Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@16:47:06 GMT

مصر حمله ترکیه به عراق را محکوم کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۴۴۸۶۳

مصر حمله ترکیه به عراق را محکوم کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وزارت خارجه مصر در بیانیه‌ای حمله به یکی از اماکن گردشگری در استان «دهوک» منطقه کردستان عراق را شدیدا محکوم کرد.

بر اساس گزارش «صدی البلد»، در این بیانیه آمده، مصر تسلیت و همدردی صمیمانه خود را به کشور برادر عراق ابراز می‌دارد و بر ضرورت احترام به اصول و مقرارت بین‌المللی در خصوص حفاظت از غیرنظامیان تأکید می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت خارجه مصر افزود، قاهره حمایت کامل خود از حاکمیت عراق بر اراضی خود و نیز کمک به دولت عراق برای حفظ امنیت و ثبات این کشور را اعلام می‌کند، به خانواده‌های قربانیان تسلیت می‌گوید و برای تمام مجروحان آرزوی شفای کامل دارد.

ظهر چهارشنبه (دیروز/ ۲۹ تیرماه) بود که منابع محلی از حمله توپخانه‌ای به شمال عراق و اصابت یک گلوله توپ به تفرجگاهی در منطقه کردستان عراق خبر دادند. بر اساس گزارش‌ها، در این حمله ۹ غیرنظامی کشته و بیش از ۲۰ نفر دیگر زخمی شده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مصر عراق دهوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۴۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه: حمله تروریستی پهپادی بر فراز «بلگورود» خنثی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه امروز سه شنبه در بیانیه ای اعلام کرد: پهپاد اوکراین بر فراز منطقه بلگورود منهدم شد.

وزارت دفاع روسیه در این بیانیه اضافه کرد: تلاش کی یف برای انجام یک حمله تروریستی پهپادی بر فراز منطقه بلگورود و کورسک خنثی شد.

در بیانیه صادره از سوی وزارت دفاع روسیه آمده است: پهپادی که کی یف با آن قصد حمله به منطقه بلگورود و کورسک را داشت، منهدم شد؛ تلفات جانی و خسارتی هم به بار نیامد.

وزارت دفاع روسیه پیشتر هم اعلام کرده بود که سامانه پدافند هوایی مسکو، چند پهپاد ارتش کی‌یف را در منطقه بلگورود سرنگون کرد.

ضدحملاتی که کی‌ یف ماه‌ ها درباره آن تبلیغ کرده و غربی‌ ها به شدت به آن دل بسته‌ بودند، از اوایل ژوئن پیش شروع شد؛ اما ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه تاکید کرد که این ضدحملات راه به جایی نبرده و علاوه بر این، تلفات زیادی را هم روی دست رژیم کی‌ یف گذاشت.

کد خبر 6093479

دیگر خبرها

  • حمله بی‌سابقه با موشک کروز از خاک عراق به تل‌آویـو
  • حمله بی سابقه از خاک عراق به تل آویو/ نگرانی شدید آمریکایی‌ها درباره وقوع جنگ داخلی/ اعلام تعلیق روابط اقتصادی ترکیه با اسرائیل/ حمله پهپادی گروه مقاومت بحرینی به فلسطین اشغالی
  • مقاومت عراق از حمله به اهدافی در فلسطین اشغالی خبر داد
  • النجباء: مقاومت عراق بانک اهداف بزرگی دارد
  • حملات داعش در عراق شروع شد
  • حمله بی‌سابقه از خاک عراق به تل‌آویو
  • بمباران شمال عراق از سوی ترکیه
  • ادامه واکنش‌های جهانی علیه حمله داعش به نمازگزاران در هرات
  • سازمان همکاری اسلامی حمله تروریستی به مسجدی در هرات را محکوم کرد
  • روسیه: حمله تروریستی پهپادی بر فراز «بلگورود» خنثی شد