Web Analytics Made Easy - Statcounter

نقدنیه - درخشش بیمه آسیا در طلیعه شصت و چهارمین حضور تاثیر گذار خود در صنعت بیمه کشور، در صورت های مالی سال ۱۴۰۰ به منصه ظهور رسید.

  بسم الله الرحمن و الرحیم

 با عنایات خداوند سبحان و تدبیر مدیران شایسته، افتخار تبریک و تهنیت شصت و سومین سالگرد  تاسیس بیمه آسیا به تمامی همکارانم در سراسر کشور را مغتنم می شمارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 امروز بیمه آسیا مرهون تلاش تمامی عزیزانی است که با یکدلی و همدلی، مسیر موفقیت شرکت در هفتمین دهه حیات خود را ترسیم کرده است تا با تدبیر مدیران ارشد، همچنان به عنوان شرکتی خوشنام و محبوب صنعت بیمه کشور گام های موثری در ارتقای کمی و کیفی صنعت بیمه کشور بردارد.

 شصت و سه سال خدمت صادقانه خانواده بزرگ بیمه آسیا، افق های باور پذیری آن را به عنوان یک سرمایه ملی برای بیمه‌گذاران و سهامداران  وفادار دو صد چندان کرده است.

 درخشش و شفافیت عملکرد  بیمه آسیا در طلیعه شصت و چهارمین حضور تاثیر گذار خود در صنعت بیمه کشور، در صورت های مالی سال ۱۴۰۰ به منصه ظهور رسید و بدون بند حسابرسی در مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت مورد تصویب اکثریت سهامداران قرار گرفت.

 برای همیشه یاد همکاران عزیزم را که در راه ارائه خدمت صادقانه به مردم، بر اثر بیماری مهلک کرونا جان عزیزشان را فدا کردند، گرامی می دارم  و به خانواده معزز این عزیزان و خانواده بزرگ بیمه آسیا تسلیت عرض می کنم و همچنین از مساعی  و تلاش  گذشتگان و بازنشستگان قدردانی می نمایم.

 وظیفه خطیر صنعت بیمه کشور و بالاخص بیمه آسیا در این برهه از زمان که کشور عزیزمان آماج تحریم های ظالمانه قرار گرفته، دو چندان شده است و اطمینان دارم همکارانم در سراسر کشور اعم از شعب و شبکه فروش توانمند، با همکاری و همیاری بیش از پیش و هدایت مدیران و همکاران ستادی، با ارائه طرح های نوین بیمه ای در بخش های صدور و خسارت در خدمت رسانی به ملت عزیزمان همچون همیشه سرآمد خواهند بود.

 اینجانب با تبریک این مناسبت میمون و فرخنده به اعضای هیات مدیره، معاونان مدیرعامل، مدیران، مشاوران،  کارکنان، نمایندگان حقیقی و حقوقی، کارگزاران و سهامداران، از خداوند متعال موفقیت، سلامتی و سربلندی شما همکاران عزیز و توفیق مستدام و روزافزون بیمه آسیا را در ارائه خدمات شایسته بیمه ای به ملت شریف ایران آرزومندم.

مسعود بادین _ نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: صنعت بیمه کشور بیمه آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۵۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته میراث‌فرهنگی

نشست هماهنگی ستاد برگزاری هفته میراث‌فرهنگی و تشریح برنامه‌های گرامی‌داشت این هفته برگزار شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، نشست هماهنگی ستاد برگزاری هفته میراث‌فرهنگی و تشریح برنامه‌های گرامی‌داشت این هفته برگزار شد. در این نشست که امروز یکشنبه 16 اردیبهشت 1403، در محل سالن فجر وزارت میراث‌فرهنگی و با حضور مدیران کل ستادی معاونت میراث‌فرهنگی و نیز حضور برخط مدیران کل و معاونان میراث‌فرهنگی استان‌ها برگزار شد، مهمترین برنامه‌های گرامی‌داشت هفته میراث‌فرهنگی تشریح شد.

فاطمه داوری؛ مدیرکل حفظ و احیای بناها، محوطه‌ها و بافت‌های تاریخی در این نشست هماهنگی با بیان این که «میراث‌فرهنگی، مشارکت عمومی و مسئولیت اجتماعی» اصلی‌ترین شعار و رویکرد هفته میراث فرهنگی در سال جاری است، اظهار کرد: ابلاغیه برگزاری هفته میراث‌فرهنگی با امضای قائم مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی به استان‌ها اعلام شده است.

او افزود: در این دستورالعمل کاملا برنامه‌های هفته میراث‌فرهنگی تشریح شده و بر این اساس مدیران کل استانی در روزهای 23 و 24 اردیبهشت با برپایی نشست خبری به استقبال هفته میراث‌فرهنگی خواهند رفت و به تشریح مهمترین برنامه‌های گرامی‌داشت این هفته در استان‌ها خواهند پرداخت.

داوری با اشاره به روز 25 اردیبهشت روز بزرگداشت فردوسی و نکوداشت و پاسداشت زبان فارسی اضافه کرد: در این رابطه برنامه ملی با محوریت استان خراسان رضوی برگزار می‌شود اما انتظار می‌رود در سایر استان‌ها نیز برنامه‌های مرتبط با پاسداشت زبان فارسی برگزار شود.

حل مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی به ایران

مدیرکل حفظ و احیاء بناها، محوطه‌ها و بافت‌های تاریخی ادامه داد: روز 29 اردیبهشت روز موزه‌ است که برنامه‌های مخصوصی در این روز تدارک دیده شده است. همچنین روز 31 اردیبهشت که مصادف با سالروز تولد امام رضا(ع) است به نام روز میراث رضوی و میراث دینی نام‌گذاری شده است. ظرفیت بهره‌گیری از این میراث، در برخی از استان‌ها وجود دارد و انتظار می‌رود که مدیران کل استانی دراین باره برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشند.

داوری ادامه داد: روز یکم خرداد با محوریت توجه ویژه به میراث ناملموس برنامه‌هایی اجرا خواهد شد و روز دوم خرداد که به نام روز «میراث‌فرهنگی الفبای زندگی» نام‌گذاری شده، برنامه‌ریزی‌ها باید باعث تقویت ارتباط بین میراث‌فرهنگی و بدنه مردمی شود.

او در ادامه گفت: روزهای 3 و 4 خرداد نیز با توجه به سالروز آزادسازی خرمشهر و نیز روز مقاومت مردم دزفول، با تکیه بر این عنوان برنامه‌های بسیار خوبی را داریم. روز 5 خرداد نیز به نام روز میراث دفاع مقدس نام‌گذاری شده و با توجه به ظرفیت‌های میراث دفاع مقدس در حوزه میراث‌فرهنگی ملموس و ناملموس برنامه‌های بسیار خوبی در این باره تدارک دیده شده است.

مدیرکل حفظ و احیاء بناها، محوطه‌ها و بافت‌های تاریخی یادآور شد: اهداف رویکردی و برنامه‌هایی که انتظار داریم این است که در درجه اول در برنامه‌ریزی‌ها و اهداف چند کلیدواژه مهم مانند توسعه نقش جوامع محلی، تبیین مسئولیت اجتماعی، تقویت مشارکت‌های مردمی و ... مد نظر قرار گیرد.

او یادآور شد: در سطح ملی ستادی تشکیل شده و در سطح استان نیز ستاد هفته میراث‌فرهنگی تشکیل می‌شود که ریاست آن با مدیرکل استان و دبیری آن بر عهده معاون میراث‌فرهنگی هر استان است. البته حتما در ستادهای استانی سایر معاونان و مدیران استانی حضور و مشارکت خواهند داشت.

مدیرکل حفظ و احیاء بناها، محوطه‌ها و بافت‌های تاریخی در ادامه گفت: تهیه فهرستی از برنامه‌های اصلی، برگزاری نشست خبری، تهیه بسته‌های اطلاع‌رسانی، برگزاری نشست با منتخبین مردم در مجلس شورای اسلامی، راه‌اندازی شعب استانی انجمن خیرین، زیرنویس تلویزیونی به مناسبت هفته میراث‌فرهنگی، برنامه‌ریزی برای جلسه با امام جمعه، استفاده از ظرفیت‌های گرافیکی و تبلیغات محیطی، برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی با موضوع میراث‌فرهنگی، حضور مدیران کل استانی به‌عنوان سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه، تجلیل از فعالان و کنشگران حوزه میراث‌فرهنگی، تدوین بسته‌های بازدید مسئولان و استادان دانشگاه‌ها و نخبگان، برگزاری جشنواره کودک و میراث‌فرهنگی در تمامی موزه‌ها و اماکن تاریخی و ... از مهمترین سرفصل‌های برنامه‌های هفته میراث‌فرهنگی است.

در این نشست همچنین فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی، مدیرکل امور موزه‌ها، مدیرکل امور استان‌ها، مدیرکل پایگاه‌های ملی و جهانی و رئیس کل موزه ملی به تشریح برنامه‌های مرتبط با هفته میراث‌فرهنگی در حوزه سازمان و اداره‌کل متبوع خود پرداختند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اتهام مدیران «مأمن سیاسی» و «نگرش امروز» نشر اکاذیب بود
  • پیام کاپیتان بارسا: باید دو ساله تمدید کنید
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • ماجرای یک مناسبت جدید و مهم در تقویم عربستان
  • پیام سرلشکر سلامی به مناسبت روز بسیج سازندگی
  • کانون موسیقی نواحی تشکیل می‌شود/ معرفی مدیر هماهنگی
  • اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته میراث‌فرهنگی
  • پیام تسلیت وزیر کشور به مناسبت درگذشت نخبه جوان مازندرانی
  • مدیر عامل بنیاد بیماری‌های نادر ایران مطرح کرد؛ جلوگیری جدی از بیماری «کوتاه قامتی» در کشور
  • جهاد آبرسانی در ۱۲۵ روستای لرستان