Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، این نمایش به کارگردانی «جیمی لوید» نخستین تجربه بازیگری «امیلیا کلارک» در وست‌اند لندن است. نمایشنامه این اثر را آنیا ریس با اقتباس از «مرغ دریایی» از آنتوان چخوف نوشته است.

«ایندیرا وارما» دیگر بازیگر سریال «بازی تاج و تخت» هم در این نمایش روی صحنه رفته است. کلارک و وارما بازی‌های قابل‌قبولی ارائه کرده‌اند که مورد توجه منتقدان قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ورایتی با تحسین کلارک نوشته است: «کلارک برخلاف بسیاری بازیگران باتجربه‌تر در عرصه تئاتر به دام نمایش دادن رنج و درماندگی شخصیت نمی‌افتد.»

در نقدهایی که برای این نمایش نوشته شده، برخی اجراهای نخست را ناموفق دیده‌اند که حضور ستاره مشهوری چون کلارک نیز نتوانسته نجاتش دهد.

ایندیپندنت که از پنج ستاره فقط دو امتیاز به نمایش داده است، می‌نویسد: «همه درباره حضور امیلیا کلارک بر صحنه وست‌اند صحبت می‌کنند، برخی نمایش را پسندیده‌اند و برخی از دیدنش ناخرسندند. ما در این میان به طیف ناخرسند نزدیک‌تریم.» این نشریه در ادامه نقد خود با ستایش از بازی ایندیرا وارما، نمایش را کند و خسته‌کننده توصیف کرده است.

بازیگر سرشناس سریال بازی تاج و تخت از شکستش می گوید | اگر می‌خواهید مادر اژدها را ببینید ...

مادر اژدها و کتابی که در دوران کرونا و غم مرگ پدر به او کمک کرد | امیلیا کلارک: مقاله مرگ مرا به قهقهه انداخت

کشف علت مرگ آنتوان چخوف

تایمز درباره نمایش نوشته است: «بی‌شک بسیاری از تماشاگران برای دیدن شاهکار چخوف نیامده‌اند، آن‌ها آمده‌اند که مادر اژدهایان را روی صحنه ببینند.»

تام ریس هریس، دنیل مونک و سوفی وو دیگر بازیگران این نمایش هستند که قرار است ۱۱ هفته در تئاتر هارولد پینتر لندن اجرا داشته باشد.

منبع: ایران تئاتر

کد خبر 691865 برچسب‌ها نمایش خبر مهم لندن تئاتر جهان تئاتر بازیگران سینما و تلویزیون جهان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: نمایش خبر مهم لندن تئاتر جهان تئاتر امیلیا کلارک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۲۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرهام خاکزاد با «بیرون پشت در» به تئاترشهر می‌آید

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایش «بیرون پشت در» به نویسندگی محمد رحمانیان‌ثابت و کارگردانی پرهام خاکزاد با تهیه‌کنندگی سجاد افشاریان، روز‌های پایانی اردیبهشت ۱۴۰۳ در مجموعه تئاتر شهر روی صحنه خواهد رفت.

این نمایش در بخش دانشجویی چهل‌و‌دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر حضور داشت و جایزه ویژه هئیت داوران و تندیس بازیگری مرد را دریافت کرد.

«بیرون پشت در» در اولین جشنواره تئاتر «هم‌آغاز» به‌عنوان بهترین اثر از نگاه مردم و مخاطبان معرفی شد.

خاکزاد پیش از این در نمایش‌های «بک تو بلک»، «تن‌هایی و تنهایی وطن‌هایی»، «هرکسی یا روز میمیرد یا شب، من شبانه روز»، «خواب کشی»، «مختلفیم» و… نیز حضور داشته است.

اطلاعات بیشتر و بلیت‌فروشی نمایش «بیرون پشت در» به‌زودی اعلام می‌شود.

عکس: امیرحسین میرزائی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لیلا بلوکات با «خارشتر» به صحنه تئاتر می‌آید
  • تصاویری از پشت صحنه سریال «نون خ»
  • دلایل حذف یک سریال از پلتفرم‌ها ایرانی
  • جدیدترین شماره فیلم‌نگار با خلاصه فیلمنامه «آپاراتچی» و «آسمان غرب» منتشر شد
  • سیناپس «آپاراتچی» و «آسمان غرب» و فیلمنامه «یادآوری» کریستوفر نولان در شماره جدید فیلم نگار
  • پرهام خاکزاد با «بیرون پشت در» به تئاترشهر می‌آید
  • «بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!
  • سیناپس «آپاراتچی» و «آسمان غرب» و فیلمنامه «یادآوری» در فیلم‌نگار
  • بزرگداشت اکبر زنجان پور و دو جای خالی
  • آسیب دیدن سعید آقاخانی در سریال «نون خ»