Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@15:34:10 GMT

برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «دریای غدیر» معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۳۷۷۰۶

برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «دریای غدیر» معرفی شدند

مجتبی امیرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: مراسم قرعه‌کشی مسابقه کتابخوانی از کتاب «یکصد و ده قطره از دریای غدیر» نوشته حجت الاسلام محمدحسین مدبر امام جمعه جهرم در محل دفتر امام جمعه برگزار شد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان جهرم افزود: مسابقه ملی کتابخوانی دریای غدیر با مشارکت ۷۸۴۵ نفر از ۳۱ استان به مناسبت دهه مبارک ولایت و با همکاری دفتر امام جمعه، بنیاد فرهنگی پژوهشی پیمان غدیر و اداره کتابخانه های عمومی به میزبانی شهرستان جهرم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: در پایان این مسابقه و با قید قرعه به یکصد و ده نفر از برگزیدگان این مسابقه یکصد و ده کارت هدیه یک میلیون ریالی اهدا می‌شود.

اسامی برگزیدگان:

بهار خرامان؛ اکرم کاوندی؛ حمیدرضا کریمی؛ فریبا بیات زاده؛ پریا روح پور؛ فاطمه صفرزاده؛ اشرف ابراهیم زاده؛ زهره کارگرفرد؛ اسماعیل محمدحسین زاده؛ عبدالرضا عدنانی؛ شهلا تقی پور؛ رقیه مراداسکندری؛ عبدالرضا بنی تمیمی؛ محمد بارانی؛ امید قامتی؛ سلیمان یلمه چاروا؛ مجید ایتی پور؛ مرتضی کیومرثی؛ الناز سیفی؛ مجید فیروزی؛ فایز پهناییان؛ احمد رضا بیرجند؛ امیرحسین توحیدی نژاد؛ صبا سنگی؛ طهماسبی مهسا؛ ابوالفضل فیضی فیض آباد؛ نرگس وحیدیان؛ معصومه حبیبی؛ مریم تقی پور؛ آیه صبورخانی؛ علیرضا اسمعیلی ابیازنی؛ مهدی خلفی؛ ندا نعمتی؛ عبدالرضا کارگرفرد؛ هلیا کارگرفرد؛ زهرا قربانی؛ مریم ثابت قدم؛ ستاره شجاعی؛ عفیفه قاسمیان نژاد؛ الهه عباسی نژاد؛ محمد نخعی؛ احمد علیپور؛ معصومه نصر؛ مجید اکبریان؛ هادی رزاق زادگان؛ امل جنادله؛ محمد شهریاری بهزادی؛ محمد جواد حیدری؛ نبات چوبانکره؛ امیرعباس فراتی؛ بهروز زینتی؛ طاهادارا؛ اثمربدری؛ فاطمه محمدی؛ معصومه کریمی گلوگاهی؛ مهدی زیوری عارف؛ محمد باران چشمه؛ فاطمه جمالی؛ نگار گلزارمقدم؛ مصطفی برومند؛ رضا فیروزی؛ نشمینه بهرامی؛ مبین رنجبری؛ مهدی قربان زاده؛ فریده احمدی؛ ساره بذرافکن؛ لیلا دهقان؛ فاطمه خسروانی؛ مجتبی ثابت؛ اصغر مددی؛ اکبر مرتضائی؛ فروزان بنایی؛ خانم افروز ملأ علی نژاد؛ مطهره اکبرشاهی؛ صفدر جاذب موقر؛ فاطمه شاهی حاجی کندی؛ حسن بحرینی؛ نسرین کریمی؛ اقدس نوری قیداری؛ مجتبی حاجتی؛ زهرا فرهودی؛ سعید رشیدیان؛ محمودافضلی ده زیاری؛ مجتبی محبی؛ سیدابوالفضل مهدوی؛ اکرم پوریوسف؛ حسین صادقی؛ صفورا عهدنو زرنق؛ میلاد ثوابی جدیدی؛ زینب سوسنی؛ خدیجه سعیدی؛ نجمه دولتی یوسف آباد؛ سیدحسن وزیری؛ مریم سیدی؛ مریم شیخ الاسلامی؛ اسماعیل بزرگ امید؛ مجتبی ظریف مؤذن؛ عبدالکریم سلطانی؛ زهرا جلیل فر؛ آتنا جعفری؛ علی ابویی مهریزی؛ لیلا پیری؛ سمیرا مددی قوشه بلاغ؛ مژگان دستجردی؛ علی جوانبخت؛ رقیه حنفی نیری؛ مرضیه خان آبادی؛ محمدرضا شجاعی؛ امیر فیضی عارفی؛ مهدی زارع

کد خبر 5543040

منبع: مهر

کلیدواژه: جهرم مسابقه کتابخوانی عید غدیر خم عید غدیر 1401 عید غدیر خم بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا شیراز اربعین حسینی شیوع کرونا ایلام عکس استانها غدیر خم خراسان رضوی اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۷۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صبر سرمربی سایپا در انزلی لبریز شد!

