Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی اسدی‌زاده در واکنش به برخی اخبار خلاف واقع طی روزهای اخیر مبنی بر اعمال بعضی محدودیت‌های کرونایی درباره برگزاری مراسم مختلف تاکید کرد که محدودیت‌های کرونایی از طریق مجاری و رسانه‌های رسمی اطلاع رسانی می‌شود و شهروندان به شایعات توجه نکنند.

وی در این زمینه گفت: اخبار و اطلاعیه‌های مرتبط با بخشنامه‌ها، تصمیم‌ها و محدودیت‌های کرونایی تنها از طریق رسانه‌های رسمی مورد تأیید و مرجع اطلاع رسانی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسدی‌زاده با اشاره به انتشار برخی اخبار غیرواقعی در شبکه‌های اجتماعی درباره محدودیت‌های کرونایی در استان عنوان کرد: اعمال هرگونه محدودیت کرونایی در گرو طرح این موضوع و اتخاذ تصمیم در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا و تأیید نهایی از سوی ستاد متناظر ملی است.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد استانی مدیریت، پیشگیری و مقابله با کرونا در کرمان افزود: شهروندان هرگونه اخبار مربوطه را تنها از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری و سایر رسانه‌های رسمی و معتبر پیگیری کنند.

اسدی‌زاده ادامه داد: این اطمینان وجود دارد که در صورت هرگونه تصمیم‌گیری و اعمال محدودیت جدید، موضوع در رسانه ملی و خبرگزاری‌های رسمی به شهروندان اطلاع‌رسانی شود.

سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری کرمان بیان کرد: انتظار می‌رود مردم صرفاً به هشدارهایی که از مراجع رسمی اعلام می‌شود توجه کنند و از دامن زدن به شایعات و بازنشر اخبار جعلی که آرامش جامعه را بر هم می‌زند بپرهیزند.

کد خبر 5543557

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا شیوع کرونا آمار کرونا استانداری کرمان عید غدیر 1401 عید غدیر خم بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه عکس استانها آمار کرونا شیراز اربعین حسینی شیوع کرونا خراسان رضوی اردبیل جهرم مشهد محدودیت های کرونایی اطلاع رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۲۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در متن حکم بهرام عین‌اللهی، خطاب به سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، آمده است: خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطا فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده به عمل آید.

در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرایی ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی منصوب می‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فسادستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

پیش از این، پدرام پاک آئین در این سمت مشغول خدمت بود.

کد خبر 6090350 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • بیمارستان محب مهر پلمب نشده است
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل حجاب یا اختلاف ملکی؟
  • تکذیب پلمب یک بیمارستان به دلیل کشف حجاب در شمال تهران
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب؟
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود