Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رسمی عراق، وزارت خارجه عراق حمله توپخانه ای ارتش ترکیه به یک منطقه گردشگری در شمال اقلیم کردستان را به شدت محکوم کرد و آن را نقض حاکمیت بغداد دانست.

وزارت خارجه عراق در بیانیه‌ای افزود: چنین مواضع و اقداماتی نقض حاکمیت عراق و تهدیدی علیه شهروندان است و چنین تجاوزی در حقیقت امنیت و ثبات ملت عراق را نشانه گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است: ما این تجاوز که مخالف قوانین بین المللی است را به شدت محکوم می‌کنیم و از مصطفی الکاظمی نخست وزیر می‌خواهیم که یک کمیته حقیقت یاب به ریاست فواد حسین وزیر امور خارجه در این خصوص تشکیل دهد تا جزئیات دقیق این جنایت روشن شود.

بیانیه مذکور افزود: همه اقدامات در بالاترین سطوح دیپلماتیک ازجمله مراجعه به شورای امنیت سازمان ملل اتخاذ خواهد شد.

منابع عراقی از حمله توپخانه‌ای ارتش ترکیه به شمال عراق خبر دادند که طی آن تاکنون ۶ نفر کشته و ۲۶ نفر دیگر زخمی شده اند.

بنابر اعلام رسانه‌های عراقی در این حمله توپخانه‌ای منطقه باتیفا در اقلیم کردستان عراق هدف قرار گرفته و در نتیجه آن شماری از گردشگران کشته و زخمی شده‌اند.

شبکه تلویزیونی کردستان ۲۴ نیز با انتشار ویدئویی گزارش داد که در این حمله، یک گلوله توپ به تفرجگاهی در اقلیم کردستان عراق برخورد کرده است.

کد خبر 5543267

منبع: مهر

کلیدواژه: عراق ترکیه اقلیم کردستان عراق حمله توپخانه ای ایالات متحده امریکا روسیه اوکراین رژیم صهیونیستی جو بایدن عربستان سعودی جنگ اوکراین ایران عراق فلسطین ترکیه عادی سازی روابط با اسرائیل اتحادیه اروپا نشست جده عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۹۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه مقامت عراق درباره حمله به هدفی «حیاتی» در حیفا

رزمندگان مقاومت اسلامی عراق روز جمعه یک هدف حیاتی را در حیفا در داخل فلسطین اشغالی هدف قرار دادند.

به گزارش ایسنا، مقاومت اسلامی عراق در بیانیه‌ای با بیان اینکه هدف‌گیری توسط هواپیماهای بدون سرنشین انجام شد، تاکید کرد: در تکمیل مرحله دوم عملیات برای مقاومت در برابر اشغالگری، حمایت از مردم فلسطین در غزه و در پاسخ به کشتار صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان بی‌دفاع فلسطینی به انهدام سنگرهای دشمن ادامه خواهیم داد.

چهارشنبه گذشته، مقاومت عراق تصویری منتشر کرد که نشان می‌داد چندین پهپاد آن در حال پرواز به سمت شهرک «ایلات» در جنوب فلسطین اشغالی هستند.

براساس گزارش رای الیوم، رسانه‌های نظامی مقاومت این تصویر را با این عبارت ضمیمه کرده‌اند که «رعب و وحشت هنوز تمام نشده است و بیشتر است» که اشاره دارد به اینکه مقاومت با توجه به تداوم خصومت اشغالگران و در حمایت از غزه و مقاومت آن به عملیات خود علیه اهداف اشغالگران ادامه می‌دهد.

پیش از این، مقاومت در ۲۰ آوریل اعلام کرد که ۲ عملیات در سرزمین‌های اشغالی فلسطین با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین انجام داده است.

مقاومت عراق توضیح داد که مجاهدان آن در یک عملیات هدف حیاتی اسرائیل را در ایلات و در عملیات دیگر پایگاه هوایی عوبدا متعلق به رژیم صهیونیستی را هدف قرار دادند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتشار تصاویر حمله پهپادی به میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • تصاویر حمله پهپادی به یک میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند
  • تصاویر دوربین مداربسته از لحظه حمله پهپادی به میدان گازی در عراق | جزئیات جدید از حمله پهپادی | ویدئو
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به حیفا
  • بیانیه مقامت عراق درباره حمله به هدفی «حیاتی» در حیفا
  • بیانیه مقاومت عراق درباره حمله به هدف حیاتی در حیفا
  • بیانیه مقاومت اسلامی عراق درباره حمله به هدف حیاتی درحیفای اشغالی
  • حمله موشکی و توپخانه‌ای عربستان به مناطق مرزی یمن
  • حمله پهپادی به میدان گازی کورمور در شمال عراق