Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرارو-به تازگی گوشی هوشمند Nubia Z40S Pro در چین رونمایی شده است. این گوشی یک نسخه به روز شده از گوشی پرچمدار نوبیا Z40 Pro می‌باشد که در نیمه اول سال ۲۰۲۲ معرفی شد.

به گزارش فرارو، نوبیا Z40S پرو با قیمت اولیه ۳۳۹۹ یوان (۵۰۳ دلار)، مقرون به صرفه‌ترین گوشی هوشمند مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ در جهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ریلمی GT 2 Master Edition که در اوایل این ماه منتشر شد، قیمت اولیه ۳۴۹۹ یوان (۵۱۸ دلار) دارد. نوبیا Z40S پرو با یک سوراخ پانچ در مرکز و حاشیه‌های بسیار باریک ارائه می‌شود.

این گوشی در مقایسه با نوبیا Z40S پرو و Z40 پرو، یک ماژول دوربین با طراحی جدید را ارائه می‌دهد. این گوشی هوشمند با یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی OLED با وضوح فول اچ دی پلاس، نرخ تازه سازی ۱۴۴ هرتز، نرخ نمونه برداری لمسی ۴۸۰ هرتز، حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت، نسبت کنتراست ۳۰۰۰۰۰۰:۱ و طیف رنگی صد در صدی DCI-P ارائه می‌شود. نوبیا Z40S پرو با تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱، حداکثر ۱۸ گیگابایت رم LPDDR5 و ۱ ترابایت حافظه UFS 3.1 ارائه می‌شود. به منظور دفع گرما، این گوشی به یک واحد محفظه بخار ۳۰۶۲ میلی متر مربع نیز مجهز شده است.

این گوشی هوشمند به دوربین اصلی ۳۵ میلی‌متری ۶۴ مگاپیکسلی Sony IMX787 با دیافراگم f/1.6 و پشتیبانی از OIS، یک لنز فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی با FOV ۱۱۶ درجه که می‌تواند برای گرفتن عکس‌های ماکرو با فاصله کانونی ۲ سانتی متر استفاده شود، مجهز شده است. لنز فوق عریض از فیلمبرداری ماکرو 8K نیز پشتیبانی می‌کند. در نهایت دوربین سه گانه این گوشی، یک دوربین تله فوتو پریسکوپ ۸ مگاپیکسلی مجهز به فناوری OIS را نیز ارائه می‌دهد.

این گوشی همچنین به منظور عکاسی پیشرفته به فناوری دوربین NEOVision Nubia نیز مجهز شده است. نوبیا Z40S پرو یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی را نیز ارائه می‌دهد. این دستگاه با سیستم عامل MyOS 12 مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۱۲ ارائه می‌شود. گوشی جدید نوبیا با دو نوع باتری ارائه می‌شود؛ نسخه مجهز به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی از شارژ سریع ۸۰ واتی پشتیبانی می‌کند و نسخه با باتری ۴۶۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

از سایر ویژگی‌های این گوشی هوشمند می‌توان به NFC، پشتیبانی از دو سیم کارت، GPS، وایفای ۶E، بلوتوث ۵.۲ و پورت USB-C اشاره کرد. این گوشی در ابعاد ۱۶.۲۷ در ۷۳.۹۵ در ۸.۰۵ میلی متر و وزن ۲۰۵ گرم ارائه می‌شود. نسخه ۸۰ واتی نوبیا Z40S پرو در چهار پیکربندی ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی، ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی، ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی و ۱۲ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه می‌شود. این مدل‌ها به ترتیب با قیمت ۵۰۳ دلار، ۵۰۸ دلار، ۵۹۲ دلار و ۶۶۶ دلار عرضه می‌شوند.

نسخه ۱۲۰ واتی این گوشی نیز در دو پیکربندی ۱۲ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی و ۱۸ گیگابایت رم + ۱ ترابایت فضای ذخیره سازی عرضه می‌شود. این دو نسخه به ترتیب ۶۳۷ دلار و ۹۹۲ دلار قیمت دارند. این گوشی در دو رنگ سبز و مشکی عرضه می‌شود.
یک نسخه محدود با طرح انیمه به نام Ling Cage نیز از این گوشی ارائه شده است که با ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه می‌شود. این نسخه ۶۹۶ دلار قیمت دارد. این گوشی‌ها از ۲۶ جولای در چین به فروش خواهند رسید.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

کلیدواژه: گیگابایت فضای ذخیره سازی ۱۲ گیگابایت رم ۸ گیگابایت رم ارائه می شود گوشی هوشمند عرضه می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۳۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشی امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش صدای ایران، آیفون ۱۳ پرو مکس نسخه یک ترابایت، با پارت‌نامبر LLA یا ZAA تا ۱۲۰ میلیون قیمت‌گذاری می‌شود. درحضور آیفون ۱۴ و ۱۵ و نسخه‌های مختلف، گران‌ترین گوشی فعلی بازار به حساب می‌آید.

آیفون ۱۳ معمولی را کمی بیش از ۴۱ میلیون می‌فروشند و بین گران‌ترین گوشی‌های اندرویدی بازار می‌توانیم از گلکسی S ۲۴ اولتر اسم ببریم.

قیمت گلکسی S ۲۴ اولترا نسخه یک ترابایت به ۹۵ میلیون تومان می‌رسد و فروشنده‌های موبایل بابت ارزان‌ترین نسخه گلکسی S ۲۴ اولترا که ۲۵۶ گیگ فضای ذخیره سازی در اختیارتان قرار می‌دهد، بین ۷۰ تا ۷۵ میلیون در خواست می‌کنند. قیمت پرفروش‌ترین گوشی‌های فعلی بازار را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار موبایل

گلکسی A۱۵ نسخه ۱۲۸+۴

شش میلیون تومان

گلکسی A۰۵s نسخه ۶۴+۴

چهار میلیون و ۸۵۰ هزار تومان

گلکسی A۵۴ نسخه ۲۵۶+۸،

۱۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان

گلکسی A۵۵ نسخه ۲۵۶+۸،

۲۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

گلکسی A۳۴ نسخه ۱۲۸+۸،

۱۱ میلیون تومان

گلکسی A۳۵ نسخه ۲۵۶+۸،

۱۶ میلیون تومان

گلکسی S۲۴ اولترا نسخه یک ترابایت

۹۵ میلیون تومان

ردمی نوت ۱۳، ۴G نسخه ۲۵۶+۸

هشت میلیون و ۹۰۰ هزار تومان

ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس نسخه ۵۱۲+۱۶،

۲۳ میلیون تومان

ردمی A۲ پلاس نسخه ۶۴+۳ گیگ

چهار میلیون تومان

ردمی A۳ نسخه نسخه ۱۲۸+۴

پنج میلیون و ۴۰۰ هزار تومان

ردمی ۱۳C نسخه ۲۵۶+۸

شش میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

پوکو X۶ پرو نسخه نسخه ۵۱۲+۱۲،

۱۷ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان

آیفون ۱۳ نسخه ۱۲۸ گیگ پارت‌نامبر CH

۴۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

آیفون ۱۳ پرو مکس نسخه یک ترابایت پارت‌نامبر ZAA

۱۲۰ میلیون تومان

دیگر خبرها

  • گوشی جدید ناتینگ، ۲ روز دیگر رونمایی می‌شود
  • قیمت گوشی امروز 8 اردیبهشت 1403
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • به‌روزرسانی این گوشی‌ها دیگر در دسترس نخواهد بود!
  • مدل «ددپول» گوشی پوکو F6 می‌سازد؟
  • قیمت گوشی امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • گلکسی رینگ سامسونگ به هوش مصنوعی مجهز خواهد بود
  • هشدار/ این دو موبایل دیگر بروزرسانی دریافت نخواهند کرد
  • رقیب مستقیم ردمی توربو ۳ با پردازنده پرقدرت و نمایشگر ۱۴۴ هرتز رونمایی شد
  • گوشی اوپو A3 چه مشخصاتی دارد؟