Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجلس خبرگان با بیان اینکه باید نتایج برنامه‌ها و تلاش‌های مسئولان در سفره مردم دیده شود، گفت: ما مردم با ایمان و صبوری داریم که باید قدر این نعمت را بدانیم و دانستن قدر این نعمت تلاش برای حل مشکلات مردم است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله جنتی رئیس مجلس خبرگان در نهمین جلسه مشترک هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری و کمیسون‌ها که امروز پنجشنبه (۳۰ تیر) برگزار شد، ضمن با تبریک ایام غدیر و ولادت امام هادی و امام کاظم علیه السلام گفت: گرانی و تورم مردم ما را رنج می‌دهد، البته مسئولان برای حل مشکل مردم تلاش شبانه روزی دارند و شخصا از مسئولان تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: باید نتایج برنامه‌ها و تلاش‌های مسئولان در سفره مردم دیده شود، مردم با ایمان وصبوری داریم که باید قدر این نعمت را بدانیم دانستن قدر این نعمت تلاش برای حل مشکلات مردم است.

آیت الله جنتی افزود: مردم انتظار دارند تاثیر اصلاحات اقتصادی در ماه‌های آینده در سفره شان دیده شود.

رئیس مجلس خبرگان تاکید کرد: راه حل اصلی مشکلات کشور، تکیه به توانمندی‌های داخلی و ظرفیت‌های درونی کشور است و باید در کنار پیگیری رفع تحریم‌های ظالمانه، مسئله خنثی سازی تحریم‌ها به عنوان دستور کار اصلی دولت دنبال شود.

وی با بیان اینکه تحرکات و فعالیت‌ها برای خنثی سازی تحریم‌ها در گذشته رضایت بخش نبود، گفت: خوشبختانه دولت سیزدهم به این موضوع توجه کرده که جای تقدیر دارد.

آیت الله جنتی گفت: بسیاری از گره‌ها به دست مسئولان و با همراهی مردم قابل حل است، امکانات زیاد داریم، ولی متاسفانه در حدی که لازم است از آن‌ها استفاده نمی‌شود به همین دلیل باید مدیران تلاش کنند تا امکانات به کار گرفته شود و خداوند هم کمک می‌کند.

رئیس مجلس خبرگان اظهار داشت: مسئله هسته‌ای نباید بر روی سیاست خارجی سایه بیاندازد و سیاست خارجی کشور مطلقا نباید معطل موضوع هسته‌ای باشد. روابط اقتصادی با همسایگان باید استمرار یابد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آیت الله جنتی تورم گرانی رئیس مجلس خبرگان آیت الله جنتی قدر این نعمت دیده شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۲۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله جنتی: معلمان، مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند

دبیر شورای نگهبان با اشاره به ضرورت الگوگیری از نظام آموزشی امام صادق (ع) گفت: معلمان، مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند.

به گزارش مشرق، آیت‌الله احمد جنتی در ابتدای جلسه روز چهارشنبه این شورا ضمن گرامیداشت روز معلم و سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری (ره) اظهار داشت: برای معلمان که مجاهدان عرصه علمی و فرهنگ هستند، آرزوی توفیق دارم.

وی سپس درخصوص شهید مطهری اظهار داشت: در کنار آثار شهید مطهری که حقیقتا سرمایه فرهنگی و علمی جامعه ما است، باید سیره علمی اثرگذار ایشان نیز تبیین شود.

دبیر شورای نگهبان افزود: ویژگی ممتاز شهید مطهری (ره) نیازشناسی علمی و فرهنگی جامعه بود و چون حرکت خود را براساس این نیازشناسی دقیق ساماندهی کرد در بیداری جامعه نقش تاثیرگذار داشت.

آیت‌الله جنتی با بیان اینکه شهید مطهری معلم تراز انقلاب اسلامی بود، عنوان کرد: محتوای آثار شهید مطهری سرمایه‌ای عظیم برای مقابله با شبهات دشمنان امت اسلام است.

وی همچنین تاکید کرد که معلمی از نگاه معارف اسلامی یک شغل نیست، بلکه یک مجاهدت است و هرچه این مجاهدت کامل‌تر انجام شود، جامعه سعادتمندتر خواهد شد.

امام صادق (ع)؛ جهادگر بزرگ فرهنگی

دبیر شورای نگهبان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت امام صادق (ع) و عرض تسلیت بدین مناسبت، بیان داشت: ایشان در روزگاری که جهان اسلام با نفوذ افکار بیگانگان و همچنین تحریف معارف اسلامی مواجه بود، با تعیین درست اولویت‌ها، دست به جهاد بزرگ فرهنگی زدند.

وی خاطرنشان کرد: ثمرات ارزشمند آن جهاد بزرگ فرهنگی از سرمایه‌های ماندگار امت اسلام است.

آیت‌الله جنتی این نکته را هم یادآور شد که امام صادق (ع) همزمان با تدریس و تربیت شاگردان، نظام و ساختار آموزشی جامعی طراحی کردند که قابلیت الگوبرداری در همه زمان‌ها دارد و هرچه نظام آموزش و پرورش ما به این نظام آموزشی نزدیک‌تر شود، توفیقات بیشتری کسب خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • لزوم تلاش جدی مسئولان برای جهش تولید و اشتغالزایی با مشارکت مردم
  • تلاش مسئولان برای جهش تولید و اشتغالزایی با مشارکت مردم
  • تا رسیدن مترو به حرم شاهچراغ از مسئولان مطالبه خواهم کرد
  • دیدار استاندار لرستان و آیت‌الله «نیازی»
  • راه اندازی دادگاه‌های تجاری ضروری است/آیین دادرسی تجاری از سال ۹۹ در مجلس تصویب نشده است
  • نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد
  • مردم مشکل جدی کمبود دارو دارند، دولت لاپوشانی می‌کند
  • آیت‌الله جنتی: معلمان، مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • مسئولان عملیات فرهنگی و جهاد تبیین را جدی بگیرند