Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام عباس گروهی روز پنجشنبه در نشست شورای اداری این شهرستان که با حضور استاندار کرمان برگزار شد، خواهان توجه جدی متولیان برای راه اندازی بیمارستان در این شهرستان شد.

وی همچنین با بیان اینکه فاریاب اینک از نظر راه های ارتباطی در بن بست قرار دارد اظهارداشت: احداث دو راه جدید، خواهان احداث دو جاده مهم در این شهرستان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروهی توضیح داد: احداث دو جاده صوغان - اُرزوئیه و جاده حرمه می تواند این شهرستان را از بن بست خارج کند.

به گفته وی احداث جاده حرمه همچنین ۲۰۰ کیلومتر فاصله فاریاب را تا شیراز کوتاه تر و آن را از بن بست خارج می کند.

امام جمعه فاریاب در ادامه به کمبود آب آشامیدنی و کشاورزی در این شهرستان نیز اشاره و تاکید کرد: امکانات موجود در شهرستان فاریاب در حد امکانات مورد نیاز بخش است و بسیاری از ادارات در فاریاب وجود ندارند.
وی همچنین خواستار احداث شهرک صنعتی در این شهرستان شد و نیز بیان کرد: بیش از ۹۵ درصد اراضی کشاورزی فاریاب فاقد سند هستند.

گروهی گفت: بیش از ۹۵ درصد زمین های کشاورزی فاریاب سند ندارند که مقصر اصلی منابع طبیعی است که این اراضی را ملی اعلام کرده است.
امام جمعه فاریاب همچنین گفت: یکی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی این است که مدیران روحیه جهادی داشته باشند لذا استاندار کرمان هم مجاهد بوده و هست و هم روحیه جهادی دارد.

تامین آب در مصوبات سفر دولت بیاید

به گزارش ایرنا نماینده پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه تاکید کرد: موضوع تامین آب جنوب استان باید در مصوبات سفر رییس جمهور قرار گیرد.
منصور شکراللهی همچنین با اشاره به مشکلات حوزه شهری در فاریاب افزود: شهرداری فاریاب نوپاست که باید مورد حمایت ویژه قرار گیرد و از قیر رایگان برخوردار شود.

وی مشکلات بهداشت و درمان شهرستان فاریاب را نیز مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: یکی از معین های اقتصادی استان کرمان می تواند در احداث بیمارستان برای این شهرستان مشارکت کند تا این مشکل رفع شود.
شکراللهی در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات فاقد سند بودن اراضی کشاورزی فاریاب نیز اشاره و بر لزوم حل مشکلات اسناد کشاورزی این منطقه تاکید کرد.
وی گفت: کشاورزان فاریاب بیش از ۸۰ سال بر روی این اراضی کشاورزی می کنند در حالی که این اراضی ملی اعلام شده است.
نماینده مردم شهرستان های فاریاب، کهنوج، رودبارجنوب، قلعه گنج و منوجان در مجلس تاکید کرد: می طلبد فاقد سند بودن اراضی کشاورزی فاریاب در سفر رییس جمهور به استان کرمان مطرح و حل و فصل شود.

به گزارش ایرنا محمدمهدی فداکار استاندار کرمان که از روز گذشته (چهارشنبه) عازم سفر به برخی شهرستان های جنوبی استان کرمان شده، صبح امروز وارد فاریاب در ۳۳۰ کیلومتری جنوب مرکز استان شد و ضمن بازدید از برخی طرح های عمرانی و دیدار با خانواده شهدا در جمع طلاب و نیز مدیران این شهرستان حضور یافت تا شنونده مشکلات و مسائل این منطقه باشد.

وی دیروز نیز در جیرفت و شهرستان کهنوج حضور یافته بود.

برچسب‌ها کرمان محمد مهدی فداکار کمبود تخت بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی فاریاب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان محمد مهدی فداکار کمبود تخت بیمارستانی کرمان محمد مهدی فداکار کمبود تخت بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی فاریاب کشاورزی فاریاب اراضی کشاورزی استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۴۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادسازی اراضی کشاورزی در رامسر

سرهنگ سید جلیل نبوی رستاقی فرمانده انتظامی شهرستان رامسر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تصرف غیر قانونی، دیوارکشی و ساخت و ساز‌های غیر مجاز در بخش قابل توجهی از زمین‌های کشاورزی منطقه روستایی شستا در شهرستان رامسر، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت، پس از هماهنگی‌های قضائی و با حضور نمایندگان اداره جهادکشاورزی نسبت به تخریب دیوارکشی‌ها و بنا‌های ایجاد شده در این زمین اقدام شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر از آزادسازی ۲۰۰۰ مترمربع از اراضی کشاورزی در این عملیات خبر داد و گفت: ارزش زمین رها سازی شده برابر نظر کارشناسان بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال برآورد شد.

سرهنگ "نبوی" با اشاره به تشکیل پرونده برای یک نفر در این راستا و معرفی وی به مراجع قضائی، افزود: حفظ بیت المال و اراضی ملی از دست متصرفان و سود جویان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد و با متخلفان و متصرفان اراضی ملی برابر قانون و با قاطعیت برخورد می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • کشت گل محمدی در ۶۰۰ هکتار اراضی کشاورزی کاشان
  • احداث متروی رباط کریم؛ اجرای طرح بعد از تملک اراضی
  • آزادسازی اراضی کشاورزی در رامسر
  • انعقاد ۴۲۰۰ هکتار قرارداد نقشه‌برداری اراضی کشاورزی در جیرفت
  • انعقاد ۴ هزار و ۲۰۰ هکتار قرارداد نقشه‌برداری اراضی کشاورزی در جیرفت
  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید
  • رفع تداخل ۵ هزار و ۲۵۳ هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین
  • ۳۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان کاشمر سند دار شد 
  • رفع موانع تحقق حداکثری حدنگاری کرمان با همکاری فرمانداران
  • احداث استخر ذخیره آب کشاورزی شهرستان آوج