Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدسعید هوشیار گفت: ممنوعیت کشت برنج در استان کرمانشاه در آغاز فصل کشت اعلام و به همه کشاورزان اطلاع رسانی شده است و با توجه به بی توجهی برخی کشاورزان عملیات معدوم سازی تا معدوم سازی کامل خزانه‌های برنج ادامه خواهد داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  محمدسعید هوشیار در گفتگو با مرصادنیوز، اظهار داشت: طبق مصوبه هیات وزیران امسال نیز کشت برنج بجزمناطق شمالی کشور در سایر استانها از جمله کرمانشاه ممنوع اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه افزود: در این خصوص اطلاع رسانی گسترده از طریق فرمانداری ها، شبکه امور آب و سازمان جهادکشاورزی انجام شد.

وی با تاکید بر اینکه در صورت مشاهده کشت برنج با متخلفان برخورد قانونی صورت خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: در خرداد ماه سالجاری بیش از 15  خزانه کشت برنج در شهرستاهای هرسین و صحنه - در راستای اجرای مصوبه شورای تأمین شهرستان- با توجه به هشدار ممنوعیت کشت برنج و بی توجهی برخی کشاورزان و شالی‌کاران معدوم شد.

هوشیار تصریح کرد: به کشاورزان کشتهای جایگزین بهاره از جمله سیب زمینی، چغندرقند، گوجه فرنگی و ذرت پیشنهاد شده است که با داشتن مجوزهای لازم از امور آب مبنی بر کافی بودن میزان دبی آب میتوانند یکی از محصولات فوق را کشت کنند.

وی یادآوری کرد: ممنوعیت کشت برنج در استان کرمانشاه در آغاز فصل کشت اعلام و به همه کشاورزان اطلاع رسانی شده است و با توجه به بی توجهی برخی کشاورزان عملیات معدوم سازی تا معدوم سازی کامل خزانه‌های برنج ادامه خواهد داشت.

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: اطلاع رسانی ممنوعیت کشت معدوم سازی کشت برنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۱۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واریز ۵۲۷ میلیارد تومان به خزانه دولت از محل فروش سوخت در مرز کرمانشاه

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه گفت: فروش مرزی فرآورده‌های نفتی در این منطقه در سال ۱۴۰۲ به بیش از ۵۲۶ میلیارد و ۹۷۲ میلیون تومان رسید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه، پیمان بهرامی اظهار کرد: فروش مرزی فرآورده‌های نفتی در سال ۱۴۰۲ در مرزهای پرویزخان، خسروی، سومار و شیخ‌صله انجام‌شده که بیشترین فروش در مرز پرویزخان به ثبت رسید.

وی با بیان اینکه در نتیجه اقدام‌های مفید در این مرزها، ۴۲ میلیون و ۵۷۹ هزار لیتر (معادل ۵۲۷ میلیارد تومان) فروش مرزی فرآورده‌های نفتی تحقق یافت، تصریح کرد: این مقدار ضمن انتفاع مرزنشینان و رونق بازارچه‌های مرزی، سهمی بسزا در کاهش قاچاق و عرضه خارج از شبکه و قوانین تعیینی داشته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه تصریح کرد: از رقم یادشده حدود ۱۸ میلیون لیتر (معادل ۲۲۳ میلیارد تومان) مربوط به فروش از طریق کنترل باک وسایل نقلیه خروجی از کشور بوده است.

بهرامی گفت: با راه‌اندازی سیستم دیپ دیجیتالی باک کامیون در مرزهای استان، افزون بر جلوگیری از قاچاق در مرز، کنترل باک کامیون‌ها تسهیل‌ و در حداقل زمان ممکن، کار کامیون‌های صادراتی در زمینه کنترل و نظارت بر سوخت خروجی از طریق باک بررسی و بر اساس قیمت شناور مرزی، مابه‌التفاوت نرخ تعادلی مرزی اخذ و به حساب خزانه واریز می‌شود.

دیگر خبرها

  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب؟
  • واریز ۵۲۷ میلیارد تومان به خزانه دولت از محل فروش سوخت در مرز کرمانشاه
  • مدیران استان بوشهر برای رفع مشکلات کشاورزان پای کار باشند
  • هشدار سازمان حفظ نباتات کشور به کشاورزان برای مبارزه با آفت سن گندم
  • خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستان
  • معدوم سازی سه تن انواع موادغذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان
  • رسانه ملی و لزوم توجه به تکنیک‌های خبری رسانه‌های معاند
  • توزیع انواع بذور اصلاح و گواهی شده برنج بین کشاورزان شهرستان بابل
  • معدوم سازی ۲۸ تن مواد غذایی فاسد در کبودراهنگ
  • درخواست سازمان جهاد کشاورزی از شالیکاران گیلانی