Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین مرزبانی سیستان و بلوچستان از کشف بیش از ۶۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر از یک دستگاه تانکر سوخت و کوله‌باری توسط مرزداران استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سیستان و بلوچستان ، سرهنگ جواد رفیعی اظهار داشت: مرزداران هنگ مرزی زابل با اشراف اطلاعاتی و رصد تحرکات در مناطق مرزی، به سرنخ‌هایی از قصد عناصر متجاوز مسلح و قاچاقچیان مواد مخدر برای ورود به خاک کشور در منطقه مرزی زابل دست یافتند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی، تشدید اقدامات کنترلی را در دستور کار قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مرزداران این فرماندهی مستقر در پایانه مرزی میلک، با تشدید اقدامات کنترلی در مسیرهای احتمالی ورود و خروج کالای قاچاق، در بازدید از لاین‌های ترانزیتی به یک دستگاه تانکر سوخت مشکوک شده که در بازرسی از آن توانستند، ضمن توقیف خودرو مذکور 479 کیلو و 600 گرم انواع موادمخدر شامل؛ 264 کیلو و 500 گرم شیشه، 108 کیلوگرم هروئین، 69 کیلوگرم مرفین و 38 کیلو و 100 گرم تریاک را کشف کنند.

جانشین فرمانده مرزبانی استان با اشاره به انجام یک عملیات موفقیت‌آمیز دیگر توسط مرزداران هنگ مرزی جکیگور اظهار داشت: مرزداران هنگ مرزی جکیگور پس از چندین شبانه‌روز کار اطلاعاتی و برنامه‌ریزی عملیاتی، مقدار 122 کیلو و 800 گرم موادمخدر از نوع تریاک را که قاچاقچیان قصد داشتند به صورت کوله باری وارد کشور کنند کشف کردند.

رفیعی با بیان اینکه شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار مرزبانان قرار دارد، خاطرنشان کرد: دشمنان نظام مقدس ایران اسلامی بدانند، امروز مرزداران مجاهد مرزبانی ناجا بیش از هر زمانی آمادگی و توان پاسخگویی به هر گونه تجاوز و تعرض به خاک میهن عزیزمان را دارند و همواره با چشمانی تیزبین، امنیتی مثال‌زدنی را برای ملت بزرگ ایران در سرحدات کشورمان به ارمغان خواهند آورد.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کشف مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۱۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد

سرهنگ احمد نیکبخت در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای طرح مقابله با قاچاق مواد مخدر و برخورد با سوداگران مرگ، مأموران پلیس مبارزه بامواد مخدر این فرماندهی از انتقال محموله بز رگ مواد مخدر به وسیله ۲ دستگاه سواری در محور مواصلاتی کاشان_قم مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در این راستا تیمی از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کاشان با همکاری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم در ابتدای محور کاشان- قم حاضر و طی عملیاتی ضربتی ۲ دستگاه خودرو پژو حامل مواد مخدر را توقیف و در بازرسی از آنها مقدار ۴۳ کیلو و ۱۵۰ گرم حشیش و ۴۲ کیلو و ۸۵۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای داخل خودروها جاساز شده بود را کشف کردند.

رئیس پلیس مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در این رابطه ۳ متهم دستگیر که ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 6090057

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۲۵ کیلوگرم هروئین و شیشه
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  •  کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان‌غربی
  • ماجرای مشکل مرزی جدید با طالبان؛ سوءتفاهم بود
  • بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • مرزبانی ایران: ۶ مرزبان خراسان جنوبی به کشور بازگشتند
  • ماجرای بازداشت مرزبانان ایرانی توسط طالبان چه بود؟
  • اطلاعیه مرزبانی درباره مشکل پیش آمده برای ۶ مرزبان در مرز افغانستان
  • اطلاعیه مرزبانی درباره بازداشت ۶ مرزبان توسط طالبان
  • علت انتقال ۶ نیروی مرزبانی به خاک افغانستان چه بود؟