به گزارش "ورزش‌سه"، سایپا یکی از تیم‌های مغلوب روز گذشته مرحله یک هشتم جام حذفی بود؛ جایی که شاگردان مجتبی سرآسیایی مقابل تیم منسجم مهدی تارتار که این روزها در رتبه پنجم جدول رده‌بندی مسابقات قرار دارد، نمایش قابل قبولی داشت.

نارنجی‌پوشان تهرانی در مقابل ملوان ابتدا عقب افتادند ولی خیلی زود به بازی برگشتند و توانستند تا دقیقه 120 با تساوی یک بر یک بازی را ادامه بدهند، اما یک گل تیمی زیبا در آخرین ثانیه‌های بازی به ثمر رسید تا سرنوشت این مسابقه پیش از رسیدن به ضربات پنالتی تعیین شود.

اما نکته قابل توجه این مسابقه طغیان مجتبی سرآسیایی سرمربی سایپا در نشست خبری پس از پایان مسابقه بود که به شدت نسبت به تدارکات و برنامه‌ریزی پیرامون تیمش شاکی بود. سرآسیایی به یک روز تاخیر در بازگشت به تهران پس از بازی برابر پارس جنوبی جم در آخرین هفته لیگ دسته اول اشاره کرد و اینکه درخواستش از مدیران باشگاه برای اینکه یک روز زودتر برای مصاف با ملوان به انزلی بروند، رد شده است.

سرمربی سایپا سپس به تعویض‌های تیمش پرداخت که تمام آنها به دلیل گرفتگی بوده و این موضوع را به سفر خسته کننده 8 ساعته در مسیر تهران-انزلی آن هم در ترافیک آخر هفته ارتباط داد که بی‌ربط هم به نظر نمی‌رسد.

موضوع دیگری که سرمربی سایپا نسبت به آن گلایه داشت، پرداخت 50 درصدی به بازیکنان در فاصله چند هفته تا پایان مسابقات بود که این موضوع هم با توجه به پیش‌زمینه‌ای که هواداران فوتبال از باشگاه ساختارمند سایپا در ذهن دارند، چندان طبیعی به نظر نمی‌رسد. 

روز گذشته ابراهیم ابوالقاسم پور یکی از مدیران تاثیرگذار باشگاه سایپا طی سال‌های اخیر نیز در استادیوم سیروس قایقران حضور داشت و عملکرد شاگردان سرآسیایی را از نزدیک تماشا کرد.

سرآسیایی در 10 بازی ابتدایی با سایپا موفق به ثبت 6 پیروزی و 4 تساوی شد تا بار دیگر نارنجی‌پوشان پس از امتیازات زیادی که با سرمربی قبلی خود از دست دادند، امیدوار شوند، اما به یکباره وضعیت این تیم دچار تغییر شد و نتایج فراز و نشیب زیادی پیدا کردند. 

آنچه مسلم است اینکه مجتبی سرآسیایی از عدم حمایت مدیران باشگاه گلایه دارد و وقتی نتوانسته این موضوع را در جلسات خصوصی به سرانجام برساند، تصمیم به افشای مشکلاتش در نشست خبری کرده که حالا باید دید واکنش مدیران باشگاه سایپا به این انتقادات چه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • صبر سرمربی سایپا در انزلی لبریز شد!
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • سمنان، میزبان اردوی تیم‌های ملی و جوانان هندبال بانوان
  • تراکتور از ذوب‌آهن انتقام گرفت
  • پایان رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با معرفی نفرات برتر
  • پایان کشتی فرنگی جام تختی با معرفی نفرات برتر
  • کشتی فرنگی جام تختی| معرفی نفرات برتر در اهواز
  • امام جمعه بندرعباس: خلیج فارس نقشی راهبردی در کشور دارد
  • حمایت اساتید حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» (عفاف و حجاب) فراجا + اسامی
  • مريم طوسى قهرمان مسابقه معتبر SAC آمريكا