Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-01@01:08:55 GMT

زادگاه امام راحل میزبان رئیس جمهور است

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۴۲۱۰۲

زادگاه امام راحل میزبان رئیس جمهور است

به گزارش ایران آنلاین،فرماندار خمین گفت: زادگاه امام راحل در روز جمعه(۳۱ تیرماه جاری) میزبان آیت الله سید ابراهیم رییسی ، هشتمین رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران است.

 «حمید کمانکش» روز پنجشنبه در شورای اداری خمین ، افزود: رئیس جمهور در سفر به استان مرکزی با حضور در مصلای امام خمینی(ره) شهرستان خمین با اقشار مختلف مردم دیدار خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: کمیته‌های استقبال و تشریفات، برنامه‌ریزی و فضاسازی محیطی، پشتیبانی و حمل و نقل، تبلیغات و روابط عمومی، مدعوین، استقبال مردمی، پذیرایی و ارتباطات مردمی در شهرستان تشکیل شده است.

فرماندار خمین با تاکید بر پرهیز از اقدامات تشریفاتی گفت: شمار اندکی بنر در سطح شهر نصب می شود و به تبلیغ در مسیر حضور وزرا و نصب بنرهای خوش آمدگویی از سوی ادارات شهرستان نیاز نیست.

کمانکش توضیح داد: ۲۵۰ نفر به منظور پاسخگویی به سوالات مردم در سطح استان مستقر هستند و سامانه ۱۱۱ نیز آماده پاسخگویی به شهروندان است.

وی با اشاره به حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور و برخی معاونان وزرا در خمین، افزود: شورای اداری با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور روز جمعه در شهرستان برگزار می شود.

فرماندار خمین تصریح کرد: دیدار مردمی رئیس جمهور ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه در مصلای امام خمینی شهرستان برگزار می شود و حضور پرشور اقشار مختلف مردم در این دیدار مورد تاکید است.


انتهای پیام/


 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۲۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش زنده| جشنواره ملی امتنان از کارگران با حضور رئیس‌جمهور

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077495 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • توازن قدرت جدید در جهان برخاسته از تئوری‌های امام راحل است
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • آرمان‌های امام راحل به نسل جدید معرفی شود
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور
  • تجدید میثاق وزیر آموزش و پرورش و معلمان با آرمان‌های امام راحل
  • پخش زنده| جشنواره ملی امتنان از کارگران با حضور رئیس‌جمهور
  • مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد 
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • دیدار و گفت‌وگوی رئیس‌جمهور سوریه و وزیر خارجه بحرین
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)