Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد در مراسمی با حضور مدیر کل سیاسی امنیتی استانداری ، ۱۳ خانه ورزش روستایی در استان کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد

ر حمان همت پور، رئیس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم گفت: در این مراسم ۱۳ خانه ورزش روستایی در شهرستانهای استان افتتاح و تجهیز می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از ارسال ۱۰ قلم تجهیزات ورزشی شامل؛ میز فوتبال دستی، میز پینگ پنگ، پایه دارت، صفحه شطرنج، چوب کشی، تاتامی، توپ مینی هندبال ورزش هفت سنگ ،و راکت تنیس روی میز خبر داد و اظهارکرد: ارزش این اقلام ارسالی ۱۵میلیون تومان است.

همت پور از کسب مقام سوم خانه های ورزش استان در کشور خبر و از حضور مسئولان استانی و اداره کل در برپایی این مراسم تقدیر کرد.

عین الله دهقان، مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد، توجه به ورزش در روستاها و عشایر را یکی از سیاست‌های دولت و وزارت ورزش و جوانان کشور عنوان کرد و گفت: در مسابقات جام پرچم در کشور جزو استان های برتر و پیشتاز هستیم.

وی از حضور ۸۷۰ تیم ورزشی و ۱۱هزار ورزشکار در رقابت‌های جام پرچم در استان خبر داد و با تاکید بر رشد و توسعه و ارتقای ورزش روستایی، کسب مقام قهرمانی تیم های هفت سنگ آقایان و بانوان استان در کشور را تبریک گفت 

شاهینی، مدیرکل سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع ورزشکاران و جامعه ورزش، با تاکید بر اینکه ورزش عامل ایجاد شور و نشاط در جامعه می شود، گفت: ورزش عامل سلامتی است، امر ورزش اولویت کاری است.

وی خواستار توجه و تشویق ورزشکار و قهرمانان شد و بر الگو پذیری قهرمانان از سیره و روش زندگی ائمه و حضرت علی (ع)تاکید کرد .

به گزارش ایسنا، در این مراسم با بدرقه مدیرکل سیاسی و امنیتی استانداری و ورزش و جوانان استان وسایل و تجهیزات ورزشی به ۱۳ خانه ورزش استان و شهرستانها ارسال شد .

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی كهگيلويه و بويراحمد خانه جوان کهگیلویه و بویراحمد ورزش روستایی ۱۳ خانه ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۰۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ، شماره تلفن ۰۹۱۷۰۴۰۴۳۳۳ جهت اشتراک ویدئو‌ها و تصاویر شما مخاطبان گرامی جهت انعکاس در بسته گفتن نگین پیش بینی شده است.
نکته لازم اینکه در هنگام ضبط ویدئو حتما گوشی تلفن همراه بصورت افقی باشد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • سفر رئیس سازمان اورژانس کشور به کهگیلویه و بویراحمد
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • افتتاح ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد 
  • ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش افتتاح شد
  • آغاز بزرگترین رقابت علمی کشور
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم