Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال بانوان در این بازی ها با 3 پیروزی در برابر تیم های قرقیزستان – ترکمنستان و تاجیکستان و شکست یک بر صفر در برابر ازبکستان به مقام نایب قهرمانی رسید.

سرپرست فدراسیون فوتبال با تشکر از تلاش های کادر فنی و بازیکنان تیم ملی فوتبال بانوان در تورنمنت کافا گفت: اگر به یاد داشته باشید این تیم در کمترین فرصت ممکن جمع شد و با توجه به تغییرات در کادر فنی در کمتر از 7 روز ملی پوشان را به مسابقات کافا اضافه کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به عنوان کسی که از نزدیک آماده سازی تیم ها را در سال های مختلف بررسی کردم معتقدم تیمی که می خواهد قهرمان مسابقاتی شود نیازمند حداقل اردوی یک ماهه است که بازیکنانش در آن اردو آماده شوند و بازی هاى دوستانه لازم را برگزار کنند.

او هم چنین در واکنش به غیبت برخی از بازیکنان در اردوی تیم ملی فوتبال بانوان ایران پیش از حضور در تورنمنت کافا گفت: تیم ملی فوتبال بانوان برای حضور در تورنمنت کافا فرصت کافی برای تمرین نداشت؛ ضمن آنکه یکسری از بازیکنان تیم ملی در این اردو حضور نداشتند که البته حتما این مسئله توسط فدراسیون مورد بررسی قرار می گیرد تا دلایل این غیبت ها مشخص شود. مسئله قابل توجه این است که تیم ملی نیاز به سرباز دارد که برای پیراهن و پرچم این کشور از جان مایه بگذارند. تیم ملی به بازیکنانی نیاز دارد که برای دل خودشان کار نکنند، و تابع تصمیمات کادر فنی باشند. من بازی های تیم ملی بانوان را تماشا کردم، این تیم بسیار جوان است و از جان و دل برای موفقیت در بازی ها تلاش کرد.کسانی که فوتبالی هستند می دانند تغییر شیوه بازی با یکسری بازیکن جوان چقدر کار سختی است که یک مربی با 7 روز اردوی آماده سازی بتواند تیمش را برای یک تورنمنت آماده کند. این تیم آينده فوتبال بانوان است، ما برای آنها برنامه خوبی خوهیم داشت و مجددا تورنمنت هایی را برای شرکت این تیم در نظر خواهیم گرفت.این تیم باید حفظ شود که در آینده شاهد موفقیت های بیشتر آن باشیم.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فوتبال بانوان میرشاد ماجدی تیم ملی فوتبال بانوان بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۴۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، در روزهای گذشته ویدیویی از هوادار استقلال در فضای مجازی منتشر شد که بازخورد زیادی داشت. در این ویدیو محمدجواد نصیرمقدم با دست فوتبال بازی می‌کرد.

او بعد از انتشار این ویدیو در گفت‌وگویی اعلام کرد به استقلال علاقه زیادی دارد و امیدوار است روزی در تمرین تیم محبوبش حاضر شود که امروز این اتفاق با دعوت جواد نکونام سرمربی استقلال رخ داد.

محمدجواد علاوه بر دیدار با مربیان و بازیکنان استقلال، به تماشای تمرین نشست و در پایان هم کنار بازیکنان فوتبال بازی کرد. همچنین جواد نکونام لباس استقلال را به این هوادار عزیز هدیه داد و تصویری هم به یادگار، با یکدیگر ثبت کردند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898851

دیگر خبرها

  • تداوم غیبت ایرانی‌های کایسری‌اسپور
  • دنبال تحقق خواسته هواداران تراکتور هستیم
  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • حمید مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم
  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی
  • برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس
  • غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی؛ او آماده نیست؟
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص