Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامحسین علیشیری گفت: بیمارستان آرام با اشتغال زایی ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم و ۱۰۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم حرف اول را در البرز می زند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، غلامحسین علیشیری معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه بقیه الله ظهر امروز چهارشنبه در آئین افتتاح بیمارستان فوق تخصصی و هوشمند آرام در کرج، گفت: البرز محروم ترین استان کشور از نظر سرانه تخت های بیمارستانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامحسین علیشیری افزود: عده ای در حالی چوب لای چرخ ساخت بیمارستان گذاشته و کار را کند کردند که البرز در ۴۰ کیلومتری تهران، ۶ هزار تخت بیمارستانی کم دارد اما ما توانستیم مجموعه درمانی با چشم اندازی هوشمند راه اندازی کنیم.    وی با اشاره به اینکه ایپدمی کرونا فشار زیادی را به حوزه سلامت تحمیل کرد، اظهار داشت: بیمارستان آرام با ۸ طبقه، ۱۰۰ تخت، ۲۸ تخت مراقبت های ویژه و ۷ اتاق عمل ۱۵ رشته فوق تخصصی و تمام رشته های تخصصی را پوشش می دهد.   علیشیری تصریح کرد: در صورت صدور مجوز توسط علوم پزشکی، بیمارستان آرام ۱۰۰ درصد هوشمند خواهد شد، زیرساخت سرمایشی و گرمایشی، سلامت بیمار و پسماند، مرکز ما را به استاندارد جهانی یک بیمارستان سبز می رساند.   رئیس بیمارستان آرام با اشاره به اینکه امیدواریم دردی از مردم دوا کنیم، گفت: بیمارستان آرام با اشتغال زایی ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم و ۱۰۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم حرف اول را در البرز می زند و به فرموده مقام معظم رهبری جهاد است.
      انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بیمارستان آرام نفر به صورت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۹۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام بیمار قلبی از سلماس به ارومیه با بالگرد اورژانس هوایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیر شبکه بهداشت درمان سلماس گفت: بیمار خانم ۷۴ ساله با سابقه مشکلات قلبی در بیمارستان خاتم الانبیاء سلماس بستری بود که با توجه به نیاز به خدمات تخصصی پس از پذیرش بیمار در بیمارستان تخصصی قلب سیدالشهدای ارومیه درخواست آمبولانس هوایی شد.

 

دکتر ثانی افزود: این اعزام با بالگرد، اولین اعزام هوایی برای انتقال بیمار به مرکز استان در سال جاری بودچرا که استفاده از اورژانس هوایی در سرعت انتقال و امداد و نجات بیماران بدحال و مصدوم تأثیر بسزایی دارد.

 

انتقال بیمار از بیمارستان به محل اعزام بالگرد توسط کادر فوریت اورژانس ۱۱۵ سلماس انجام شد.

دیگر خبرها

  • هدایت نقدینگی به‌سمت صنایع پایین‌دست نفت، اشتغال‌زایی و سودآوری به‌ همراه دارد
  • «اشتغال تخصصی و گردش مالی» نوع تقسیم‌بندی دانش‌بنیان‌ها و حمایت‌ها را مشخص می‌کند/ سازوکار‌های حمایتی متناسب‌تر شدند + فیلم
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد
  • اعزام بیمار قلبی از سلماس به ارومیه با بالگرد اورژانس هوایی
  • رفع تهدیدهای خطرناک زیست‌محیطی؛ اولویت شهرداری کرمان در مدیریت پسماند
  • صادرات بیش از ۵ میلیون دلار کالا از تعاونی‌های شهرستان کاشان
  • ۷ واحد معدنی در زنجان احیا شد
  • رونق تولید و اشتغال‌زایی؛ ثمره سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکت صنایع پیشرفته رضوی در پروژه‌های فناورانه
  • افتتاح کارگاه اشتغال‌زایی برای معتادان در مشهد