Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@23:40:35 GMT

امروز فیلمسازی با دغدغه یک اتفاق مهم است

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۴۱۱۴۳

امروز فیلمسازی با دغدغه یک اتفاق مهم است

«پریوش نظریه» داور بخش بلند سینوووؤ گفتمایی جشنواره فیلم شهر عنوان کرد: فیلم‌هایی در این جشنواره‌ حضور دارند که در دو سال گذشته سینمای ایران به عنوان فیلم‌های اجتماعی اکران شده‌اند به همین دلیل در این جشنواره قرار است دو سال از حرف‌های زده شده در سینما را مرور کنیم.

«پریوش نظریه» داور بخش  بلند سینمایی هشتمین جشنواره فیلم شهر درباره آثاری که در این بخش حضور دارند به خبرنگار گروه فرهنگ و هنر  برنا گفت: «در جشنواره‌های مختلف سینمایی فیلم‌هایی که حضور دارند متناسب با موضوع جشنواره‌اند،  قاعدتا این جشنواره نیز از این قاعده مستثنا نیست، فیلم‌هایی در این جشنواره‌اند که در دوسال گذشته سینمای ایران به عنوان فیلم‌های اجتماعی اکران شده‌اند، به همین دلیل در این جشنواره قرار است دو سال از حرف‌های زده شده در سینما را مرور کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

 این داور با اشاره به اینکه سومین دوره‌ای است که با جشنواره فیلم شهر همکاری دارد، توضیح داد: «این رویداد یکی از مهم‌ترین جشنواره‌های ایران محسوب می‌شود و به عنوان یکی از داورهای آن به تمام فیلمسازان اعلام می‌کنم، دیده شدن فیلم‌شان در این جشنواره یک اتفاق مهم محسوب می‌شود، زمانی ما یک سینمای سالم خواهیم داشت که آثار آن از تمام لحاظ بررسی شود.»

نظریه با بیان این که آثاری که در جشنواره فیلم شهر حضور دارد، بیانگر میزان دغدغه‌ فیلمسازان به مسائل اجتماعی است، گفت: «در بررسی برخی از آثار سوال‌هایی برای ما به عنوان یک داور پیش می‌آمد، اینکه چرا باید این اثر را در بین فیلم‌های راه یافته باشد یا اینکه چند فیلم دفاع مقدس وجود داشت که همین امر برای من جای سوال‌های زیادی باقی گذاشت. البته که برخی از فیلم‌ها بودند که آینه تمام‌نمای جامعه این روزهای ماست، امیدوارم نسل جدید سینما در ساخت فیلم‌های این چنینی کوشا باشند.»

هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر، به دبیری مجید اکبرشاهی 27 تا 31 تیر ماه در پردیس سینما گالری ملت برگزار می‌شود.

علاقمندان می‌توانند برای دریافت آخرین اطلاعات هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر به کانال تلگرامی این رویداد هنری به نشانی  t.me/shahrfilmfest و اینستاگرام رسمی جشنواره www.instagram.com/shahrfilmfest مراجعه کنند.

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رادیو و تلویزیون سینما پریوش نظریه جشنواره فیلم شهر مجید اکبرشاهی جشنواره فیلم شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۱۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش زنده| جشنواره ملی امتنان از کارگران با حضور رئیس‌جمهور

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077495 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • اتفاق خوب برای سپاهان در آستانه دیدار با پرسپولیس
  • کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • هاشمی: کسب سهمیه توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • پخش زنده| جشنواره ملی امتنان از کارگران با حضور رئیس‌جمهور
  • (ویدئو) ماجرای خدمتی که عباس کیارستمی در دهه ۷۰ به سینمای ایران کرد چه بود؟
  • سفر عجیب یک بازیکن گمنام رئال به مونیخ
  • اکران مردمی «تمساح خونی» در اکومال کرج
  • آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله نخست کشور است
  • آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله اول کشور است