Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ید الله بوعلی چهارشنبه شب در نخستین گردهمایی فعالان فضای مجازی بسیج فارس گفت: فارس در عرصه فضای مجازی پیشرو و موفق است که از جمله موفقیت‌های آن می‌توان به راه اندازی مرکز آموزش سواد رسانه و همچنین راه اندازی ۲۵۰ مدرسه سواد رسانه است که از مرداد ماه فعالیتشان در فارس آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه همزمان در ۳۶ شهرستان فارس، گردهمایی فعالان فضای مجازی برگزار شد افزود: در سراسر فارس ۱۵ هزار جوان فعال در عرصه مجازی فعال هستند که توانسته اند برنامه‌های بسیار غنی را تولید و منتشر کنند.

استاندار فارس نیز در این گردهمایی گفت: فضای مجازی به خصوص در جهاد تبیین بسیار اهمیت دار و اولویت دار شده است.

محمدهادی ایمانیه با بیان اینکه بارها تاکید شده که فضای مجازی باید الگو باشد، افزود: توقع این است که فضای مجازی ما ایرانی‌ها از بعضی از فضاهای مجازی رها شده به خصوص در عرصه رعایت اخلاق اسلامی، در عرصه عدم ایجاد اختلاف، در عرصه ایجاد وحدت، یگانگی و هدف‌مند بودن استفاده از فضای مجازی متفاوت باشد و در راستای پیشرفت کشور و ایجاد اتحاد و دوستی و یگانگی فعالیت کند.

وی ادامه داد: فضای مجازی اسلامی فضایی است که رعایت اخلاق را باید سرلوحه کار خودش قرار دهد و در آن سواد رسانه‌ای و سواد استفاده از فضای مجازی که بسیار مهم است نیز آموزش داده شود.

کد خبر 5543479

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه فجر فارس یدالله بوعلی فضای مجازی جهاد تبیین عید غدیر 1401 عید غدیر خم بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه عکس استانها آمار کرونا شیراز اربعین حسینی شیوع کرونا خراسان رضوی جهرم مشهد ایلام فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۱۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ دکتر علیرضا مهرعلیان، رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین به مناسبت هفته سلامت در دیدار با دکتر فاطمه محمدبیگی، مدیرکل کتابخانه عمومی استان قزوین گفت: اگر به سواد سلامت اهمیت داده نشود و جدی گرفته نشود، عوارض متعددی را در حوزه‌های مختلف زندگی برای فرد در پی خواهد داشت.

این مقام مسوول با اذعان به اینکه افزایش ارتقای فرهنگ سلامت در جامعه باعث کاهش هزینه‌های درمان و از بسیاری از بیماری‌ها پیشگیری می‌کند؛ گفت: ارتقای سواد سلامت افراد، باعث می‌شود که فرد، جامعه‌ای ایمن و امید به زندگی بیشتری داشته باشد.

دکتر فاطمه محمدبیگی، مدیرکل نهاد کتابخانه عمومی استان هم ضمن تبریک هفته سلامت و قدردانی از زحمات کادر سلامت، گفت: تلاش برای هم‌افزایی در ارتقای سرانه مطالعه کتاب و آشنایی بیشتر دو حوزه بهداشت و کتاب‌خوانی و استفاده از پتانسیل کتابخانه‌ها به عنوان یک مکان فرهنگی و اجتماعی برای خدمات‌دهی به افراد، بدون هیچ محدودیتی است.

گفتنی است، این نشست به منظور سلامت خانواده و فرهنگ سلامت در اداره کل کتابخانه عمومی قزوین برگزار شد و مقرر شد که با همکاری بین دو حوزه، مسابقه کتابخوانی با موضوع سلامت روان در سامانه مسابقات کتابخوانی برای عموم مردم برگزار شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900612

دیگر خبرها

  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است
  • ضرورت روشنگری و تبیین دانشجویان در فضای رسانه‌ای
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد
  • رسانه‌ها در خط مقدم جهاد تبیین هستند
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی در لرستان
  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • خبرنگاران جنگ ترکیبی دشمن را با جهاد تبیین روشنگری کنند
  • اولین گردهمایی ائمه جمعه استان خوزستان با محوریت تبیین جایگاه مسجد در الگوی اعتلای شهر