Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@22:29:29 GMT

مشهد فردا گرمترین روز سه هفته اخیر را تجربه می‌کند

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۴۳۱۰۱

‍‍‍‍‍‍

دریافت 13 MB

مرتضی اثمری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امروز آسمان استان همچنان صاف و در ساعات بعد از ظهر با افزایش سرعت وزش باد و در نواحی بادخیز شرقی، جنوبی و برخی نقاط غربی گاهی وزش باد شدید همراه با گرد و خاک، کاهش دید و کاهش کیفیت هوا و احتمال بروز خسارت پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: وضعیت یادشده طی پنج روز آینده ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: طی شبانه روز گذشته، بیشترین سرعت وزش باد در شهرهای تربت حیدریه و تایباد با ۵۸ کیلومتر در ساعت به ثبت رسیده است. همچنین در این مدت فریمان با ۱۶ درجه و سرخس با ۴۲ سلسیوس به عنوان خنک‌ترین و گرمترین نقاط استان بوده‌اند.

اثمری افزود: طی این مدت دمای هوای مشهد نیز بین ۲۲ و ۳۸ درجه سلسیوس در نوسان بود و امروز با یک درجه افزایش در خنک ترین ساعت به ۲۳ و در گرمترین ساعت به ۳۹ درجه سلسیوس می‌رسد.

برچسب‌ها تایباد مشهد فریمان سازمان هواشناسی كشور سرخس سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تایباد مشهد فریمان تایباد مشهد فریمان سازمان هواشناسی كشور سرخس سازمان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۳۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی در راه بوشهر/ صدور هشدار نارنجی

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از اواخر وقت فردا با نفوذ تدریجی سامانه بارشی به استان و تداوم فعالیت آن تا روز جمعه، بارش باران، رگبار، رعدوبرق، وزش باد، تندباد‌های لحظه‌ای، ایجاد گردوخاک و در مناطق مستعد با احتمال ریزش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

فرج‌اله شکوهی‌پور با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی جوی و دریایی تاکید کرد: آب‌گرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی، شکستن درختان و خسارت به سازه‌های سبک و ناپایدار به‌دلیل وزش باد، لغزندگی جاده‌ها، وقوع رعدوبرق و خطر آتش‌سوزی تأسیسات برق شهری و تأسیسات و مخازن نفتی و گازی، احتمال خسارت به محصولات کشاورزی، مواج‌شدن دریا و سواحل استان بوشهر و خطر غرق شدن شناور‌ها پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: جهت وزش باد فردا به‌تدریج شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۱۰ تا ۳۸ گاهی بیش‌از ۴۰ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا امروز ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر و در فرا ساحل شمالی تا ۱۵۰ سانتیمتر و از فردا به‌تدریج ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی تا ۱۸۰ سانتیمتر خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۱:۲۰ دقیقه بامداد، جزر اول ساعت ۰۴:۰۰، مد دوم ساعت ۱۱:۴۰ و جزر دوم ساعت ۲۰:۰۰ خواهد بود.

دیگر خبرها

  • فروش بلیت قطار‌های فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح
  • سامانه بارشی در راه بوشهر/ صدور هشدار نارنجی
  • اصفهان پایان هفته بارانی است
  • استان خراسان رضوی گرم می‌شود
  • اصفهان پایان هفته بارانی است/ افزایش ۳ درجه‌ای دما
  • گردوخاک تا فردا در خوزستان تداوم دارد
  • هشدار قرمز هواشناسی به کشاورزان؛ بارش موج‌های رگباری شدید از فردا
  • روند افزایشی دما در خراسان جنوبی / تضعیف سامانه بارشی در استان
  • آسمانی پایدار و آفتابی تا اواسط هفته در گیلان
  • پایداری هوای استان اردبیل