Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهاد خاکی‌پور دیروز در حاشیه بازدید از طرح ساخت مسکن کریمان اردستان در گفتگو با خبرنگاران گفت: این طرح امسال در  شهرستان ازدستان آغاز شده و طبق برنامه و با کمک نیکوکاران و منابع تعریف شده در حال پیشرفت است.

وی با بیان اینکه تلاش می‌شود طرح‌های مسکن با کمترین هزینه و بهترین ساخت به پایان برسد، اضافه کرد: با جذب کمک نیکوکاران در قالب‌های مختلف از جمله مصالح و خدمات فنی این طرح در شهرستان تکمیل و تحویل متقاضیان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرعامل انجمن خیران مسکن‌ساز با بیان اینکه تاکنون نزدیک به ۲۱ هزار واحد مسکونی خیر ساز در کشور ساخته و در اختیار متقاضیان قرار داده شده است، خاطر نشان کرد: این انجمن در کنار سازمان بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای خانواده‌های دارای ۲ معلول به بالا در روستا‌ها تاکنون ۱۴ هزار و ۳۰۰ واحد تامین و تحویل داده است.

وی ادامه داد: اعتبار مورد نیاز این واحد‌ها توسط سازمان بهزیستی، کمیته امدادامام خمینی (ره)، بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تامین و پرداخت شده است.

مدیر عامل انجمن خیرین مسکن‌ساز گفت: استان اصفهان در امورخیر و خیران در کشور پیشرو بوده و علاوه بر حوزه مسکن در حوزه‌های سلامت و مدرسه سازی گام‌های مهمی برداشته است.

خاکی پور افزود:  از چندین طرح خیرساز در شهر‌های استان اصفهان از جمله اردستان بازدید کردیم و امید می‌رود در نشست هیات مدیره خیران مسکن‌ساز در تهران مقداری کمک برای طرح اردستان در نظر گرفته شود.

در مجموع ۴۵۴ واحد مسکن طرح کریمان در اردستان پیش بینی شده که از این تعداد،۲۲۰ واحد در شهر اردستان و ۲۸ واحد در شهر مهاباد در حال ساخت است.

همچنین ۱۴ واحد در شهر زواره تکمیل شده و ۱۹۲ واحد دیگر سهمیه زواره به دلیل صادر نشدن مجوز‌های لازم از سوی دستگاه‌های مربوطه هنوز اجرایی نشده است.

شهرستان اردستان با افزون بر ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خیران مسکن ساز ساخت مسکن اردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۱۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است

خلیل منبتی مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی گفت: هم اکنون در حاشیه شهر مشهد بیش از هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین و افراد کم‎ درآمد مانند مددجویان کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی درحال ساخت است.

او افزود: علاوه بر این عملیات عمرانی سه هزار و ۵۰۰ واحد دیگر نیز در سراسر استان در دستور کار قرار دارد که در تلاش هستیم تا با حداقل آورده، سرپرستان خانوار، خانه و سرپناهی برای آنان فراهم آید.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: بنیاد مسکن در بحث کلانشهر مشهد طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی بسیاری را در شهرستان‌های زیر ۵۰ هزار نفر، روستا‌ها و بخشداری‌ها در دست اجرا دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع برای تمام اقشار
  • آغاز ساخت هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • آغاز ساخت یک هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع متفاوت
  • ۷۱ هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند
  • ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان قم
  • ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا
  • ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است