Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-28@21:55:10 GMT

رعد و برق از ارتش آمریکا تلفات گرفت

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۴۲۵۸۴

مقام‎های آمریکایی خبر دادند، رعد و برق در پایگاه نظامی «فورت گوردون» در ایالت جورجیا تلفات انسانی بر جا گذاشت. ناطقان: سخنگوی پایگاه فورت گوردون آمریکا خبرهای منتشر شده درباره کشته و زخمی شدن چندین نظامی آمریکایی را تایید کرد.

منابع رسانه‌ای در آمریکا خبر دادند، رعد و برق در ایالت جورجیای این کشور از نظامیان حاضر در پایگاه نظامی فورت گوردون تلفات گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به نوشته روزنامه نیویورک تایمز، «آن اچ بومن» سخنگوی این پایگاه نظامی مستقر در ایالت جورجیا اعلام کرد که رعد و برق سبب کشته شدن یک نظامی و جراحت ۹ نفر از نیروهای نظامی شده است.

به گفته او، حادثه ساعت ۱۱:۱۰ صبح روز چهارشنبه (به وقت محلی) زمانی رخ داد که نیروهای نظامی پایگاه فورت گوردون در حال آموزش بودند.

بومن تصریح کرد: «(پایگاه) فورت گوردون با اندوه تایید می‌کند که یکی از سربازانی که در نتیجه اصابت رعد و برق امروز بعدازظهر مجروح شده بود، جان خود را از دست داده است».

به گفته سخنگوی این پایگاه ارتش آمریکا، در حال حاضر سطح جراحت ۹ نظامی مجروح این حادثه مشخص نیست و درمان آنها در مرکز پزشکی دوایت آیزنهاور در حال انجام است.

بنا بر گزارش نیویورک تایمز، پایگاه فورت گوردون  یکی از شاخه‌های عملیات سایبری ارتش آمریکا است و در آن بخش‌های مختلفی از قبیل برنامه آموزشی در فناوری اطلاعات و ارتباطات انجام می‌شود. منبع: مشرق برچسب ها: رعد و برق ، ارتش آمریکا ، تلفات

منبع: ناطقان

کلیدواژه: رعد و برق ارتش آمریکا تلفات ارتش آمریکا رعد و برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۲۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار مهمات در پایگاه نظامی کامبوج/ ۲۰ سرباز کشته شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تی‌آرتی ورلد، «هان مانِت» نخست وزیر کامبوج از وقوع انفجار در یک پایگاه نظامی در جنوب غربی این کشور و مرگ دست کم ۲۰ سرباز خبر داد.

مانت در پیامی در فضای مجازی با اعلام این خبر، نوشت که از این حادثه «عمیقا شوکه» شده؛ به گفته وی، این انفجار در پایگاهی واقع در استان «کامپونگ اسپیو» رخ داده است.

تصاویر منتشرشده از محل حادثه، خسارت شدید به چندین ساختمان را نشان می‌دهد که همچنان در آتش می‌سوزند و پزشکان در یک بیمارستان نیز مشغول مداوای سربازان هستند.

یونگ سوخون، یکی از افسران ارتش گفته است که چهار ساختمان، شامل سه انبار و یک مجتمع کاری، تخریب شده و چندین خودروی نظامی خسارت دیده‌اند.

هرچند دلیل این انفجار هنوز مشخص نشده اما کامبوج نیز مانند بسیاری از کشورهای جنوب شرق آسیا، با موج گرمای بی‌سابقه مواجه شده و دمای استانی که انفجار در آن رخ داده است، دیروز ۴۰ درجه بود.

کد خبر 6090911

دیگر خبرها

  • انفجار مهمات در پایگاه نظامی کامبوج/ ۲۰ سرباز کشته شدند
  • روسیه تسلیحات غربی را قبل از تحویل به ارتش اوکراین نابود می‌کند
  • دولت آمریکا قصد اعمال تحریم‌هایی علیه یگان‌های نظامی اشغالگران را ندارد
  • پایگاه خبری اکسیوس: آمریکا درحال بررسی برنامه‌های خود برای تحریم ارتش اسرائیل است
  • کاهش حضور آمریکا در آفریقا / حاکمان جدید ساحل آفریقا در پی کاهش روابط سیاسی و نظامی با فرانسه و آمریکا هستند/ نیجر حضور نیروهای آمریکایی را غیرقانونی اعلام کرد +فیلم    
  • عقب نشینی آمریکا از تحریم یگان نظامی رژیم صهیونیستی
  • ببینید | آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب
  • بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش اعطا شد
  • کمین ترکیبی حزب الله لبنان برای کاروان نظامی صهیونیست‌ها در کفرشوبا
  • قرارداد ۶میلیارد دلاری تسلیحات و تجهیزات آمریکا برای اوکراین