Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@00:15:02 GMT

داروی آسم برای درمان کرونا ناموفق است

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۴۱۹۴۱

داروی آسم برای درمان کرونا ناموفق است

نتایج بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد که داروی آسم "فلوتیکازون فوروات" تاثیری برای درمان کرونای خفیف تا متوسط ندارد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گروهی از محققان به منظور بررسی میزان تأثیرگذاری داروی آسم به نام "فوتیکازون فوروات" بر درمان بیماری کووید -۱۹، مطالعه جدیدی انجام دادند. آن‌ها برای نیل بدین هدف ۵۰۰۰ شرکت‌کننده را مورد ارزیابی قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فوتیکازون فوروات یکی از سه داروی مورد تأیید سازمان غذا و دارو است که در حال حاضر علیه کووید -۱۹ آزمایش می‌شود.

به گفته محققان، هیچ مدرکی مبنی بر زمان بهبود یا کاهش مدت زمان بستری شدن در بیمارستان در میان شرکت‌کنندگانی که فلوتیکازون فوروات را مصرف کرده بودند در مقایسه با افرادی که دارونما دریافت کرده بودند، مشاهده نشد. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که داروی آسم "فلوتیکازون فوروات" تأثیری بر درمان کرونای خفیف تا متوسط ندارد.

فلوتیکازون فوروات یک کورتیکواستروئید استنشاقی است که برای درمان آسم استفاده می‌شود، اما برای درمان کووید -۱۹ تأیید نشده است. این دارو تحت آزمایش قرار گرفت زیرا کورتیکواستروئیدها به صورت بالقوه برای درمان کووید -۱۹ در بین بیماران غیربستری مفید به نظر می‌رسند. متخصصان تاکید کرده‌اند که با توجه به یافته‌های به دست آمده، فلوتیکازون فوروات نباید برای درمان بیماری کووید -۱۹ مورد استفاده قرار بگیرد.

کد خبر 589389

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا ویروس آخرین اخبار ویروس کرونا کرونا ابتلا به کرونا شیوع کرونا آخرین اخبار کرونا پیشگیری از کرونا کووید ۱۹ شیوع بیماری کووید۱۹ مصرف دارو کرونا داروی بیماری آسم شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق برای درمان داروی آسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۱۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داروی خانگی برطرف کردن کم خونی و کبد چرب (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خواص رازیانه؛ گیاهی سرشار از خواص معجزه آسا (فیلم) فرمول خانگی برای درمان بی‌خوابی (فیلم) راهکارهای ساده برای افزایش احتمال باروری (فیلم)

دیگر خبرها

  • تلاش ناموفق جود: تمرکز کین به هم نخورد! (عکس)
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • ۵۹ داروی جدید تحت پوشش بیمه قرار گرفت
  • داروی غیر مجاز به مقصد نرسید
  • داروی خانگی برطرف کردن کم خونی و کبد چرب (فیلم)
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • آبستراکسیون ناموفق در شورای شهر تهران در اعتراض به شهردار!
  • (ویدئو) سرنوشت تلخ گورخر؛ فرار ناموفق و تکه تکه شدن توسط کروکودیل!