Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@17:01:20 GMT

تیم جوان و آینده‌داری روانه لیگ یک می کنیم

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۳۹۲۶۴

تیم جوان و آینده‌داری روانه لیگ یک می کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، احمد جمشیدیان عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به شرایط باشگاه شهرداری همدان اظهار داشت: باشگاه شهرداری یکی از کم‌ حاشیه‌ترین و با ثبات‌ترین باشگاه‌های کشورمان است که در این سال‌ها با رویکرد بومی‌گرایی و اعتماد به جوانان این استان توانسته قدم‌های بزرگی را بر دارد.

وی افزود: تیم فوتبال شهرداری همدان با حداقل امکانات با بازیکنان و کادر فنی بومی نتایج بسیار خوبی را در چند فصل اخیر کسب کرده همچنین جا دارد از رضا طلایی‌منش سرمربی و کادر فنی‌شان برای زحمات دو فصل گذشته تقدیر کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به شرایط سخت فصل پیش‌ رو لیگ دسته اول فوتبال کشور گفت: متأسّفانه ۷۰ درصد شاکله اصلی این تیم به دلایل مختلف اعم از دیر بسته شدن و مسائل مالی از ما جدا شده‌اند و همین موضوع کار را برای ما سخت‌تر کرده است.

وی بیان کرد: در حال حاضر یک برنامه کوتاه‌مدت و بلندمدت را برای بازسازی تیم در نظر گرفته‌ایم تا طی هماهنگی با آکادمی باشگاه بتوانیم در آینده یک تیم جوان و آینده‌دار را بسازیم.

جمشیدیان با اشاره به برنامه تمرینات تیم فوتبال شهرداری همدان بیان کرد: چند روزی تمرینات را در همدان دنبال می‌کنیم و بعد از چند روز یک اردوی درون‌استانی را برگزار خواهیم کرد.

وی عنوان کرد: در مرحله بعدی چند روز به بازیکنان استراحت خواهیم داد و یک اردو و چند بازی تدارکاتی را در خارج استان برگزار می‌کنیم.

سرمربی تیم دسته اولی شهرداری همدان با اشاره به نقل و انتقالات تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: نقل و انتقالات از طریق رسانه رسمی باشگاه اعلام می‌شود و هر روز نفرات جدیدی به ما اضافه می‌شوند تا هر چه زودتر بتوانیم به ترکیب بازیکنان اصلی برسیم.

وی افزود: تا جایی که ظرفیت بازیکنان بومی استان به ما اجازه دهد پیرو سیاست‌های باشگاه در تلاش هستیم از بازیکنان بومی جذب کنیم.

جمشیدیان با بیان اینکه روی کاغذ فصل آینده لیگ دسته اول فوتبال کشور سخت پیش‌بینی می‌شود، بیان کرد: فصل گذشته لیگ دسته اول فوتبال کشور با نتایج ضعیف ماشین‌سازی تبریز و شاهین شهرداری بوشهر از ابتدا به نوعی شانزده تیمی بود اما امسال با توجه به شرایط تیم‌ها کار دشواری را پیش‌رو خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با حمایت‌های شهردار، شورای شهر، مدیران شهرداری و رئیس و معاون‌ ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان در کنار هواداران‌مان بهترین نتایج را کسب کنیم.

انتهای پیام/۸۹۰۴۲/

منبع: فارس

کلیدواژه: احمد جمشیدیان شهرداری همدان لیگ دسته اول فوتبال لیگ آزادگان تیم فوتبال شهرداری همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۹۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه بوعلی سینای همدان، میزبان رویداد دانشگاهی نزدیک قله ایم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مجموعه گفتگو‌های آینده نزدیک با محوریت بررسی وضعیت ایران امروز و آینده‌های پیش‌رو، در قالب سلسه گفتگو‌های نزدیک قله یا به سوی دره به همت انجمن علـمی عـلـوم اجـتـماعی دانشگاه بـوعـلی سـیـنا با همکاری عـصـر پـیـشـرفـت برگزار شد.

در این برنامه گفتگو محور به صورت حضوری و یا مجازی علی مروی مدیر اندیشکده کسب‌وکار دانشگاه صنعتی شریف، اصغر عیوضی، مدیر اندیشکده ایتان، حبیب رحیم پور ازغدی، مشاور رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری

و محسن دنیوی، عضو شورای مرکزی بنیاد ایران آینده، بیان دیدگاه‌ها را درباره مشکلات و ظرفیت‌های موجود کشور برای پیشرفت و ترقی کشور بیان کردند.

دیگر خبرها

  • دانشگاه بوعلی سینای همدان، میزبان رویداد دانشگاهی نزدیک قله ایم
  • عنایتی: سیاست باشگاه پیکان جوان‌گرایی است
  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • توصیه بازیکن باتجربه پیکان به هم‌بازیان جوانش
  • آلگری: اهداف یوونتوس مهم‌تر از آینده من است
  • ۵ هدیه اینتر به اینزاگی برای فصل آینده
  • گلزنی یک جوان دیگر در ترکیب هوادار
  • با یک لیگ پیر نمی‌شود در تیم ملی جوانگرایی کرد
  • کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم