Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@11:10:44 GMT

سارق مسلح تحت پوشش مسافرکش در البرز دستگیر شد 

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۴۴۷۱۴

سارق مسلح تحت پوشش مسافرکش در البرز دستگیر شد 

به گزارش خبرنگار ایرنا از پایگاه خبری پلیس؛ سرهنگ محمد نادر بیگی روز پنجشنبه اظهار داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان در خصوص سرقت مسلحانه راننده یک دستگاه خودرو سواری از وی موضوع به طور ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی البرز قرار گرفت.
وی افزود: شاکی در اظهارات خود بیان داشت که در محدوده پل فردیس به عنوان مسافر سوار بر یک دستگاه خودرو پراید مشکی رنگ که راننده آن ماسک بر روی صورت داشت شدم که پس از سوار شدن متوجه شدم درب سمت شاگرد خودرو فاقد دستگیره می باشد و راننده پس از طی مسافتی یک قبضه کلت کمری را به سمت صورتم نشانه گرفته و از مسیر خارج و پس از آن تمامی اموال و کارت بانکی بنده را به سرقت برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نادربیگی  گفت: با توجه به اظهارات شاکی، بررسی سوابق متهمان  سابقه دار که به شیوه و شگرد مشابه مرتکب جرم شده بودندآغاز شد که در نهایت شاکی پرونده موفق به شناسایی چهره سارق مسلح در بین تصاویر متهمان سابقه دار شد.
وی  اضافه کرد: کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه این سارق مسلح شده و در یک اقدام غافلگیرانه وی را دستگیر که متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی به جرم خود اعتراف کرد.

وی خاطرنشان کرد: متهم دارای بیش از ۱۵ فقره سرقت بعنف به شیوه مسافرکشی است .
رییس پلیس آگاهی البرز گفت: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

برچسب‌ها البرز سرقت پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز سرقت پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران البرز سرقت پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۴۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت دو سارق با ۳۰ میلیارد تومان سرقت در اشتهارد

ایسنا/البرز فرمانده انتظامی البرز گفت: دو سارقی که در یک فقره سرقت از یک کارگاه صنعتی اقدام به سرقت اموالی به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال کرده بودند، توسط پلیس آگاهی شهرستان اشتهارد شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش  ایسنا، سردار حمید هداوند روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت از شرکت صنعتی در اشتهارد و به سرقت رفتن اموالی به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی محل وقوع سرقت و با استفاده از اقدامات فنی و پلیسی، دو نفر در این رابطه که از مدیران و کارکنان این شرکت صنعتی بودند، شناسایی و پس از چندین روز کار عملیاتی محل اختفاء متهمان کشف شد.

فرمانده انتظامی استان البرز اظهار کرد: ماموران پس از اطمینان از حضور متهمان در محل ردزنی شده،  به محل اختفاء آنها  اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

این مقام ارشد  انتظامی تصریح کرد: با اعتراف متهمان به جرم خود، با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سردار هداوند در پایان خاطرنشان کرد: با اشرافیت اطلاعاتی و توان عملیاتی بالای پلیس، سخت ترین پرونده‌ها در کوتاه ترین زمان ممکن به سرانجام می رسد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازداشت دو سارق با ۳۰ میلیارد تومان سرقت در اشتهارد
  • دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • ♦️دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین دستگیر شد
  • انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان
  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • بازرس قلابی اتوبوسرانی در مشهد دستگیر شد
  • سرقت ۳۰۰ میلیارد ریال طلا در البرز/ سارقان دستگیر شدند