Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: تیمی که در مسابقات فوتبال کافا شرکت کرد آینده فوتبال بانوان است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو به نقل از فدراسیون فوتبال، میرشاد ماجدی ضمن تبریک نایب قهرمانی تیم ملی فوتبال بانوان در مسابقات کافا و تقدیر و تشکر از اعضای کادر فنی این تیم گفت:جا دارد به خانم آزمون و همکارانش در تیم ملی و همچنین بازیکنان این تیم یک خسته نباشید جانانه بگویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود:اگر به یاد داشته باشید این تیم در کمترین فرصت ممکن جمع شد و با توجه به تغییرات در کادر فنی در کمتر از ۷ روز ملی پوشان را به مسابقات کافا اضافه کردیم. به عنوان کسی که از نزدیک آماده سازی تیم‌ها را در سال‌های مختلف بررسی کردم معتقدم تیمی که می‌خواهد قهرمان مسابقاتی شود نیازمند حداقل اردوی یک ماهه است که بازیکنانش در آن اردو آماده شوند و بازی هاى دوستانه لازم را برگزار کنند.

سرپرست فدراسیون فوتبال تاکید کرد: تیم ملی بانوان این فرصت را نداشت ضمن آنکه یکسری از بازیکنان تیم ملی در این اردو حضور نداشتند که البته حتما این مساله توسط فدراسیون مورد بررسی قرار می‌گیرد تا دلایل این غیبت‌ها مشخص شود. مساله قابل توجه این است که تیم ملی نیاز به سرباز دارد که برای پیراهن و پرچم این کشور از جان مایه بگذارند.

وی ادامه داد:تیم ملی به بازیکنانی نیاز دارد که برای دل خودشان کار نکنند، و تابع تصمیمات کادر فنی باشند. من بازی‌های تیم ملی بانوان را تماشا کردم، این تیم بسیار جوان است و از جان و دل برای موفقیت در بازی‌ها تلاش کرد. کسانی که فوتبالی هستند می‌دانند تغییر شیوه بازی با یکسری بازیکن جوان چقدر کار سختی است که یک مربی با ۷ روز اردوی آماده سازی بتواند تیمش را برای یک تورنمنت آماده کند. این تیم آینده فوتبال بانوان است، ما برای آن‌ها برنامه خوبی خوهیم داشت و مجددا تورنمنت‌هایی را برای شرکت این تیم در نظر خواهیم گرفت. این تیم باید حفظ شود که در آینده شاهد موفقیت‌های بیشتر آن باشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فوتبال بانوان تیم ملی مسابقات کافا فوتبال بانوان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۳۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد

عبدالله ویسی سرمربی تیم فولادخوزستان به دلیل نقض ماده ۷۱ مقررات انضباطی پس از بازی با تیم آلومینیوم اراک به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد.

ویسی پس از دیدار مقابل آلومینیوم گفت: آدم حرص می‌خورد از اینکه برخی مواقع می‌گوییم ورزش سلامت و سالم است و پاکی دارد. اگر کمیته انضباطی، کمیته اخلاق، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نمی‌توانند دخالت کنند و ببینند که بازی‌ها چگونه رقم می‌خورند و اگر عرضه ندارند، من می‌گویم که شورای امنیت ملی و حفاظت اطلاعات وسط بیایند. حفاظت اطلاعات کشور ما بسیار قوی است. بیایند و بازی‌ها را رصد کنند و اجازه ندهند حق کسی خورده شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • عربستانی‌ها آماده می‌شوند: آتش‌بازی در تابستان
  • گواردیولا: موفقیت فودن برای خودش است، نه من!
  • تاج: تیم‌های باشگاهی کرمان تیم فوتبال ساحلی ایجاد کنند
  • ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد
  • ویسی به کمیته انضباطی احضار شد
  • کاپیتان سپاهان: فدراسیون فوتبال برای سپاهان سنگ اندازی می کند
  • واکنش کاپیتان سپاهان به «دل پرخون هواداران اصفهانی از بدنه فدراسیون»
  • محرومیت چند مدیر و مدیر برنامه از فصل آینده در فوتبال ایران
  • دعوت از ۲۶ بازیکن به اردوی تیم ملی زنان
  • برگزاری اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال بانوان