Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، اختتامیه نخستین جشنواره رسانه ای پیشگیری از آسیب های اجتماعی صبح امروز در سالن همایش محیط زیست گلستان برگزار شد و با ارزیابی 175 اثر در بخش‌های عکس، 15 فیلم و 110 اثر مکتوب، سمیرا رجبی و علی دهقان از خبرگزاری فارس حائز رتبه شدند.

در این مراسم علی قاسمعلی در مقام اول، سمیرا رجبی مقام دوم و زهرا قزلسفلی مقام سوم را در بخش گزارش به خود اختصاص دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین محمد رضا بهرامی مقام اول، وحید حاج سعیدی مقام دوم و حسن حسینی نژاد مقام سوم را در بخش یادداشت و مقاله کسب کردند.

در بخش تیتر اعظم محبی مقام اول، رضا روشنی مقام دوم و عالیه ایزد مقام سوم را در بخش تیتر به خود اختصاص دادند.

در بخش فیلم حرفه‌ای رضا اصغری مقام اول، عباس بهرامی مقام دوم و علی شهرکی مقام سوم را کسب کردند.

شقایق عباس زاده مقام اول، راحله حصاری مقام دوم و علی دهقان مقام سوم را در بخش عکس حرفه‌ای به خود اختصاص دادند و در بخش مردمی ریحانه صادقی مقام دوم و ریحانه کریمی مقام سوم را دریافت کردند.

پریسا مسعودی، معین رضوانی، عبدالله فرجی، نرگس حسین زاده و فاطمه دادمحمدخانی شایسته تقدیر شدند.

به گزارش فارس، موضوعات جشنواره در قالب عفاف و حجاب، تصادفات جاده‌ای، سرقت، خودکشی، حاشیه‌نشینی، معضلات پیری جمعیت و سالمندی جامعه، کودکان کار، قاچاق کالا و ارز، جمعیت و فرزندآوری است همچنین اعتیاد، طلاق، مصرف مشروبات الکلی، خشونت اجتماعی، خشونت علیه زنان، خانواده، کسب و کار، رسانه، کرونا و ازدواج از دیگر موضوعات این جشنواره است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پیشگیری از آسیب های اجتماعی اختتامیه تجلیل سمیرا رجبی خبرگزاری فارس گلستان مقام سوم را در بخش مقام دوم مقام اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۹۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره طنز و رسانه برگزیدگانش را شناخت

برگزیدگان بخش‌های کاریکاتور، شعر طنز، داستان کوتاه طنز، نثر طنز و طنز چندرسانه‌ای هشتمین جشنواره طنز و رسانه «طنزپهلو» معرفی شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نفرات اول تا سوم برگزیدگان پنج بخش اصلی جشنواره «طنزپهلو» اعلام و تقدیر شدند.

اسامی برگزیدگان هشتمین دوره جشنواره «طنزپهلو» به شرح زیر است:

در بخش داستان طنز: 

ایمان ابیلی جایزه نفر چهارم، تقدیرنامه و جایزه دو میلیون تومانی را به خود اختصاص داد.

جایزه نفر سوم این بخش که تقدیرنامه،تندیس جشنواره و ۵ میلیون تومان بود به وحید حاج سعیدی از استان گلستان رسید.

نفر دوم مریم ابراهیمی از قم بود که جایزه ۷ میلیون تومانی این بخش را دریافت کرد و جایزه اصلی این بخش که تقدیرنامه، تندیس و جایزه ۱۰ میلیون تومانی بود به سعید قلی‌زاده از آذربایجان شرقی رسید. 

در بخش شعر طنز: 

علی سلیمیان از اصفهان در رتبه چهارم قرار گرفت. علی‌اکبر مدرس‌زاده از استان البرز در رتبه سوم، سعید زینلی‌زاده از کرمان در رتبه دوم و محمدحسن صادقی از تهران در رتبه اول قرار گرفت.

در بخش نثر طنز: 

افشین محمدی از کرمانشاه در رتبه چهارم، محمد زندی از تهران در رتبه سوم، محمدرضا زروندی از قم در رتبه دوم، عباس احمدی از قم در رتبه نخست قرار گرفتند.

در بخش کاریکاتور و کارتون: 

محمدعلی رجبی از اصفهان در رتبه چهارم، سالار عشرت‌خواه از آذربایجان شرقی در رتبه سوم، حسن امیدی از تهران در رتبه دوم، هیبت احمدی در رتبه اول قرار گرفتند.

در بخش طنز چندرسانه‌ای: 

سیدمحمد جواد کیش‌بافان از خراسان رضوی در رتبه چهارم، محمدمهدی رضایی از خراسان رضوی در رتبه سوم، مصطفی صاحبی از تهران در رتبه دوم و سیدحمید علیزاده از خراسان رضوی در رتبه قرار گرفتند.

در پایان مراسم رسول نجفیان و ناصر وحدتی (خواننده محلی) چند قطعه موسیقی اجرا کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جشنواره طنز و رسانه برگزیدگانش را شناخت
  • خودکشی در ایران کمتر از آمار جهانی
  • خودکشی ایرانی ها، کمتر از میانگین جهانی
  • تفاهم نامه ارائه خدمات رونشناختی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کارگران امضا شد
  • خودکشی در ۲۳ کشور دنیا جرم و اجرای کامل سند ملی خودکشی در ایران ضروری است
  • معرفی برگزیدگان هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه
  • برگزیدگان ششمین دوره کنگره ملی شعر خلیج فارس معرفی شدند
  • برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • نمایشگاه گروهی عکاسان کازرون با نام «سِی کو» در حال برگزاری است