Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده شهرستان‌های کهنوج، منوجان، رودبارجنوب، قلعه‌گنج و فاریاب در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از بزرگ‌ترین معادن خاورمیانه در کهنوج معدن تیتانیوم است که تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، منصور شکراللهی عصر امروز در شورای اداری شهرستان کهنوج که با حضور محمدمهدی فداکار استاندار کرمان و برگزار شد، با اشاره به اینکه استاندار کرمان اشراف خوبی بر جنوب استان دارد، اظهار داشت: شهرستان کهنوج قدمت تاریخی دارد که یک ظرفیت بزرگ برای این منطقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در مجموع پنج شهرستان جنوبی استان، ظرفیت‌های عظیمی دارند که متاسفانه به‌خوبی دیده نشده است، گفت: یکی از بزرگ‌ترین معادن خاورمیانه در کهنوج معدن تیتانیوم است که تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

نماینده شهرستان‌های کهنوج، منوجان، رودبارجنوب، قلعه‌گنج و فاریاب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بیمارستان 220 تخت خوابی در پنج طبقه در کهنوج در حال ساخت است که نیاز به تامین مالی دارد، افزود: انتظار داریم در سفر رئیس جمهور به استان کرمان این بیمارستان دیده شود.

وی بیان کرد: از رئیس جمهور درخواست داریم که در سفر به استان کرمان حتماً به جنوب استان و شهرستان‌های جنوبی سفر کرده و از نزدیک مشکلات مردم را ببینند.

شکراللهی با اشاره به اینکه ظرفیت‌های پنج شهرستان جنوبی استان باید به رئیس جمهور بیان شود، گفت: ظرفیت جنوب استان کرمان در حوزه کشاورزی بسیار بالا است و به تنهایی می‌تواند بیکاری را از بین ببرد.

وی با بیان اینکه سرانه ورزشی پنج شهرستان جنوبی استان کرمان، 0.47 است که بسیار پایین است، افزود: می‌شود از محل مسئولیت‌های اجتماعی معادن برای توسعه فضای ورزشی و تهیه امکانات ورزشی در کهنوج استفاده کرد.

نماینده پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی افزود: سالانه پنج میلیون تن تولیدات محصولات کشاورزی در پنج شهرستان جنوبی است که با امکان صادرات می‌تواند توسعه منطقه را فراهم کرد.

انتهای پیام/511/ن

  

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کرمان استان کرمان پنج شهرستان جنوبی استان پنج شهرستان جنوبی استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۹۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد ناظم رضوی درباره آخرین وضعیت پروژه مرمت خانه وثوق‌الدوله گفت: بالغ بر ۵۰ درصد مرمت خانه وثوق‌الدوله که در منطقه ۱۴ قرار دارد، انجام شده است. به احتمال بسیار قوی این پروژه تا نیمه اول سال به افتتاح و بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه بخش زیادی از مرمت سازه‌ای خانه فروغ فرخزاد که در منطقه ۱۱ تهران قرار دارد، انجام شده است، اظهار کرد: با توجه به اینکه این خانه ثبت میراث ملی است، برای مرمت آن نیاز بود که تغییرات سازه‌ای و مرمتی در کمیته تخصصی میراث فرهنگی تصویب شود؛ به همین علت مرمت خانه فروغ فرخزاد کمی کندتر پیش می‌رود.

وی گفت: با این حال به احتمال بسیار قوی این خانه نیز تا نیمه دوم سال افتتاح خواهد شد.

کد خبر 6091940

دیگر خبرها

  • مجتمع فرشته جنوبی تبریز امسال به بهره برداری می‌رسد
  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر
  • زارع‌پور: پایگاه چابهار تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • حضور فرماندار زرند در کنار کارگران سخت‌ترین شغل دنیا
  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره‌برداری بوستان بزرگ شهر در یزد
  • پروژه بزرگ آبرسانی استان قم به بهره‌برداری می‌رسد
  • افزایش سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر یزد
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی قلعه مختار اندیمشک نیاز آبی مردم را برطرف می‌کند
  • حسینی: ظرفیت درآمدزایی خلیج فارس بهره‌برداری می‌شود
  • بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال