Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@02:10:58 GMT

سامانه تلفنی «۱۸۱۴» در خوزستان رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۳۹۲۸۷

سامانه تلفنی «۱۸۱۴» در خوزستان رونمایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، عصر امروز چهارشنبه از سامانه تلفنی «۱۸۱۴» برای پاسخگویی به سوالات دینی با موضوع امامت و ولایت در استان خوزستان با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان و جمعی از مسئولان استانی و شهری رونمایی شد.

«حجت الاسلام مهدی اخوان صباغ» مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان در این مراسم با اشاره به دغدغه‌های مقام معظم رهبری به مسائل خوزستان گفت: در این استان یک تفکر باطل شکل گرفته و در حال ایجاد یک مسیر انحرافی است که این تفکر باید ریشه کن بشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ظرفیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی در خصوص رفع مسائل اعتقادی افزود: این سازمان به لحاظ نیروی انسانی و برنامه‌های محتوایی بی شک ظرفیت کافی دارد به شرطی که به طور قرارگاهی فعال شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان تاکید کرد: ظرفیت‌های دیگری هم در سازمان تبلیغات اسلامی استان وجود دارد که می‌توان آنها را به صورت قرارگاهی فعال کرد.

«عطایی» نماینده دفتر ولی فقیه در خوزستان در این مراسم با اشاره به دو زبانه بودن سامانه «۱۸۱۴» تصریح کرد: این سامانه به دو زبان فارسی و عربی فعالیت می‌کند و این امر امکان را برای برقراری ارتباط با کشورهای حوزه خلیج فارس فراهم می‌کند.

وی تاکید کرد: بنابراین در این راستا نیاز است که مراکز پاسخگویی به مسائل اعتقادی به ویژه در زمینه شیعه شناسی و… فعال شوند.

«ناصر سودانی» رئیس دانشگاه امیرالمومنین اهواز با اشاره به تلاش دشمن برای در اختیار گرفتن فضای مجازی اظهار کرد: دشمن علاوه بر در اختیار گرفتن فضای مجازی در حال بمب انداختن‌های تبلیغی، شبهه سازی و شبهه تراشی است.

وی گفت: این در حالی است که در کنار پاسخگویی اعتقادی به سوالات مردم باید به صورت جهادی پا در آتش گذاشت و نقاط آلوده را در این زمینه شناسایی کرد.

به گزارش خبرنگار، مؤلف کتاب «وجوب التمسک بمذهب الامامیه» سیدعلی موسوی البخاتی در پایان این مراسم از سوی مسئولان تجلیل شد.

کد خبر 5543234

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان تقویت مبانی اعتقادی پاسخ به شبهات پاسخ به سؤالات دینی عید غدیر 1401 عید غدیر خم بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا شیراز عکس استانها اربعین حسینی شیوع کرونا ایلام جهرم غدیر خم خراسان رضوی تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۹۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی درباره یک طرح

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از سایت رهبری، رهبر معظم انقلاب در پاسخ به نامه حجت‌الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در خصوص جزئیات حرکت هم‌افزای ملی زندگی با آیه‌ها، نکات زیر را مرقوم فرمودند:

بسمه تعالی

کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است. مراقب باشید در نیمه‌ی راه رها نشود.

پیگیری نکردن کارها و روزآمد نکردن برنامه‌ریزی‌ها آفت بزرگ سرفصل‌های شوق‌انگیز است.

در باب قرآن، کار لازم ابتدایی، فهم معانی کلام خداوند است و البته حفظ هم بسیار مهم است.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902386

دیگر خبرها

  • سامانه سرمایه‌گذاری استان یزد رونمایی شد
  • بازدید رییس سازمان تبلیغات اسلامی از حوزه آزمون قرآنی در مشهد
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی درباره یک طرح
  • عکس/پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه پاسداشت هفته عقیدتی در شهرستان زابل
  • رونمایی از سامانه جامع بازار کار به زودی
  • شروع تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در خوزستان
  • تماس تلفنی برای بیمه شدن کلاهبرداری است
  • «شمع محفل» در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود
  • آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در گنبدکاووس