Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-01@22:38:56 GMT

معرفی هیات مدیره یک صنف تولید فیلم

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۴۳۶۹۶

معرفی هیات مدیره یک صنف تولید فیلم

با پایان مجمع عمومی عادی سالیانه اتحادیه تولیدکنندگان فیلم و برنامه های تصویری ایران که با مشارکت ۳۸ عضو حقوقی این اتحادیه برگزار شد، اعضای جدید آن معرفی شدند.

به گزارش ایران اکونومیست و به نقل از روابط عمومی اتحادیه تولیدکنندگان فیلم و برنامه های تصویری ایران، مجمع عمومی عادی اتحادیه تولیدکنندگان فیلم و برنامه های تصویری ایران با موضوع انتخابات هیئت مدیره و بازرس و مدیرمسئول با حضور ۳۸ عضو حقوقی اتحادیه عصر روز چهارشنبه ۲۹ تیرماه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا تختکشیان به نمایندگی از موسسه آفتاب نگاران به اکثریت قریب به اتفاق آرا به عنوان مدیر مسئول اتحادیه برگزیده شد.

موسسه فرهنگی هنری تولید فیلم ثنا با مدیریت ایرج محمدی، موسسه تولید فیلم امیر پروین با مدیریت پروین حسینی، موسسه آفتاب نگاران با مدیریت محمدرضا تختکشیان، موسسه تیراژه فیلم  با مدیریت سید احمد تقوی پویا، موسسه فرهنگی هنری اندیشه پردیس جم با مدیریت فاطمه ابوالقاسمی به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره و موسسه تولید یکان تصویر تهران با مدیریت محمد رضا یکانی، موسسه ایتوک سیمای هنر نوین با مدیریت یوسف بچاری به عنوان اعضای علی‌البدل هیأت مدیره انتخاب شدند. همچنین موسسه ارغنون فیلم با مدیریت فهیمه سلیمانی به عنوان بازرس اصلی و موسسه نقش جهان با مدیریت رسول توکلی به عنوان بازرس علی‌البدل معرفی شدند.

گفتنی است؛ این اتحادیه اولین تشکیلات مرکزی موضوع مصوبه ۵۲۰ شورای عالی انقلاب فرهنگی در حوزه سینما و رسانه‌های دیداری است که متشکل از همه مراکز فیلم‌سازی دارای مجوز رسمی فعالیت از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

در مقدمه اساسنامه این اتحادیه، هماهنگ کردن تلاش‌ها و فعالیت‌های مرتبط با این هنر و ایجاد انگیزه در جهت سرمایه‌گذاری، تولید، صادرات و ایجاد زمینه‌های مطلوب برای همکاری ملی در تبادل نظر و تجربیات به منظور دست‌یابی به توسعه پایدار تولید فیلم و سریال، از جمله اهداف تأسیس آن ذکر شده است.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: اتحادیه تولیدکنندگان فیلم و برنامه های تصویری ایران

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تولید فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۳۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۲ هزار میلیارد تومان از بدهی تولیدکنندگان برق پرداخت شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نیرو، مصطفی رجبی مشهدی که در گردهمایی سراسری نیروگاه‌های کشور با حضور علی اکبر محرابیان وزیر نیرو، همایون حائری معاون وزیر در امور برق و انرژی و مدیران صنعت نیروگاهی کشور سخن می‌گفت، هدف اصلی از اصلاح روابط مالی صنعت برق را توقف تولید بدهی نیروگاه‌ها اعلام و تصریح کرد: شرکت توانیر تمام توان خود را برای تحقق این هدف به کار خواهد بست.

وی افزود: بر همین اساس طی دو سال اخیر در دو مرحله، یک‌بار ۲۰ همت و یک بار هم ۳۰ هزار میلیارد تومان از مطالبات بخش تولید از طریق اسناد خزانه تسویه شده و اخیراً هم ۲۲ هزار میلیارد تومان دیگر به حساب تولید کنندگان برق حرارتی و مقیاس کوچک واریز شد که سهم عمده آن متعلق به نیروگاه‌های خصوصی بود که در شرکت مدیریت شبکه برق ایران تسویه شد.

وی با اشاره به ابلاغیه وزیر نیرو که باید ۱۰۰ درصد معاملات برق به صورت رقابتی در بورس انجام شود، یادآور شد: تا پیش از این مدیریت منابع وابسته به حساب متمرکزی در توانیر بود که با توجه به اولویت‌ها به تولیدکنندگان برق و بخش‌های انتقال و توزیع تخصیص می‌یافت.

مدیرعامل توانیر افزود: با اصلاح روابط مالی صنعت برق در صدد کوچک‌تر کردن حساب مدیریت منابع و در ادامه آن استقرار نظام حکمرانی شرکت‌های توزیع هستیم تا خود شرکت‌ها در قبال وصول مطالباتشان مسؤولیت داشته و متناسب با آن هزینه کنند. تحقق این امر، موجب بهبود کارایی شرکت‌ها، رونق گرفتن بورس و افزایش رقابت و شفافیت میان بازیگران بورس انرژی می‌شود.

رجبی مشهدی به صفر رساندن مطالبات نیروگاه‌ها طی یک بازه زمانی ۳ ساله را که در قانون مانع‌زدایی از توسعه صنعت برق هم تصریح شده را هدف گذاری وزارت نیرو دانست که شرکت توانیر با تمام قوا آن را دنبال می‌کند.

کد خبر 6094669 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • «خطیر» دیگر مسئولیتی در باشگاه استقلال نخواهد داشت
  • مهدی افضلی: «خطیر» دیگر مسوولیتی در باشگاه استقلال نخواهد داشت
  • ۷۲ هزار میلیارد تومان از بدهی تولیدکنندگان برق پرداخت شد
  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • نشست هیات مدیره شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • همکاری هنرمندان ایران و فرانسه برای مسابقه عکاسی درباره آب
  • مدت مسئولیت اعضای هیات مدیره اتحادیه ها مغایر قانون نیست
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران