Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش قدس آنلاین، کاوه رضایی که مدتی پیش با مدیران باشگاه استقلال به توافق نهایی رسیده بود، تست‌های پزشکی را نیز پشت سر گذاشت.

این مهاجم باتجربه بخشی از معاینات پزشکی را شب گذشته در مرکز ایفمارک انجام داد و امروز نیز تست‌های تکمیلی را پشت سرگذاشت.

به این ترتیب پس از اعلام نتایج آزمایش، قرارداد رضایی به صورت رسمی امضا می‌شود و اگر مشکل خاصی به وجود نیاید، این بازیکن به اردوی شاگردان «ریکاردو ساپینتو» در ترکیه ملحق می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استقلال فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۹۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت پزشک جراح برای دریافت اضافه بها

مقداد خدادادی رئیس شعبه دوم تعزیرات حکومتی نور گفت: پرونده متخصص جراحی عمومی به اتهام دریافت وجه اضافه بر تعرفه‌های مصوب در شعبه دوم بدوی تعزیرات حکومتی نور رسیدگی شد.

او افزود: شعبه با توجه به ارائه نکردن مدارک، گزارش دانشگاه علوم پزشکی و نظریه کمیسیون ماده ۱۱ تعزیرات حکومتی امور بهداشتی و درمان اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر درج تخلف در پرونده پزشکی متخلف را به میزان ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت و پرداخت ۴۱۷ میلیون ریال در حق شاکی محکوم کرد.

خدادادی گفت: بازرسان دانشگاه علوم پزشکی با شکایت شاکی گزارش تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • حامدی‌فر: حتماً یک چیزی شنیدم که با رضایی درگیر شدم!
  • جنجال حامدی‌فر و رضایی به بازی برگشت رسید!
  • واکنش مهرداد رضایی به حمله بازیکن استقلال + فیلم
  • گل اول سپاهان به استقلال خوزستان + فیلم
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی در لاران
  • محکومیت پزشک جراح برای دریافت اضافه بها
  • حسن یزدانی پیش از بوداپست به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود؟
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • به صرف لبخند ؛ اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان