Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ حسن هاشم پور فرمانده ‎انتظامی شهرستان فریدونکنار گفت: ماموران انتظامی شهرستان فریدونکناردر پی دریافت خبری مبنی بر نگه داری و فروش قرص‌های غیرمجاز توسط فردی در واحد‌های صنفی بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

او با بیان اینکه پس از تحقیقات نامحسوس انجام گرفته، صحت موضوع محرز شد، افزود: ماموران انتظامی پس از هماهنگی قضائی از واحد صنفی بازرسی که تعداد ۷ هزار عدد قرص ترامادول و ۵ کیلوگرم از انواع قرص‌های لاغری و چاقی غیر مجاز کشف در این راستا یک نفر متهم دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار گفت: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و واحد صنفی نیز پلمب شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قرص ترامادول قرص غیرمجاز مرجع قضائی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۴۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق گوشی همراه با ۸ فقره سرقت در کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ سید محمد موسوی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موبایل در سطح شهرستان کهگیلویه موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرمانده قرار گرفت. وی افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی فنی، تخصصی و گشت زنی‌های هدفمند در سطح حوزه استحفاظی یک سارق گوشی همراه را شناسایی و دستگیر کردند. موسوی تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های اولیه به ۸ فقره سرقت موبایل در سطح شهرستان کهگیلویه اعتراف کرد. فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق گوشی همراه با ۸ فقره سرقت در کهگیلویه
  • از توقیف موتورسیکلت‌ها تا کشف احشام قاچاق میلیاردی در فارس
  • برادرکُشی به دلیل اختلافات مالی در مشهد
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز
  • کشف داروی غیرمجاز در مرغ فروشی
  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • ناکامی قاچاقچی در انتقال ۴۲۴ کیلو تریاک
  • کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در حاجی آباد
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان