Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@04:35:59 GMT

مصر «حمله ترکیه به عراق» را صادر کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۴۴۷۸۹

مصر «حمله ترکیه به عراق» را صادر کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وزارت خارجه مصر در بیانیه‌ای حمله به یکی از اماکن گردشگری در استان «دهوک» منطقه کردستان عراق را شدیدا محکوم کرد.

بر اساس گزارش «صدی البلد»، در این بیانیه آمده، مصر تسلیت و همدردی صمیمانه خود را به کشور برادر عراق ابراز می‌دارد و بر ضرورت احترام به اصول و مقرارت بین‌المللی در خصوص حفاظت از غیرنظامیان تأکید می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت خارجه مصر افزود، قاهره حمایت کامل خود از حاکمیت عراق بر اراضی خود و نیز کمک به دولت عراق برای حفظ امنیت و ثبات این کشور را اعلام می‌کند، به خانواده‌های قربانیان تسلیت می‌گوید و برای تمام مجروحان آرزوی شفای کامل دارد.

ظهر چهارشنبه (دیروز/ ۲۹ تیرماه) بود که منابع محلی از حمله توپخانه‌ای به شمال عراق و اصابت یک گلوله توپ به تفرجگاهی در منطقه کردستان عراق خبر دادند. بر اساس گزارش‌ها، در این حمله ۹ غیرنظامی کشته و بیش از ۲۰ نفر دیگر زخمی شده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مصر عراق دهوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۴۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردی که قصد حمله به نتانیاهو را داشت بازداشت شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه‌های عبری زبان از بازداشت مردی خبر دادند که قصد داشت به کاروان بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی حمله کند.

این رسانه‌ها گزارش دادند که شخص مذکور یک مرد ۵۸ ساله است که قصد داشت نتانیاهو را در خیابان دیزنگوف در تل آویو هدف قرار دهد.

پلیس رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرده این شخص بازداشت شده است.

۲ روز قبل نیز منابع خبری رژیم صهیونیستی فیلم عملیات ضدصهیونیستی را که از سوی یک گردشگر ترکیه‌ای به اجرا درآمد منتشر کردند.

در این فیلم لحظه اجرای این عملیات و حمله گردشگر ترکیه‌ای به یک نظامی صهیونیست با سلاح سرد و شهادت این گردشگر ترکیه‌ای به ضرب چندین گلوله نظامیان صهیونیست به نمایش درآمده است. به نظر می‌رسد تشدید جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه باعث شده دامنه تلاش‌های افراد غیرنظامی برای هدف قرار دادن این عناصر اشغالگر گسترش پیدا کند.

کد خبر 6095316

دیگر خبرها

  • حمله به پایگاه آمریکا در شرق سوریه
  • حمله بی‌سابقه با موشک کروز از خاک عراق به تل‌آویـو
  • حمله بی سابقه از خاک عراق به تل آویو/ نگرانی شدید آمریکایی‌ها درباره وقوع جنگ داخلی/ اعلام تعلیق روابط اقتصادی ترکیه با اسرائیل/ حمله پهپادی گروه مقاومت بحرینی به فلسطین اشغالی
  • مقاومت عراق از حمله به اهدافی در فلسطین اشغالی خبر داد
  • النجباء: مقاومت عراق بانک اهداف بزرگی دارد
  • حملات داعش در عراق شروع شد
  • حمله بی‌سابقه از خاک عراق به تل‌آویو
  • مردی که قصد حمله به نتانیاهو را داشت بازداشت شد
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به یک هدف مهم در جولان اشغالی
  • بمباران شمال عراق از سوی ترکیه