Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: برنامه‌ریزی کوتاه مدت و بلند مدتی را برای تیم فوتبال شهرداری همدان در نظر داریم و به دنبال ساختن یک تیم جوان و آینده‌دار هستیم.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی تیم شهرداری همدان، احمد جمشیدیان با اشاره به شرایط باشگاه شهرداری همدان اظهار کرد: باشگاه شهرداری همدان یکی از کم‌ حاشیه‌ترین و با ثبات‌ترین باشگاه‌های کشورمان است که در این سال‌ها با رویکرد بومی‌گرایی و اعتماد به جوانان این استان توانسته قدم‌های بزرگی را بر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تیم فوتبال شهرداری همدان با حداقل امکانات با بازیکنان و کادرفنی بومی نتایج بسیار خوبی را در چند فصل اخیر کسب کرده همچنین جا دارد از رضا طلایی‌منش سرمربی و کادرفنی‌شان برای زحمات ۲ فصل گذشته تقدیر کرده و برای‌شان آرزوی موفقیت دارم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به شرایط سخت فصل پیش‌رو لیگ دسته اول فوتبال کشور گفت: متأسفانه ۷۰ درصد شاکله اصلی این تیم به دلایل مختلف اعم از دیر بسته شدن و مسائل مالی از ما جدا شده‌اند و همین موضوع کار را برای ما سخت‌تر کرده است.

جمشیدیان خاطرنشان کرد: در حال حاضر یک برنامه کوتاه مدت و بلند مدت را برای بازسازی تیم در نظر گرفته‌ایم تا با هماهنگی با آکادمی باشگاه بتوانیم در آینده یک تیم جوان و آینده‌دار بسازیم.

وی با اشاره به برنامه تمرینات تیم فوتبال شهرداری همدان بیان کرد: چند روزی تمرینات را در همدان دنبال می‌کنیم و بعد از چند روز یک اردوی درون استانی را برگزار خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان مطرح کرد: در مرحله بعدی چند روز به بازیکنان استراحت خواهیم داد و یک اردو و چند بازی تدارکاتی را در خارج استان برگزار می‌کنیم.

جمشیدیان با اشاره به نقل و انتقالات تیم فوتبال شهرداری همدان تصریح کرد: نقل و انتقالات از طریق رسانه رسمی باشگاه اعلام می‌شود و هر روز نفرات جدیدی به ما اضافه می‌شوند تا هر چه زودتر بتوانیم به ترکیب بازیکنان اصلی برسیم.

وی ادامه داد: تا جایی که ظرفیت بازیکنان بومی استان به ما اجازه دهد پیرو سیاست‌های باشگاه در تلاش هستیم از بازیکنان بومی جذب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با بیان اینکه روی کاغذ فصل آینده لیگ دسته اول فوتبال کشور سخت پیش‌بینی می‌شود، تاکید کرد: فصل گذشته لیگ دسته اول فوتبال کشور با نتایج ضعیف ماشین‌سازی تبریز و شاهین شهرداری بوشهر از ابتدا به نوعی شانزده تیمی بود اما امسال با توجه به شرایط تیم‌ها کار دشواری را پیش‌رو خواهیم داشت.

جمشیدیان عنوان کرد: امیدواریم با حمایت‌های شهردار، شورای اسلامی شهر، مدیران شهرداری و رئیس و معاون‌ ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان در کنار هواداران‌مان بهترین نتایج را کسب کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی تیم فوتبال شهرداری همدان سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۱۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلگری: اهداف یوونتوس مهم‌تر از آینده من است

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس امشب علیرغم چند موقعیت گلزنی مناسب، مقابل میلان به یک تساوی خانگی دست یافت. آنها در آستانه کسب سهمیه چمپیونزلیگ هستند و با قاطعیت زیادی می‌توان گفت که بانوی پیر در لیگ قهرمانان فصل آینده حضور خواهد داشت. آنها در رتبه سوم ۶۵ امتیازی هستند و در فاصله ۵ امتیازی میلان رده دومی قرار دارند. آلگری پس از پایان بازی درباره وضعیت تیمش با خبرنگاران صحبت کرد.

تعویض دوشان ولاهوویچ تاکتیکی بود یا به دلیل مصدومیت؟
این یک تعویض عادی بود، دوشان خوب کار کرده بود، اما من به بازیکنان تازه‌نفس نیاز داشتم. میلان دفاعی‌تر شد، بنابراین من روی میلیک، کیه‌زا و مک‌کنی که در سانترها خوب است، حساب کردم.

عملکرد کلی تیم؟
همیشه و در هر بازی پنج یا شش موقعیت برای گلزنی داریم اما از آنها استفاده نمی‌کنیم، باید پاس‌هایمان را بهتر کنیم و اشتباهات کمتری انجام دهیم. در بازی‌های پایانی فصل روی این مشکلات کار می‌کنیم.

بازی دادن ییلدیز به جای کیه‌زا؟
فدریکو به فضا حمله می‌کند و رو به جلو می‌رود، ییلدیز تکنیک بسیار خوبی دارد و می‌تواند در هر شرایطی توپ را نگه دارد. آنها بازیکنان متفاوتی هستند. به هر دو نیاز داریم و با توجه به تیم مقابل به یکی از آنها، یا هر دو بازی می‌دهم.

آینده شما؟
من فقط سعی می‌کنم روی پایان فصل تمرکز کنم. هیچ چیز در زندگی قطعی نیست. من از کاری که در این فصل انجام داده‌ایم بسیار راضی هستم. در این فصل دو هدف به ما داده شد که به هر دوی آنها بسیار نزدیک هستیم. هم سهمیه چمپیونزلیگ و هم قهرمانی جام حذفی. فصل که تمام شود درباره آینده حرف می‌زنیم.

دیگر خبرها

  • عنایتی: سیاست باشگاه پیکان جوان‌گرایی است
  • مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب
  • مسی ها آماده و سرحال برای دربی کرمان (عکس)
  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • آلگری: اهداف یوونتوس مهم‌تر از آینده من است
  • جبهه پایداری به دنبال تصاحب هیات رئیسه مجلس است
  • پیش بازی تاتنهام - آرسنال؛ یکی به فکر ویرانی، دیگری به فکر ساختن
  • گلزنی یک جوان دیگر در ترکیب هوادار
  • با یک لیگ پیر نمی‌شود در تیم ملی جوانگرایی کرد