Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@07:54:41 GMT

«گل به خودی» تا ۱۰ مرداد روی صحنه است/ پرتره شخصیت فوتبالی

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۴۲۳۱۹

«گل به خودی» تا ۱۰ مرداد روی صحنه است/ پرتره شخصیت فوتبالی

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار مهر، نمایش «گل به خودی» نوشته احسان یزدان پناه و کارگردانی محمد خانحسینی از ۵ تیر اجرای خود را در عمارت نوفل لوشاتو آغاز کرده است.

به گفته کارگردان، این اثر نمایشی پرتره یکی از شخصیت‌های شناخته شده تلویزیونی/ فوتبالی را به تصویر می‌کشد و در نگارش متن روی نقاط عطف زندگی او دست گذاشته شده که البته قرار نیست در نمایش اشاره مستقیمی به نام شخصیت مدنظر بشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در واقع «گل به خودی» ادای دینی است به افرادی که در حقشان اجحاف شده و نتوانستند آنطور که باید فعالیت کنند. نمایش به شیوه‌ای طراحی شده که هم مخاطب فوتبالی و هم تئاتری از دیدن کار لذت ببرد. فضای کلی کار نیز جدی است اما در لحظه‌هایی شاهد رگه‌هایی از طنز نیز هستیم.

البته به گفته کامران تفتی بازیگر این اثر نمایشی، «گل به خودی» تمام قد به عادل فردوسی پور تقدیم می شود و قرار است مخاطب در این نمایش در جریان چگونگی ممنوع‌الکاری وی در تلویزیون قرار بگیرد.

مونا ‌کرمی، دُنا تارفی و دریا مقبلی دیگر بازیگران این نمایش هستند.

«گل به خودی» قرار بود تا سوم مرداد ماه روی صحنه باشد اما اجرای نمایش تا ۱۰ مرداد تمدید شده است و علاقه مندان به دیدن این اثر نمایشی می توانند هر شب ساعت ۲۱:۳۰ به عمارت نوفل لوشاتو مراجعه کنند.

تیزر نمایش «گل به خودی» را اینجا ببینید.

کد خبر 5542919 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: کامران تفتی عادل فردوسی پور تئاتر ایران تیزر کارگردان تئاتر نوفل لوشاتو تئاتر ایران عید غدیر 1401 فیلم کوتاه جشنواره فیلم شهر موسیقی ایرانی سازمان سینمایی نقاشی سریال خارجی محمد خزاعی کارگردان تئاتر سینمای مستند کنسرت موسیقی فیلم سینمایی گل به خودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۲۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پیش‌فروش بلیت اجراهای خرداد «امشب به صرف بورش و خون»

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایش «امشب به صرف بورش و خون» نوشته مهدی یزدانی‌خرم و کارگردانی صابر ابر از ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ در بلک‌باکس پردیس تئاتر و موسیقی باغ کتاب روی صحنه رفته است.

با پایان بلیت اجراهای ماه اردیبهشت «امشب به صرف بورش و خون»، پیش‌فروش بلیت ۲۰ اجرای این نمایش در ماه خرداد، از طریق سایت تیوال آغاز شد.

دانشجویان رشته‌های مختلف می‌توانند در «یکشنبه‌های دانشجویی» با تخفیف به تماشای این اثر نمایشی بنشینند.

صابر ابر این مونولوگ را که بر اساس رمان «نازنین» فئودور داستایوفسکی و ترجمه یلدا بیدختی شکل گرفته است، در کنار فاطمه نقوی به صحنه می‌برد.

دیگر عوامل نمایش «امشب به صرف بورش و خون» عبارتند از: مجری طرح: امیرسپهر تقی‌لو، طراح صحنه: صابر ابر، طراح لباس: ندا نصر، طراح گرافیک: فرهاد فزونی، طراح نور: نیلوفر نقیب ساداتی، محمدرضا رحمتی، طراح گریم: لعیا خرامان، طراح صدا: عرشیا باقری، تبلیغات: استودیو این/جا، تبلیغات مجازی: آریان امیرخان (قیلم نیوز)، دستیار کارگردان: جواد باقری، گروه کارگردانی: الهام میرشفیعی، نیما سکوت، دستیار تهیه و تولید: محمدامین ساکی.

کد خبر 6089847 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • موافق اجرای نمایش در سالن‌های خصوصی نیستم/ اقتصاد تئاتر رضایت‌بخش نیست
  • همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره کل هنرهای نمایشی برای تولید آثار نمایشی
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • یک هشدار دیگر درباره «سنگلج» و شروع «جادوی شهرزاد»
  • آغاز پیش‌ فروش بلیت اجرا‌های «امشب به صرف بورش و خون»
  • آغاز پیش‌فروش بلیت اجراهای خرداد «امشب به صرف بورش و خون»
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی
  • راهیابی ۲ نمایش از البرز به جشنواره سراسری تئاتر بچه های مسجد