Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-01@16:56:06 GMT

ببینید | دیواره یک پل در آستانه افتتاح فرو ریخت

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۴۶۰۷۰

ببینید | دیواره یک پل در آستانه افتتاح فرو ریخت

‍‍‍‍‍‍

دریافت 1 MB

به گزارش همشهری آنلاین، طولانی شدن روند تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام در مازندران تبدیل به مصیبتی شده است که حالا روی دیگرش را مانند فروریختن دیواره پل تقاطع غیر همسطح کمربندی فریدونکناز آن هم چند روز پیش از افتتاح نشان می‌دهد ؛ مصیبتی که به اعتقاد کارشناسان باید جدی گرفته شود.

 احداث کمربندی در نوار جنوبی فریدونکنار برای اتصال شرق به غرب این شهرستان طرحی بود که در سال ۱۳۸۰ برای برطرف شدن مشکلات ترافیکی این شهرستان کلنگ زنی شد ، اما متاسفانه در سال‌های گذشته تمامی وعده‌ها برای اتمام هر چه سریع‌تر این طرح و بازگشایی کمربندی نتیجه‌ای نداشت تا این که هفته گذشته مسوولان زنگ پایان عملیات اجرایی این پروژه را نواختند و اعلام کردند که طی روزهای آینده این کمربندی با حضور مقامات ملی و استانی به طور رسمی به بهره‌برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 محمد فاطری رئیس اداره راه و شهرسازی بابلسر و فریدونکناربا بیان اینکه علت دقیق ریزش دیوراه پل مشخص نیست ، گفت : پس از بررسی های لازم توسط ناظران و مشاوران پروژه  علت ریزش دیواره پل اعلام خواهد شد.

محمد فاطری افزود : پیش از این ، مشکلات و نقص فنی در پل دیده شده بود و در همین نقطه‌ای که ریزش کرد ، ما شاهد ایجاد شکم در دیواره بودیم ولی ریزش دیوراه پل با این حجم عظیم پیش بینی نمی‌شد.

احداث کمربندی در نوار جنوبی فریدونکنار برای اتصال شرق به غرب این شهرستان طرحی بود که در سال ۱۳۸۰ برای برطرف شدن مشکلات ترافیکی این شهرستان کلنگ زنی شد که متاسفانه سال‌های گذشته  وعده های زیادی  مبنی بر بازگشایی این کمربندی داده شد به طوریکه  اتمام و بهره برداری از کمربندی فریدونکنار به یکی از مطالبات اصلی مردم این شهرستان ساحلی تبدیل گشته است

کد خبر 692152 برچسب‌ها استان مازندران ترافیک - شهری پل شهر

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان مازندران ترافیک شهری پل شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۶۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو نمایشگاه فرهنگی و اجتماعی در ماهشهر افتتاح شد

فریدون بندری فرماندار شهرستان بندرماهشهر گفت: در آستانه روز غرور انگیز و پرافتخار ملی خلیج فارس، با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی آموزشی نظامی با اقتدار پیام گرامیداشت این روز ملی را به تمامی عرصه‌های بین المللی خواهیم رساند.

او می‌گوید: نمونه این برنامه‌ها افتتاح دو نمایشگاه را داریم، که یکی تنوع فرهنگی در قالب عروسک‌های بسیار زیبا از قومیت‌ها و فرهنگ‌های مختلف کشور بوده است.

به گفته بندری نمایشگاه دیگر که بسیار زیبا و پند آموز است، افتتاحیه با موضوعیت نقشه‌های خلیج همیشگی فارس میباشد که از سده پنجم میلادی تا به امروز گردآوری شده و خلیج فارس را که شناخته شده برای جهان هست را به نسل امروز انتقال می‌دهیم و این نقش آفرینی و اهتمام بسیار جدی از نوع مشارکت عمومی و مردمی را در بر داشته است.

فرماندار ماهشهر گفت: در پایان از منطقه سوم دریایی سپاه، صنایع پتروشیمی، میراث فرهنگی، اداره کل بنادر و تمام ظرفیت‌های انسانی و اقتصادی که بسیج شده تا برنامه‌های بسیار خوب و زیبا را در این روز ملی در سطح شهرستان به نمایش درآوردند کمال تشکر و قدردانی را دارم.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • احتمال ریزش بهمن در گردنه تته/ مردم از تردد پرهیز کنند
  • دستگیری عامل قدرت نمایی در رفسنجان
  • دو نمایشگاه فرهنگی و اجتماعی در ماهشهر افتتاح شد
  • قطعی برق در ۸ شهرستان گیلان
  • عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان دستگیر شد
  • برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • بودجه شهرداری شهرکرد دو برابر شد
  • دو برابر شدن بودجه شهرداری شهرکرد
  • با«مست عشق» کرک و پر حسن فتحی ریخت؟!
  • آغاز کشت بادام زمینی در شهرستان آستانه اشرفیه