Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@06:40:18 GMT

فرودگاه بین‌المللی یزد، آماده بازگشت حجاج است

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۴۱۱۲۶

فرودگاه بین‌المللی یزد، آماده بازگشت حجاج است

محمد جواد ادیب روز پنجشنبه به ایرنا گفت: باتوجه به موج جدید کرونا، در ترمینال پروازهای خارجی، پذیرای استقبال کنندگان نخواهیم بود و تقاضا می‌شود شهروندان، استقبال را خارج از محوطه ترمینال فرودگاه برنامه ریزی کنند.

وی افزود: عملیات انتقال زائران خانه خدا با انجام اولین پرواز در ساعت ۱۳:۲۰ ظهر روز شنبه اول مرداد ماه با ناوگان ایرباس شرکت هواپیمایی ایران ایر از جده به مقصد یزد انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تدابیر مناسب برای انجام هر چه بهتر عملیات بازگشت حجاج اتخاذ شده، خاطر نشان کرد: در طول مدت انجام عملیات حج، تمام واحدهای خدمات رسانی فرودگاه آمادگی لازم در خصوص ورود حجاج را بر عهده خواهند داشت.

به گفته وی عملیات بازگشت بیش از هزار و هفتصد حاجی یزدی امسال در قالب ۱۴ کاروان و توسط ۷ فروند هواپیما از اول مردادماه به مدت پنج روز انجام خواهد شد.

برچسب‌ها سازمان حج و زیارت سازمان هواپیمایی کشوری یزد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان حج و زیارت سازمان هواپیمایی کشوری یزد سازمان حج و زیارت سازمان هواپیمایی کشوری یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۱۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاروان زائران حج عمره از اصفهان اعزام شد

ابوذر ضیایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پس از گذشت هشت روز از شروع عملیات اعزام زائران خانه خدا در سایر فرودگاه‌های کشور، امروز سه شنبه یازدهم اردیبهشت ماه اولین گروه از زائرین حج عمره در استانهای اصفهان و چهارمحال و بختیاری از این فرودگاه به مقصد مدینه منوره اعزام شدند.

وی افزود : اعزام تعداد 255 زائر عمره مفرده از فرودگاه اصفهان در قالب ۳ کاروان 85 نفری و توسط شرکت هواپیمایی ایران‌ایر در ساعت 17 انجام شد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان گفت: این زائران پس از ۹ سال وقفه در اعزام به حج عمره اعزام شدند.
با اشاره به تاریخ بازگشت زائران اعزامی در روز بیست و یکم اردیبهشت ماه تصریح کرد: همه تمهیدات لازم برای انجام عملیات اعزام و بازگشت زائران حج عمره در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان پیش بینی و در حال اجرا است.

کد خبر 6093448

دیگر خبرها

  • اعزام نخستین گروه حجاج عمره از ۳ استان جنوبی کشور
  • آمادگی کامل برای بازگشت عمره گذاران از طریق فرودگاه بین‌المللی زاهدان+فیلم
  • بازگشت عمره گذاران دو استان از طریق فرودگاه بین‌المللی زاهدان
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پرواز‌های هواپیمایی کیش
  • کاروان زائران حج عمره از اصفهان اعزام شد
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌ های هوایی
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌های هوایی
  • انجام تنها ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • انجام تنها ۱۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی