Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@16:57:16 GMT

مزایای استفاده از بالش طبی چیست؟

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۴۳۶۰۵

مزایای استفاده از بالش طبی چیست؟

یکی از ابزارهای مهم که می‌تواند شما را در داشتن خواب باکیفیت‌ و آرام کمک کند؛ بالش طبی است. استفاده از بالش‌های طبی باعث می‌شود که سر، گردن و ستون فقرات در شرایط خوبی قرار بگیرند و درنتیجه خواب خوب و راحتی را تجربه کنید. در این مقاله قصد داریم شما را با مزایای بالش طبی آشنا کنیم.

بالش طبی

تمام افراد بعد از یک روز کاری شلوغ، نیاز به استراحت و خواب دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از عوامل مهم در کیفیت خواب، بالشی است که سر خود را روی آن قرار می‌دهید. بسیاری از افراد برای داشتن یک خواب راحت، هزینه زیادی را بابت خرید تخت و تشک می‌پردازند اما باز هم نمی‌توانند خوابی خوب و آرام را تجربه کنند؛ زیرا مشکل اصلی آن‌ها از بالش است. بالش‌های طبی یک جایگزین عالی برای بالش‌های معمولی هستند و علاوه بر بهبود کیفیت خواب، از بروز مشکلات و درد در ستون فقرات و گردن نیز جلوگیری می‌کنند. در ادامه به مزیت‌های استفاده از آن اشاره می‌کنیم.

مزایای استفاده از بالش طبی.

این نوع بالش، تاثیر بسیاری در داشتن یک خواب باکیفیت و حفظ سلامتی دارد. استفاده کردن از بالش‌های نامناسب موجب واردشدن صدمات جدی به گردن و ستون فقرات می‌شود. در این بخش می‌خواهیم به مزایای استفاده از بالش‌های طبی بپردازیم.

1)سلامت ستون فقرات.

طراحی بالش‌های طبی به‌گونه‌ای است که سر در وضعیت خوبی نسبت به ستون فقرات قرار می‌گیرد و از بروز درد و مشکل در ستون فقرات جلوگیری می‌کند. توجه داشته باشید که، استفاده از بالش‌های غیراستاندارد باعث بروز مشکلاتی از جمله گودی کمر و خم شدن ستون فقرات می‌شود. جهت جلوگیری از کمر درد در آینده، حتما از مناسب بودن بالش خوب مطمئن شوید.

2)جلوگیری از چروک پوست.

جالب است بدانید که زمانی که صورت شما روی بالش قرار گرفته، پوست شما تحت فشار قرار می‌گیرد و به مرور زمان باعث ایجاد چین و چروک می‌شود. جنس و طراحی بالش طبی، به‌گونه‌ای است که از قرار گرفتن لایه‌های پوست روی هم و در نتیجه ایجاد چین و چروک جلوگیری می‌کند. هم‌چنین متریال به‌کار رفته در بالش‌های طبی، مانع از بروز حساسیت پوستی می‌شود. پس اگر به سلامت پوست خود اهمیت می‌دهید، پیشنهاد می‌کنیم بالش‌های معمولی خود را کنار گذاشته و به‌دنبال خرید یک بالش خوب و استاندارد باشید.

3)کاهش پف زیر چشم.

آیا شما هم بعد از بیدار شدن با مشکل پف زیر چشم مواجه هستید؟ مطمئنا هیچ کس دوست ندارد با چشم‌های پف کرده به سر کار برود. در واقع دلیل ایجاد پف چشم، تجمع مایعات در زیر چشم در طول خواب است. زمانی که سر در وضعیت خوبی قرار نگیرد؛ باعث می‌شود که مایعات در زیر چشم جمع شده و شما بعد از بیدار شدن از خواب با چشم‌های پف کرده روبرو شوید. با استفاده از بالش طبی، سر در وضعیتی خوبی قرار می‌گیرد و دیگر خبری از جمع شدن آب و پف زیر چشم نیست.

4)جلوگیری از خروپف.

یکی از مشکلات بسیاری از افراد در زمان خوابیدن، خروپف کردن است. با این‌که خود فرد متوجه این موضوع نمی‌شود ولی برای اطرفیان بسیار آزار دهنده است. یکی از اصلی‌ترین دلایل بروز خروپف، قرار گیری سر و گردن در وضعیت نامناسب است‌. در این شرایط نفس به‌راحتی از بینی و دهان خارج نمی‌شود و درنتیجه موجب ایجاد خروپف می‌شود. اگر متوجه شدید که همسرتان در خواب، خرو پف می‌کند؛ بهترین راه‌ حل برای رفع این مشکل، خرید بالش طبی است.

5)انعطاف پذیری با سبک خواب.

در طول خواب، گردن و سر شما در زاویه‌های مختلفی نسبت به ستون فقرات قرار می‌گیرد و باعث وارد شدن فشار زیادی در این نواحی شود بنابراین ممکن است بعد از بیدار شدن؛ دچار گردن درد یا کمر درد شوید. یکی از مزیت‌های استفاده از بالش طبی هوشمند، هماهنگی و انعطاف‌پذیری آن با سبک خواب است. شما در طول خواب به هر طرفی که بخوابید؛ بالش‌های طبی به صورت هوشمند عمل کرده و از سر و گردن شما حمایت می‌کنند. بالش‌های طبی خواب راحت و باکیفیت را به شما هدیه می‌بخشند.

6)تسکین درد.

اگر بعد از بیدار شدن از خواب، متوجه احساس درد در پشت‌سر و گردن خود شدید؛ دلیل آن استفاده از بالش نامناسب است. متاسفانه برخی از افراد اهمیت بالش مناسب در کیفیت خواب را نادیده می‌گیرند و همیشه از درد و گرفتگی گردن خود بعد از خواب رنج می‌برند. پیشنهاد می‌کنیم خوابیدن روی بالش طبی را امتحان کنید تا بعد از مدتی متوجه کم‌ شدن و از بین رفتن درد در ناحیه گردن و سر شوید. خرید این نوع بالش، هزینه نیست بلکه نوعی سرمایه‌گذاری است و آرامش و احساس خوب را در طول روز برای شما به ارمغان خواهد آورد.

معرفی انواع بالش های طبی محافظ گردن.

اگر از درد گردن رنج می‌برید؛ پیشنهاد می‌کنیم به فکر خرید بالش طبی هوشمند باشید تا از بروز مشکلات جدی‌تر در آینده از جمله آرتروز گردن جلوگیری شود. در ادامه شما را با برخی از بالش‌های طبی محافظ گردن آشنا می‌کنیم.

بالش طبی مموری فوم

بالش طبی مموری فوم، به‌راحتی با وضعیت سر و گردن فرد هماهنگ شده و شکل پستی و بلندی سر، گردن و ستون فقرات شما را به خودش گرفته و از بروز درد در این نواحی جلوگیری می‌کند. با این‌که قیمت بالش طبی نسبت به بالش‌های معمولی گران‌تر است؛ ولی ارزش هزینه کردن را دارد.

بالش طبی آرتروز گردن

بالش آرتروز گردن، یکی از انواع بالش‌های طبی است که به درمان آرتروز گردن، کمر درد و بهبود دردهای ناشی از ضربه به سر و گردن کمک می‌کند.

بالش محافظ گردن

زمانی که در طول روز، سر و گردن در حین فعالیت‌های روزانه در وضعیت نامناسبی قرار بگیرند، موجب بروز دردهایی در این نواحی می‌شود.‌ استفاده از این بالش به درمان و جلوگیری از سردرد و گردن‌درد کمک می‌کند. توجه داشته باشید که این بالش‌ها برای خوابیدن اصلا مناسب نیستند.

بالش دور گردنی

این بالش برای افرادی که به‌خاطر شغل خود ساعت‌ها پشت میز کامپیوتر می‌نشینند یا مدت زمان زیادی درحال رانندگی هستند و یا مدت زمان زیادی در ماشین، رود صندلی می‌نشینند؛ بسیار مناسب است. استفاده از این بالش از فشار وارد شده به گردن و بروز درد در این نواحی جلوگیری می‌کند.

فروشگاه اینترنتی کالای خواب و حوله "اواریا"

فروشگاه اینترنتی اواریا، به‌عنوان یکی از بهترین فروشگاه‌ها در زمینه فروش سرویس خواب، ملحفه ترک، روتختی ترک، بالش طبی ترک و انواع حوله با بهترین کیفیت از برندهای معتبر دنیا، فعالیت می‌کند. هدف این مجموعه عرضه باکیفیت‌ترین محصولات با مناسب‌ترین قیمت به هم‌وطنان عزیز است. جهت مشاهده انواع محصولات می‌توانید به آدرس اینترنتی https://evarya.com/ مراجعه کنید.

کد خبر 1653457

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بعد از بیدار شدن قرار می گیرد بالش های طبی آرتروز گردن ستون فقرات سر و گردن بروز درد زیر چشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۳۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای گردن‌بند خاص شمسایی در جام ملت‌ها | عکس

به گزارش همشهری آنلاین، تیم ملی فوتسال کشورمان با برتری ۴ بر یک مقابل تایلند برای سیزدهمین بار به قهرمانی جام ملت‌های آسیا رسید.

از ابتدای این مسابقات یک گردن‌بند و پلاک روی سینه وحید شمسایی توجهات را به خودش جلب کرد و با توجه به نوع لباس پوشیدن سرمربی تیم ملی، این موضوع بیشتر به چشم آمد.

طبق پیگیری‌های خبرنگاران مشخص شد نام حضرت زهرا (س) روی این پلاک نقش بسته است. شمسایی این پلاک را از زمان بازیگری خود روی گردن‌بندش می‌انداخت و با توسل به نام صدیقه طاهره وارد مسابقات می‌شد.

در واقع این پلاک برای اسطوره فوتسال کشورمان خوش یمن بوده است.

نکته مهم این است که با وجود پاره شدن بخشی از زنجیر این گردنبند، شمسایی همچنان علاقه زیادی به استفاده از آن دارد.

بیشتر ببینید:

تصاویری زیبا از جشن قهرمانی تیم ملی فوتسال در مسابقات قهرمانی آسیا کد خبر 848098 منبع: فارس برچسب‌ها فوتسال و فوتبال ساحلی ویژه ورزشی ورزش تایلند

دیگر خبرها

  • مزایای فوق‌العادۀ باغبانی «بدون شخم»؛ بیل را کنار بگذارید!
  • چفیه فلسطینی بر گردن جرج واشنگتن! | تصاویر
  • بهترین ورزش برای تقویت قوای جنسی چیست؟
  • ببینید| نه قوه قضاییه لایحه عفاف و حجاب را گردن می گیرد نه دولت رئیسی!
  • بهترین مدل خوابیدن برای حفظ سلامتی بدن
  • ببینید | نماینده اصولگرای مجلس تقصیر هک شدن سامانه مجلس را گردن عضو شورای شهر انداخت!
  • ماجرای گردن‌بند خاص شمسایی در جام ملت‌ها | عکس
  • عکس‌| ماجرای گردن‌بند خاص شمسایی در جام ملت‌ها
  • چگونه یک تخت خواب دنج برای چیدمان رویایی بسازیم
  • (ویدئو) حضور شترمرغ گردن قرمز پس از ۱۰۰ سال در عربستان