Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-30@05:27:38 GMT

جو بایدن: مبتلا به سرطان هستم

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۴۱۹۱۰

جو بایدن: مبتلا به سرطان هستم

تین نیوز

جو بایدن طی سخنرانی درخصوص «تغییرات اقلیمی و گرمایش زمین» اظهار کرد که "سرطان" دارد؛ اظهاراتی که کاخ سفید را مجبور کرد تا فورا نسبت به این قضیه واکنش نشان دهد و اعلام کند که رئیس‌جمهوری آمریکا قبل از شروع ریاستش "سرطان پوست" داشته و آن را در گذشته درمان کرده است.

به گزارش تین نیوز، جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا طی این سخنرانی در روز چهارشنبه ضمن بیان اینکه به دلیل انتشار گازهای گلخانه‌ای از پالایشگاه‌های نفتی که در نزدیکی محل زندگی کودکی او وجود داشتند، دچار سرطان شده، افزود: «به همین دلیل است که من و تمام کسانی که با آن‌ها بزرگ شده‌ام، همگی سرطان داریم و به همین دلیل است که "دلاور" بالاترین نرخ ابتلا به سرطان را به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

این اظهارات بایدن باعث شد تا کاخ سفید فورا واکنشی نشان دهد. کاخ سفید در بیانیه‌ای خاطرنشان کرد که رئیس‌جمهوری آمریکا پیش از شروع ریاستش سرطان پوست داشت و قبل از روی کار آمدنش آن را درمان کرد.

«کوین اوکانر»، پزشک بایدن، همچنین سال گذشته گزارشی از وضعیت سلامت وی منتشر کرد که در آن اشاره‌ای به اینکه رئیس جمهور آمریکا در حال حاضر از سرطان رنج می‌برد، نشده بود.

گزارش اوکانر نشان می‌داد که سرطان پوست بایدن، که مورد مداوا قرار گرفته، به‌جای حاصل شدن از قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی مورد استفاده در صنعت نفت، بیشتر به ‌دلیل حضور در معرض نور خورشید بود.

اوکانر در مورد بایدن که زمانی نجات غریق سابق استخر شنا بود، نوشت: «به خوبی ثابت شده است که بایدن در دوران جوانی خود زمان زیادی را زیر نور خورشید گذرانده بود.»

با این حال هنوز مشخص نیست که چرا بایدن طی این سخنرانی درخصوص بیماری خود، فعل حال را انتخاب کرده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: کاخ سفید تین رئیس جمهور آمریکا مواد شیمیایی نور خورشید کاخ سفید رئیس جمهوری آمریکا تغییرات اقلیمی جو بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۱۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو دیدار اردوغان و بایدن

  

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از آنکارا، رسانه های ترکیه از لغو برنامه دیدار رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور این کشور با جو بایدن رئیس جمهور آمریکا خبر دادند.

قرار بود اردوغان برای دیدار با رئیس جمهور آمریکا نهم ماه مه عازم واشنگتن شود.

وبگاه روزنامه قرار در گزارشی نوشت هر چند منابع کاخ ریاست جمهوری ترکیه لغو این برنامه را به عنوان تغییر در تاریخ اعلام کرده اند اما، آمریکا این سفر را لغو کرده است.

به نوشته روزنامه قرار کاخ سفید با انتشار مطلبی اعلام کرده بی‌صبرانه منتظر پذیرایی از جناب اردوغان هستیم اما نتوانستیم تاریخی را که مناسب دو طرف باشد، تعیین کنیم، به همین دلیل در حال حاضر دیداری مطرح نیست که اعلام کنیم.

روسای جمهور دو کشور پارسال در حاشیه اجلاس سران ناتو در لیتوانی با هم دیدار کرده بودند.

دیگر خبرها

  • رازگشایی از ۷ علت ابتلا به سرطان
  • آلومینیومی‌ها در کنار کودکان مبتلا به سرطان
  • مصرف زیاد نوشابه رژیمی ما را به کدام سرطان مبتلا می‌کند؟
  • آیا بهبود یافتگان سرطان سینه بار دیگر به سرطان مبتلا می شوند؟
  • خطری که بازماندگان سرطان سینه را تهدید می‌کند
  • شانس درمان کودکان مبتلا به سرطان در ایران ۷۰ درصد است
  • چرا بایدن حاضر نشد با اردوغان دیدار کند؟
  • لغو دیدار اردوغان و بایدن
  • بایدن قصد خودکشی داشت!
  • بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم