Web Analytics Made Easy - Statcounter

تمرینات تیم فوتبال استقلال این روزها به صورت فشرده در ترکیه پیگیری می‌شود و بازیکنان این تیم شرایط جدیدی را زیر نظر ساپینتو تجربه می‌کنند. سختگیری‌ها و تمرینات فشرده ساپینتو بسیاری از استقلالی‌ها را شگفت زده کرده و آنها با جدیت تلاش می‌کنند در این تمرینات سنگین توانایی‌های شان را به مرد پرتغالی ثابت نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از بازیکنان آماده استقلال در تمرینات کوین یامگا، مهاجم فرانسوی است که فصل گذشته توانست لیگ ایران را از حضور خود شگفت زده کرده و عنوان دومین گلزن برتر مسابقات را به خود اختصاص دهد.

یامگا از جمله بازیکنان بسیار آماده استقلال در اردوی ترکیه است که ساپینتو هم حساب ویژه‌ای روی او برای فصل بعد باز کرده است. ساپینتو که از شم گلزنی بالای این مهاجم آگاهی پیدا کرده، به وی تاکید کرده است که فصل آینده باید آنقدر گل بزند تا آقای گل شود.

استقلال یکی از تیم‌های پر مهاجم این فصل رقابتهای لیگ برتر است که از بازیکنانی چون آرمان رمضانی، ارسلان مطهری، سجاد شهباززاده، پیمان بابایی و کوین یامگا در خط حمله سود می‌برد و به زودی نیز کاوه رضایی به خط حمله این تیم اضافه می‌شود؛ و این حجم بالا از مهاجمان با کیفیت در یک تیم کار را برای همه آنها جهت رسیدن به ترکیب ثابت دشوار می‌کند.

۲۵۶ ۲۵۱

کد خبر 1653563

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ریکاردو ساپینتو کوین یامگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۵۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط جدید عربستانی ها برای جذب محمد صلاح: اعلام تمایل خودِ صلاح!

عربستانی‌ها پس از پاسخ منفی ستاره مصری لیورپول در تابستان گذشته به پیشنهاد الاتحاد، برای اقدام دوباره جهت جذب او شرط تعیین کرده‌اند.

به گزارش ایرنا، گمانه‌زنی‌ها درباره حضور محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول در لیگ عربستان دوباره بالا گرفته است.

الاتحاد عربستان تابستان پارسال آماده پرداخت بیش از ۱۰۰ میلیون پوند برای مهاجم لیورپول بود اما این بازیکن به این پیشنهاد جواب منفی داد.

در شرایطی دوباره بحث صلاح در عربستان مطرح شده است که باشگاه‌های عربستانی تنها در صورتی برای جذب محمد صلاح در تابستان امسال اقدام خواهند کرد که او خودش اعلام کند که قصد بازی در لیگ سعودی را دارد.

صلاح ژوئن امسال ۳۲ ساله خواهد شد و قرارداد او تابستان ۲۰۲۵ با لیورپول به پایان خواهد رسید و هیچ نشانه‌ای وجود ندارد که او می‌خواهد قبل از پایان قراردادش لیورپول را ترک کند. البته به نظر می‌رسد خلاف ۲ سال اخیر، عربستانی‌ها در فصل نقل‌وانتقالاتی تابستان امسال رویکرد متفاوتی را در پول‌پاشی برای ستاره‌های مطرح فوتبال جهان در پیش بگیرند.

باشگاه‌های لیگ حرفه‌ای عربستان، تابستان پارسال نزدیک به ۸۰۰ میلیون پوند برای جذب بازیکن هزینه کردند اما انتظار می‌رود آنها تابستان امسال رویکرد آرام‌تری اتخاذ کنند.

باشگاه‌های لیگ حرفه‌ای عربستان (SPL) تابستان امسال روی جذب بازیکنان جوان‌تر تمرکز خواهند کرد و چهره‌های با نفوذ فوتبال این کشور معتقدند که باشگاه‌ها نباید صرفا به خاطر اسم یک بازیکن پول‌های کلان خرج کنند و به باشگاه‌ها توصیه می‌شود تا رویکردی بابرنامه و پایدارتر در بازار نقل‌و‍‌انتقالات داشته باشند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: حضور ستاره مصری لیورپول در لیگ عربستان قطعی است تابستان داغ و جذاب در انتظار لیگ عربستان!

دیگر خبرها

  • نکونام: سر کسانی باید پایین باشد که مردم آنها را می‌شناسند/ سقف را رعایت کردیم و گریه مان درآمد، سرمان کلاه رفت
  • به روز رسانی| نکونام: نیمه اول باید کار را تمام می کردیم/ تراکتور مهره داشت ولی هم و غم ما در این فصل جذب بازیکن بود
  • حاشیه بازی تراکتور و استقلال| حضور مربیان تیم ملی و شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • عربستانی‌ها برای محمد صلاح شرط گذاشتند!
  • شرط جدید عربستانی ها برای جذب محمد صلاح: اعلام تمایل خودِ صلاح!
  • شرایط درمانی و تمرینات حسین طیبی خوب است
  • بازیکن محبوب اوسمار به بازی بزرگ رسید
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد