Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@03:18:23 GMT

حجاب مانند سایر قوانین الزام آور است

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۴۴۰۶۸

حجاب مانند سایر قوانین الزام آور است

سخنگوی هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری درباره جلسه امروز مجلس خبرگان رهبری گفت: تا الان که خدمت شما هستم ۲۰ نفر از اعضای خبرگان با حصور رئیس جمهور صحبت کردند که عمدتا مسائل مطرح شده پیرامون معیشت مردم و گرانی‌ها و راهکار‌هایی که در این عرصه وجود دارد بود.

 آیت‌الله خاتمی گفت: اعضای خبرگان نماینده مردم هستند و باید درددل مردم را به مسئولان برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری تشریح کرد: وزیر اقتصاد در جلسه حضور داشتند که در این رابطه توضیح دادند. در مورد برجام مواردی گفته شد که مسئولان موارد قابل توضیح را به مردم بگویند و اعلام شود برجام در چه مرحله است.

آیت‌الله خاتمی افزود: مساله سوم بحث حجاب بود که متاسفانه برخی رعایت نمی‌کنند و حتی در اماکن عمومی کشف حجاب می‌کند که خلاف قانون است. باید قانون اجرا شود. کسی از زور سخن نمی‌گوید، حرف از اجرای قانون است. حجاب قانونی مانند سایر قوانین است که الزام آور است. مساله حجاب پشتوانه قرآنی دارد و از نگاه فق‌ها جزو ضروریات دین است.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: اجتماع مبارکی بود هر یک از اعضا حداقل ۵ دقیقه وقت داشتند صحبت کنند آقای ریسی هم در حال حاظر در حال صحبت هستند سخنان ایشان هم منطقی و قابل پذیرش است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حجاب و عفاف مجلس خبرگان رهبری مجلس خبرگان رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۴۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی دولت: اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است

به گزارش قدس آنلاین، «علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اولویت اساسی مجلس دوازدهم از نظر دولت چیست اظهار کرد: اولویت اساسی همه، چه دولت و چه مجلس، توجه به معیشت مردم است؛ امروز اولویت مردم مسائل اقتصادی است و بر همین اساس، شعار امسال «جهش تولید با مشارکت مردم» اعلام شد.

وی با بیان اینکه همه باید تلاش کنیم تا زمینه‌های تحقق شعار سال فراهم شود افزود: ایجاد زمینه‌های مشارکت حداکثری مردم در حوزه‌های مولد اقتصادی، امکان ایجاد رقابت و شرایط مناسب برای تولید اقتصادی، حمایت از فعالیت‌های زاینده و سازنده اقتصادی و عدم رقابت منفی دولت و نهادهای دولتی و حاکمیتی با بخش خصوصی از جمله اقداماتی است که وجه مشترک میان دو قوه مجریه و مقننه است.

سخنگوی دولت تاکید کرد: نظارت مؤثر بر بازار، مهار مؤثر تورم و حمایت بیش از پیش از فعالیت‌های مولد اقتصادی، باید زبان مشترک مجلس و دولت باشد تا ان شاء الله بتوانیم خدمت‌رسانی موثرتری برای مردم و کشور انجام دهیم.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • دفاع دانشجویان غیر مسلمان از مردم مظلوم فلسطین بازتاب نامه‌‌های مقام معظم رهبری است
  • عضو خبرگان رهبری: اگر گفته‌های ما منطقی باشد مردم به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند
  • دیدار استاندار لرستان و آیت‌الله «نیازی»
  • تاکید نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری بر باشکوه برگزار کردن اجلاسیه شهدای استان
  • نظر برادر همسر رهبری درباره حجاب زنان و قوانین مردانه آن | فیلـم
  • نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد
  • اولویت مجلس آتی تعیین تکلیف لایحه عفاف و حجاب باشد
  • سخنگوی دولت: اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی