Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه مسئولان در حال تلاش شبانه روزی برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی هستند، گفت: باید نتایج برنامه ها و تلاش های مسئولان نیز در سفره مردم مشاهده شود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان در جلسه کمیسیون های مشترک مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مسئولان در حال تلاش شبانه روزی برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی هستند، گفت: اما باید نتایج برنامه ها و تلاش های مسئولان نیز در سفره مردم مشاهده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما مردم با ایمان، مقاوم، نجیب و صبوری داریم و قدر این نعمت را باید بدانیم.

جنتی با تاکید بر اینکه قدردانی از این نعمت، تلاش و کار نتیجه بخش و موثر برای گره گشایی از مسائل و مشکلات آنان است، تصریح کرد: چشم مردم به آینده است و انتظار دارند با اصلاحات اقتصادی صورت گرفته، اثر آن در ماه های پیش رو در سفره آنان دیده شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جنتی اصلاحات اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۲۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد اقتصادی جامعه و رونق معیشت مردم مرهون تلاش کارگران است

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، آیت الله محامی همچنین با شکرگذاری از بارش رحمت الهی خواستار بهره وری مناسب‌تر از این موهبت آسمانی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رشد اقتصادی جامعه و رونق معیشت مردم مرهون تلاش کارگران است
  • مسئولان با ابتکار عمل برای افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • جایگاه ایران را در عرصه نبرد فرهنگی و اقتصادی تثبیت کنیم/ مسئولان از تولید ملی حمایت کنند
  • کارگران و کارفرمایان در خط مقدم و خاکریز اول جهاد اقتصادی هستند
  • مسئولان هم محصولات ملی و داخلی خریداری و مصرف کنند
  • بر تلاش مسئولان برای تحقق شعار سال تأکید کرد
  • مسئولان بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید را فراهم کنند
  • مسئولان با ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • لزوم بازنگری در زمان اجرای مالیات بر عایدی سرمایه
  • آیت‌الله جنتی: کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند