Web Analytics Made Easy - Statcounter

داودمیرشکار روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: تیم غواصان متخصص محیط زیست دریایی وضعیت سلامت زیستگاه‌های مرجانی آبهای جنوب استان را پایش کردند.

وی افزود: برنامه پایش وضعیت سلامت مرجان‌های دریایی با مشارکت تیم غواص متخصص از معاونت محیط زیست دریایی سازمان حفاظت محیط زیست کشور و استان های ساحلی، شامل ۱۵ غواص به مدت یک هفته اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان ادامه داد: در این برنامه فشرده توسعه زیستگاه های مرجانی با استفاده از بلوکهای سیمانی و سازه های فلزی عنکبوتی در بستر دریا با تولید بیش از یک‌هزار قلمه مرجانی به منظور توسعه زیستگاههای مصنوعی انجام شد.
وی تصریح کرد: توسعه زیستگاهای دریایی به عنوان یکی از مؤثرترین عوامل برقراری چرخه زیستی در دریاها از برنامه های محوری  در دست اقدام محیط زیست دریایی سازمان حفاظت محیط زیست کشور است.

میرشکار اشاره کرد: پایش زیستگاههای مرجانی همه ساله پس از اتمام پروژه انتقال ۲۸ هزار کلونی مرجانی واقع در خلیج چابهار در دستور کار اداره کل حفاظت محیط زیست استان قرار دارد.

برچسب‌ها سازمان حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان چابهار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان چابهار سازمان حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان چابهار حفاظت محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۱۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک بزمجه بیابانی در زیستگاه‌ طبیعی نیک‌شهر رهاسازی شد

خدامراد جهانتیغ  اظهار کرد: در گشت و کنترل روزانه محیط بانان و تماس تلفنی همیار محیط زیست با اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مبنی بر گرفتار شدن یک عدد بزمجه در مناطق مسکونی یگان حفاظت به سرعت به محل اعزام شد.

وی تصریح کرد: این گونه زیستی پس از بررسی کارشناسی و اطمینان از سالم بودن آن، در زیستگاه طبیعی خود رهاسازی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ​​​​​​​توسعه همکاری محیط زیستی ایران و آفریقای مرکزی
  • رئیس سازمان حفاظت محیط زیست: حل مسئله گرد و غبار نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌هاست / باید از ظرفیت رسانه‌ها استفاده کنیم
  • نوجوانان بوشهری حفظ محیط زیست دریایی را تمرین کردند
  • یک بزمجه بیابانی در زیستگاه‌ طبیعی نیک‌شهر رهاسازی شد
  • محیط زیست معادن تفت پایش می شود/متولیان الزامات را رعایت کنند
  • سلامت زیست بوم خلیج فارس شرط پایداری در منطقه خواهد بود
  • ارائه راهکارهای محیط زیستی برای توسعه صنایع در سواحل «مکران»
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز در سرپل ذهاب
  • آخرین وضعیت «ارس» تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد
  • آخرین وضعیت سلامت تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد