Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، جشنواره پیشگیری از آسیب های اجتماعی در ۲ محور حرفه ای شامل چهار قالب تیتر، گزارش، مقاله و یادداشت، عکس (تک عکس، گزارش خبری) و بخش مردمی در قالب های عکس و کلیپ خبری برگزار شد.

عفاف و حجاب، تصادفات جاده‌ای، سرقت، خودکشی، حاشیه نشینی، معضلات پیری جمعیت و سالمندی جامعه، کودکان کار، قاچاق کالا و ارز، جمعیت و فرزند پروری، اعتیاد، طلاق، مصرف مشروبات الکلی، خشونت اجتماعی، خشونت علیه زنان، خانواده، کسب و کار، رسانه، کرونا و ازدواج از جمله موضوعات این جشنواره با محوریت گام دوم انقلاب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش حرفه ای گزارش علی قاسمعلی اول، سمیرا رجبی دوم و زهرا قزلسفلی سوم شدند.

در بخش حرفه ای یادداشت و مقاله محمدرضا بهرامی مقام اول، وحید حاج سعیدی مقام دوم و حسن حسینی نژاد مقام سوم را کسب کردند.

اعظم محبی، رضا روشنی و عالیه ایزد هم مقام های اول تا سوم بخش حرفه ای تیتر را کسب کردند.

هیات داوران در بخش فیلم حرفه ای رضا اصغری مقام اول، عباس بهرامی مقام دوم و علی شهرکی مقام سوم را شایسته کسب عناوین اول تا سوم دانست.

در بخش عکس حرفه ای شقایق عباس زاده مقام اول، راحله حصاری مقام دوم و علی دهقان مقام سوم و در بخش عکس مردمی ریحانه صادقی مقام دوم و ریحانه کریمی مقام سوم  شناخته شدند.

در این بخش هیات داوران عکسی را شایسته کسب عنوان اول ندانست.

در بخش شایسته تقدیر هم پریسا مسعودی، معین رضوانی، عبدالله فرخی، نرگس حسین زاده و زهرا پایین محلی به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

به گزارش ایرنا، اصحاب رسانه گلستان ۳۰۷  اثر در قالب عکس، مقاله، گزارش، یادداشت، مصاحبه، خبر و تیتر به این جشنواره ارسال کردند.

استان گلستان ۴۲ پایگاه خبری، ۱۳۶ دفتر رسانه ای شامل خبرگزاری، نشریه چاپی و الکترونیکی و ۱۶۵ نماینده نشریه سراسری فعال دارد.

برچسب‌ها آسیب های اجتماعی گرگان رسانه جشنواره گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آسیب های اجتماعی گرگان رسانه آسیب های اجتماعی گرگان رسانه جشنواره گلستان مقام دوم مقام سوم حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۵۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تصویری | تجلیل مدیر کل صدا و سیما از مقام کارگران

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رسانه ملی، دکتر کیوان الوندی در دیدار با کارکنان خدمات و فضای سبز، با اشاره به زحمات و تلاش های کارگران گفت: جایگاه و اهمیت این قشر بر کسی پوشیده نیست و همواره تلاش کارگران زمینه ساز فعالیت های بیشتر است.

مدیر کل صدا و سیمای استان نظم را دیگر مولفه اصلی در صدا و سیما دانست و از کارکنان واحدهای خدماتی خواست نقش نظم و زیبا سازی فضای سبز و اداری را در برنامه‌های کاری روزانه مد نظر قرار دهند.

دیگر خبرها

  • برگزیدگان هشتمین جشنواره طنزپهلو در فومن تجلیل شدند
  • برگزیدگان هشتمین جشنواره طنز پهلو در فومن تجلیل شدند
  • تفاهم نامه ارائه خدمات رونشناختی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کارگران امضا شد
  • خودکشی در ۲۳ کشور دنیا جرم و اجرای کامل سند ملی خودکشی در ایران ضروری است
  • تجلیل از واحد‌های نمونه در اراک
  • گزارش تصویری | تجلیل مدیر کل صدا و سیما از مقام کارگران
  • معرفی برگزیدگان هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره نوجوان سالم در کرمان
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی «پله‌های آسمانی» در تبریز
  • اجرای ناقص و ناتمام قوانین یکی از اشکال‌های قانون‌گذاری است