایی دوستانه و در عین حال حرفه ای، فارغ از مناسبات دست و پا گیر معمول شکل گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گمان من حرفه ای بودن در این است که تمرکز اصلی بر به نتیجه رسیدن فیلم باشد و گروه با هر امکانات و شرایطی راه حلی برای پیش بردن قصه بیابد. تنها با چنین دیدگاهی می توان در عرصه ی سینمای مستقل کار کرد.

خانواده سارا دومین فیلم بلند روح اله کریمی ست. او پیش از این هشت فیلم کوتاه داستانی و فیلم بلند سیاهسر را کارگردانی کرده است.
فیلمنامه نویسان: روح اله کریمی، مصطفی فتوت. مدیر تصویربرداری: محمد امیراحمدی. کالریست: مهران دوستی. بازیگران: پروا افشار، محمد ریاضت، علیرضا توتونچیان، محمودرضا فردوسی، راویه زواری، امیرپاشا اکبری، پریسا عظیمی فرد، کبری وحیدی، سعیده حیدری، سارا فرهنگ دوست، تقی آزموده، ایمان حسینی، نیلوفر بشیگ و زنده یاد فاطمه غریبی. دستیاران کارگردان: جعفر خلیلی، مصطفی طاهری، ایمان حسینی، امیرپاشا اکبری. طراح صحنه: درسا ابولفضلی. طراح گریم و لباس: فاطمه هدهدی. تدوین: روح اله کریمی. صداگذار: حامد حسین زاده. موسیقی: روح اله کریمی، علیرضا معماریان.
 

کد خبر 691954 برچسب‌ها سینمای ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۸۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشتریان به نشان استاندارد و اصالت قطعات خودرو توجه کنند

محمدرضا آل‌سارا، رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک، روغن خودرو گفت:یکی از مهم‌ترین نکات این است که کالاهای مورد نیاز خودروی خود را از واحدهای صنفی خریداری کنند که دارای پروانه کسب است زیرا واحدهایی که دارای پروانه کسب هستند باید تهیه شود.

او در پاسخ به این سوال که چگونه روغن تقلبی را از اصلی تشخیص دهیم؟ اضافه کرد:روغن‌های تقلبی در یک بسته‌بندی دربسته است و تا در آن باز نشود تشخیص کیفیت آن بسیار مشکل است. تنها درصورتی قابل تشخیص است که آن واحد صنفی روغن را باز کند و بفهمد تقلبی هست یا خیر.

ال سارا اضافه کرد: البته راه دیگر این است که همه روغن‌های عرضه شده در بازار به آزمایشگاه تشخیص بروند. بازرسی و نظارت اگر توأم با متخصصان واحدهای صنفی باشد و به کارشناسان برای انجام این کار مراجعه شود، قطعا تأثیر مثبتی در بهبود اوضاع خواهد گذاشت.

او در خصوص نحوه خرید لاستیک گفت:به طور کلی باید  به نکاتی مانند داشتن علامت استاندارد ملی ایران یا بین‌المللی، نداشتن نقص و عیوب ظاهری مانند ناهمواری، ترک، حباب و… توجه کرد. خریداران لاستیک می‌توانند از طریق سامانه‌های پیامکی یا وب‌سایت‌های مربوطه اصالت لاستیک را استعلام کنند

برای خرید لاستیک نیز حتماً باید به فروشگاه‌های معتبر و دارای مجوز مراجعه کرد. همچنین به نکاتی مانند داشتن علامت استاندارد ملی ایران یا بین‌المللی، نداشتن نقص و عیوب ظاهری مانند ناهمواری، ترک، حباب و… توجه کرد. خریداران لاستیک می‌توانند از طریق سامانه‌های پیامکی یا وب‌سایت‌های مربوطه اصالت لاستیک را استعلام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • تمجید سخنگوی دولت از بانوی ورزشکار ایرانی بابت رکوردشکنی در آسیا
  • مشتریان به نشان استاندارد و اصالت قطعات خودرو توجه کنند
  • واکنش یک چهره‌ی سیاسی به تاریخ‌سازی دختر دونده ایرانی
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • «پایتخت ۷» با بازیگران بومی ساخته می‌شود
  • آلومینیوم کابوس پرسپولیس «اوسمار» / آمار خوب شاگردان حسینی
  • دختر کاراته کا قمی بر سکوی قهرمانی کشور قرار گرفت
  • برگزاری مسابقات اسب دوانی شمال غرب کشور در سلماس
  • (ویدئو) آتش سوزی عظیم در اسکله تاریخی کالیفرنیا
  • سارا پاداش برای قم تاریخ ساز شد